Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-24@07:22:41 GMT

برخورد شدید قضایی در انتظار آتش‌افروزان جنگل‌ها

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۲۸۲۲۱

برخورد شدید قضایی در انتظار آتش‌افروزان جنگل‌ها

علی ملک‌حسینی به آتش‌افروزان جنگل‌های زاگرس هشدار جدی داد و از برخورد شدید قضایی با آن‌ها خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی ملک‌حسینی در گفتگو با پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس با اشاره به تعقیب قضایی افراد متخلف در آتش‌سوزی جنگل‌های استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: با کسانی که به صورت عمد اقدام به آتش‌سوزی جنگل‌ها می‌کنند، برخورد شدید می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان مرکز استان در خصوص نقش عوامل عمدی در آتش‌سوزی جنگل‌ها گفت: در یک پرونده آتش‌سوزی 2 نفر بازداشت شدند، که با انجام تحقیقات دلیلی بر عمدی‌بودن آتش‌سوزی در جنگل محرز نشد.

وی گفت: مراجع نظامی تاکنون موردی مبنی بر معرفی شخص خاص در خصوص آتش‌سوزی‌ها نداشته‌اند، و اگر شخص خاصی معرفی شود بدون شک برخورد شدید صورت خواهد گرفت.

دادستان مرکز استان افزود: هرگونه روشن کردن آتش به‌صورت سهوی که منجر به آتش‌سوزی در جنگل شود، قابلیت تعقیب کیفری داشته و جرم خواهد بود.

 

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: برخورد شدید آتش سوزی جنگل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۸۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز برخورد با متخلفان در فوتبال؛ محرومیت در انتظار دلا‌لان

دور جدید برخورد با افراد متخلف در فوتبال ایران و دلال‌ها آغاز شده و بر این اساس اقداماتی در حال انجام است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، یکی از مشکلات اساسی فوتبال ایران جولان برخی مدیربرنامه‌ها و دلال‌هاست و هر چه به شروع فصل نقل‌وانتقالات نزدیک می‌شویم اتفاقات  عجیب‌تر و بدتری رخ می‌دهد.

اکنون خبر رسیده که دور جدید برخورد با دلال‌ها و مدیران برنامه متخلف آغاز شده است. در واقع مجموعه اقداماتی برای ساماندهی مدیران برنامه در فوتبال ایران در حال اجراست تا از آشفته‌ بازاری که هر سال شاهد آن هستیم تا حد امکان کاسته شود. شنیده می‌شود از جمله این اقدامات محرومیت و تعلیق تعدادی از دلال‌ها و مدیران برنامه متخلف خواهد بود که از فصل نقل‌وانتقالات پیش‌رو آغاز خواهد شد.

فصل نقل‌وانتقالات بعد از پایان فصل جاری و در تابستان شروع می‌شود.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • برخورد قضایی با متخلفان انتخاباتی در لرستان
  • آغاز برخورد با متخلفان در فوتبال؛ محرومیت در انتظار دلا‌لان
  • برخورد شدید با مراکز سقط جنین غیرقانونی در زنجان صورت می گیرد
  • آتش‌سوزی شدید در پایتخت هند + فیلم
  • (ویدئو) آتش‌سوزی شدید در پایتخت هند
  • آتش‌سوزی شدید در پایتخت هند+فیلم
  • آتش‌سوزی شدید در پایتخت هند
  • برخورد قضایی با هرگونه برداشت گیاهان دارویی در استان کرمان
  • احداث آتش بُر در روستای بیشه لرستان
  • از کارهای فرهنگی نباید انتظار نتیجه زودهنگام داشت