Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد صالح جوکار گفت: در مجلس نمایندگان به موضوع کاهش سطح روابط با کره جنوبی ورود خواهند کرد و قطعا کشوری که تنها به منافع خود فکر کنداز نظر ما ارزشی ندارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛محمد صالح جوکار در گفتگو با خبرنگار یزدرسا؛ با بیان این مطلب که کره جنوبی در سالیان اخیر غالبا بازار ایران را در اختیار خود داشته و انواع کالاهای این کشور در بازارهای ما جولان می دادند گفت: متاسفانه کره ای ها در اقدام اخیر خود مبنی بر خروج از بازار ایران این موضوع را در نظر نگرفته و هر جا که منافع کشورشان حکم کرده استقبال کرده و هر جا به نفع آنان نبوده مطابق میل اربابشان یعنی آمریکائی ها رفتار کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم یزد و اشکذردر مجلس افزود: علی رغم اینکه کره ای ها بالاترین بازار مصرف کالاهای خود را ایران می دانستند اما در تحریم های اخیر با آمریکا همسو وهمراه شده و این موضوع هرگز از خاطره ملت ایران حذف نخواهد شد.

وی تصریح کرد: متاسفانه کره ای ها  9 میلیارد دلار پول ما را مسدود کرده و نه تنها بازپس نمی دهد که برای نگهداری آن هم درخواست غرامت کرده و این اقدامات خوشایند مردم مانیست.

جوکار در ادامه بر تلاش دستگاه دیپلماسی برای آزادسازی منابع ارزی ایران در کره جنوبی تاکید کرد و ابراز داشت: وزارت خارجه از طریق دیپلماسی فعال منابع ارزی ایران را بازگرداند البته در مجلس نیز نمایندگان به موضوع کاهش سطح روابط با کره جنوبی ورود خواهند کرد و قطعا کشوری که تنها به منافع خود فکر کنداز نظر ما ارزشی نداشته و نباید هیچ نوع تفاهم نامه، قرارداد یا رابطه ای با این کشور داشت.

انتهای پیام/ح

 

 

 

منبع: دانا

کلیدواژه: کره جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۸۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز انتخابات مجلس هندوستان

به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از دهلی نو؛ فرایند جمع آوری آرای بزرگترین انتخابات جهان از امروز در پرجمعیت کشور دنیا آغاز شد.
با اعلام کمیسیون انتخابات هند، هجدهمین دوره انتخابات مجلس نمایندگان این کشور از امروز آغاز شد.
با توجه به جمعیت ۹۶۹ میلیون نفری واجدان شرایط رای دادن و ضرورت تامین امنیت شعب اخذ رای انتخابات در هفت مرحله برگزار می‌شود که مرحله اول آن امروز برگزار شد.
در این مرحله بیش از ۱۸۶ میلیون نفر می‌توانند سرنوشت ۱۰۲ صندلی مجلس نمایندگان این کشور را تعیین کنند.
امروز مردم برخی شهر‌ها در ۲۱ ایالت و قلمرو اتحادیه مرکزی پای صندوق‌های رای رفتند. پیش‌بینی می‌شود در انتخابات کنونی بیش از ۶۰ درصد واجدان شرایط رای دادن مشارکت کنند. جمعه بعد مرحله دوم انتخابات برگزار می‌شود انتخابات مجلس نمایندگان هند دوازدهم خرداد به پایان میرسد و سه روز بعد نتایج آن اعلام می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

راجیو کومار: رییس کمیسیون انتخابات هند
شهروند 

دیگر خبرها

  • آغاز انتخابات مجلس هندوستان
  • رأی‌گیری مجلس نمایندگان آمریکا در مورد کمک‌های جدید به اوکراین و رژیم صهیونیستی
  • تلاش نمایندگان مجلس آمریکا برای لغو معافیت 10 میلیارد دلاری ایران
  • بیانیه نمایندگان اقلیت‌های دینی مجلس: هرگونه خطای رژیم جعلی اسرائیل بدون پاسخ باقی نخواهد ماند
  • اقدام ضدایرانی مجلس نمایندگان آمریکا در پی پاسخ موشکی به اسرائیل
  • تصویب چند لایحه ضد ایرانی در مجلس نمایندگان آمریکا
  • اعلام از سرگیری فعالیت بازرسان آژانس در ایران/ تصویب اقدامات ضد ایرانی بیشتر از سوی مجلس نمایندگان آمریکا/ تشدید تنش میان فرانسه و جمهوری آذربایجان با فراخوان سفیر
  • قطعنامه‌ ضد ایرانی مجلس نمایندگان آمریکا
  • اقدام ضدایرانی مجلس نمایندگان آمریکا
  • تصویب چند لایحه علیه ایران در مجلس نمایندگان آمریکا