Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سید موسی خادمی امروز سه شنبه در جمع خبرنگاران در واکنش به اعلام آمار مرکز آمار ایران در رابطه با نرخ بیکاری لرستان، اظهار داشت: بخشی از این ارقام و آماری که اعلام می‌شود از دقت لازم و کارشناسی برخوردار نیست.

وی با بیان اینکه ما اعتقاد داریم که بلاخره استان‌های زاگرس نشین متأسفانه کلاً سطح بیکاری آنها بالا بوده، ما نمی‌گوییم که سطح بیکاری لرستان پایین بوده یا قبلاً پایین بوده، همیشه بوده است، گفت: منتها اعدادی که این روزها اعلام می‌شود حتماً دقت لازم را ندارد، اشتباهات و گاهاً شیطنت‌هایی در آن بوده که باید آنها را اصلاح کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا بر این گزارش، نرخ بیکاری لرستان در بهار ۹۹ از سوی مرکز آمار ایران به صورت نقطه‌ای ۲۱ درصد و در مجموع ۱۶.۳ درصد اعلام شده است.

همچنین میزان مشارکت اقتصادی در بهار ۹۹، ۳۹.۴ درصد اعلام شده که این میزان در بهار سال گذشته ۴۰.۷ درصد بوده است.

مرکز آمار ایران نسبت اشتغال را در بهار ۹۹ برای لرستان ۳۱.۱ درصد اعلام کرده که این میزان در مدت مشابه سال قبل ۳۴.۱ درصد بوده است.

کد خبر 4973999

منبع: مهر

کلیدواژه: استاندار لرستان سید موسی خادمی بیکاری ویروس کرونا بوشهر شیراز شیوع کرونا گرگان قزوین شهرکرد ستاد مقابله با کرونا حجاب و عفاف ایلام بیرجند خطبه های نماز جمعه سیستان و بلوچستان استانداری سمنان مرکز آمار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۸۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ آمار عجیب پلیس راهور در خصوص عابرین پیاده!

۴۱ درصد از تصادفات منجر به فوت شهری مربوط به عابرین پیاده است.

دریافت 2 MB

دیگر خبرها

  • کاهش۶ درصدی تورم سالانه در زنجان
  • افزایش درصد فوتی‌های ناشی از حوادث کار در سال گذشته
  • کاهش ۲ درصد نرخ بیکاری بانوان/ تسهیلات اثر گذار بودند
  • (ویدئو) سردار حاجی‌زاده درباره واکنش اسرائیل: ۱۰۰ درصد می‌زنیم
  • افزایش ۱۵۰ میلیون تومانی قیمت پژو پارس درب کارخانه/ دلار در مرکز مبادله ثابت مانده است/ جا برای خودرو‌های وارداتی در بنادر نداریم/ واکنش رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس به واگذاری پرسپولیس به بانک‌ها
  • اجرای کامل ۷۲ درصد مصوبات اقتصادی سفر رئیس جمهور در لرستان
  • فیلم/ آمار عجیب پلیس راهور در خصوص عابرین پیاده!
  • کاهش بیکاری در شهر‌ها بیش از روستا‌ها است
  • نگاه مثبت تشکلات کارگری و کارفرمایی به اقدامات دولت سیزدهم
  • گیاهان خوراکی، سوغات بهار در لرستان