Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، امید آقابالازاده، دانشجوی کارآفرین گروه مکانیک دانشگاه شهید مدنی آذربایجان در ادامه فعالیت‌های علمی و ارائه ابتکار خود، باهمراهی جمعی از دوستان و با راهنمایی استادان خود توانسته است تعدادی از دستگاه‌های مکانیکی را ویژه ضد عفونی دست و همچنین استقرار تونل ضد عفونی در مراکز عمومی ارائه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: طراحی و تولید این دستگاه‌ها از ماه‌ها پیش کلید خورد که پس از تحقیقات گسترده و طراحی‌های متنوع ۵ نمونه اصلی وارد بازار خواهد شد. دستگاه ضدعفونی کننده پاششی هوشمند در سه مدل ایستاده ۳ لیتری، رومیزی ۳ لیتری و رومیزی ۲ لیتری و همچنین مدل گیت ضد عفونی کننده نیز با ظرفیت مخزن ۱۰۰ لیتر و ۱۲ نازل طراحی و ساخته شده است.

بیشتر بخوانید

تولید کپسول ژله‌ای آستابیوم به منظور کاهش شدت ویروس کرونا

او افزود: این دستگاه‌ها کاملاً هوشمند بوده و با بهره گیری از سیستم سنسور مادون قرمز، حضور دست شخص را تشخیص می‌دهند.

برای تداوم عمر دستگاه و فعال کردن آن از رله‌هایی با قدرت جریان دهی بالا استفاده شده که اجازه استفاده از پمپ قدرتمند را ممکن می‌سازد. دستگاه‌ها با برق شهری کار می‌کنند و بسیار کم مصرف هستند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فناوری نوین شرکت های دانش بنیان دستگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۸۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طراحی و تولید نسل جدید داربست‌های ترمیم استخوان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، این محصول در فرآیند پیوند استخوان کاربرد دارد و می‌تواند با اکسیژن رسانی، تبدیل سلول‌های بنیادی به سلول‌های استخوانی را تسریع کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • هپاتیت و مننژیت در حال شیوع در میان فلسطینیان است
  • طراحی مد با الهام از یک غذای مکزیکی! (عکس)
  • ۳۲۰۰ کنتور هوشمند روی چاه‌های آب در کرمانشاه نصب‌ شد
  • بایدن حین کنایه به ترامپ گاف داد!
  • شناسایی بیماری‌های عفونی با نانوکامپوزیت آراسته به طلا
  • کشف یک باکتری عفونی خطرناک در ایستگاه ‌فضایی بین‌المللی
  • انواع شیرخشک در تمام داروخانه‌های قم موجود است
  • تولید برق از عرق بدن در حین ورزش!
  • چالش داده‌ها در عصر ابزارهای پوشیدنی/ هوش مصنوعی زمین بازی را تغییر می‌دهد
  • طراحی و تولید نسل جدید داربست‌های ترمیم استخوان