Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@13:31:08 GMT

مجموع معتادان زنجان نسبت به استان های دیگر کمتر است

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۲۸۱۷۴

مجموع معتادان زنجان نسبت به استان های دیگر کمتر است

به گزارش خبرنگار مهر، فتح الله حقیقی ظهر سه شنبه درمر اسم افتتاح پروژه‌های بهزیستی شهرستان‌های طارم و خدابنده در محل استانداری زنجان، به مناسب سازی فضای فیزیکی شهر برای معلولان تاکید کرد و گفت: تحقق این امر مهم باعث حضور فعال معلولین در جامعه می‌شود.

وی به اجرای طرح اقدام ملی مسکن به ویژه در بخش حمایتی اشاره کرد و گفت: در این خصوص به اداره کل راه و شهرسازی استان اعلام شده که یکی از جلسات آتی به موضوع تامین مسکن مددجویان کمیته امداد و بهزیستی اختصاص می‌یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار زنجان، به افتتاح مرکز جامع درمان و بازتوانی معتادان استان تا پایان سال جاری اشاره کرد و گفت: مجموع معتادان استان نسبت به استان‌های دیگر کمتر است.مجموع معتادان استان نسبت به استان های دیگر کمتر است که می توان با مدیریت مناسب به ویژه با راه اندازی مرکز بازتوانی معتادان برنامه های بهتری را در این زمینه ارائه کرد.

حقیقی تشکیل شورای مشارکت‌های بهزیستی را اقدام خوب اعلام کرد و گفت: معاون سیاسی و امنیتی استان نیز نسبت به تشکیل شورای سالمندان اقدام کند.

وی همکاری و مشارکت خیرین در پیشبرد برنامه‌ها و اهداف بهزیستی را بسیار مهم اعلام کرد و افزود گسترش ویروس کرونا مانع حضور عینی و تقدیر از خیران این عرصه شده است.

استاندار زنجان، ابراز کرد: برای این نوع ویروس نه درمان و نه واکسن خاصی وجود ندارد و بر این مبنا بزرگترین رسالت همگان آموزش، عمل به آن، رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی است.

حقیقی بر لزوم فضاهای مجازی و الکترونیکی در خصوص کرونا تاکید کرد و گفت: استفاده از فضای مجازی در ایام کرونایی افزایش یافته است.

وی به شیوع بیماری کرونا در استان اشاره کرد و یاد آور شد: جامعه هدف تحت پوشش، دستورالعمل‌های بهداشتی فردی و حتی فاصله گذاری اجتماعی را به خوبی رعایت می‌کنند.

استاندار زنجان، گفت: با توجه به سرعت شیوع بیماری کرونا باید بیش از گذشته عموم مردم پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

حقیقی تاکید کرد: ویروس در همه جا وجود دارد که در این خصوص با مدیریت هدفمند می‌توان عوارض ناشی از آن را به حداقل رساند.

کد خبر 4973957

منبع: مهر

کلیدواژه: فتح الله حقیقی استاندار زنجان معلولان ویروس کرونا بوشهر شیراز شیوع کرونا گرگان قزوین شهرکرد ستاد مقابله با کرونا حجاب و عفاف ایلام بیرجند خطبه های نماز جمعه سیستان و بلوچستان استانداری سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۸۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع‌آوری و دستگیری معتادان و سوداگران مرگ در لنگرود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ، سرهنگ شریف رحیمی از اجرای طرح ۲ روزه ارتقاء امنیت اجتماعی با اولویت مبارزه با فروشندگان و قاچاقچیان موادمخدر و جمع‌آوری معتادان متجاهر در این شهرستان خبر داد و گفت : ۴۴ نفر جمع‌آوری و دستگیر شدند.
وی افزود: طرح ۲ روزه ارتقاء امنیت اجتماعی با اولویت مبارزه با فروشندگان و قاچاقچیان موادمخدر و جمع‌آوری معتادان متجاهر در لنگرود اجرا شد.
فرمانده انتظامی لنگرود از جمع‌آوری ۳۶ معتاد متجاهر و دستگیری ۶ خرده‌فروش و ۲ قاچاقچی موادمخدر خبر داد و گفت : از این افراد یک کیلو گرم حشیش ، یک کیلو و ۶۵۰ گرم تریاک، و ۸ کیلو و ۹۰۰ گرم سایر موادمخدر کشف شد.
وی افزود : معتادان متجاهر و خرده فروشان  با تشکیل پرونده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

دیگر خبرها

  • انواع کالای قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در زنجان کشف شد
  • فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!
  • (تصاویر) مرکز نگهداری و اشتغال معتادان
  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • پیش بینی رشد ۴۴ درصدی درآمد‌های مالیاتی
  • مسئولین استان نسبت به کتابخانه‌ها متفاوت عمل کنند
  • توقف شیب نزولی فرزندآوری در زنجان
  • جمع‌آوری و دستگیری معتادان و سوداگران مرگ در لنگرود
  • کاهش میانگین تورم سالانه به کمتر از ۴۰ درصد/ نرخ تورم برای دهک بدون یارانه نقدی چند درصد است؟
  • ارجاع ۲۳ معتاد متجاهر به مراکز ترک اعتیاد در شوش