Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از  دویچه وله، با شیوع گسترده ویروس کرونا ضعف مدیریتی دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا بیش از پیش آشکار شده و اعتراضات بسیاری از عملکرد او و همچنین واکنشش به اعتراضات اخیر نژادپرستی در آمریکا را به همراه داشته است.

تیم میلر از مخالفان سرسخت ترامپ و مدیر پروژه سیاسی «جمهوری‌خواهان علیه ترامپ» که فعالیت‌های بسیاری در دوره‌های قبل از انتخابات آمریکا برای کمپین‌های جمهوری‌خواهان انجام داده؛ با خبرنگار دویچه وله مصاحبه‌ای داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او درباره پیروزی ترامپ در انتخابات ۲۰۱۶ آمریکا گفت حتی تصورش را هم نداشته که او پیروز شود و این به نظرش به جوک شبیه است تا واقعیت.

او همچنین در این مصاحبه از طرفداریِ خودش از هیلاری کلینتون صحبت کرد و ترامپ را تهدیدی بزرگ برای آمریکا دانست و در توضیح عملکرد حال حاضر ترامپ ریاست جمهوریِ او را «فاجعه‌ای محض» خواند.

او با بیان آنکه ترامپ هیچ علاقه‌ای برای جدی گرفتن این منصب نشان نداده و تنش‌های مربوط به نژاد را در آمریکا بیشتر کرده است، گفت ترامپ به عقیده او تنها رئیس جمهوری در تاریخ آمریکاست که با وجود علم بر نژادگرایی در این کشور همچنان به آن دامنه زده و تلاشی برای اتحاد نمی‌کند.

میلر درباره ریاست جمهوری ترامپ و عملکرد او در تنش‌های اخیر افزود: «پنج سال گذشته اصلا تصور نمی‌کردیم دفتر ریاست جمهوریِ آمریکا تا این حد پست شود. ترامپ پیوند ما را با متحدان بیرونی مانند آلمان گسسته است.»

درباره انتخاب مجدد ترامپ در انتخابات آتی در سال جاری آمریکا نیز میلر به خبرنگار دویچه وله گفت در این صورت جمهوریخواهان نیز مجبور به ارجح دانستن بومیان بر مهاجران خواهند بود و «امپراطوری آمریکا» بر جهان از میان خواهد رفت.

بیشتر بخوانید

جمهوری‌خواهان در انتقاد از ترامپ جسور شده‌اند آمریکا گرفتارِ کرونا، تظاهرات و اختلافات داخلی+ فیلم بایدن: همه روزه در حال پرداخت بهای بی‌کفایتی ترامپ هستیم

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا کرونا در آمریکا انتخابات ریاست جمهوری آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۸۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشدید اختلاف میان مقامات آمریکا پس از حمله ایران

جانسون در ادامه این اظهارات افزود: «همزمان با مواجهه اسرائیل با حمله ایران، آمریکا باید عزم کامل خود را برای ایستادگی در کنار این متحد کلیدی نشان دهد. جهان باید اطمینان یابد که اسرائیل تنها نیست».

از روزنامه واشنگتن تایمز، رئیس جمهوری‌خواه مجلس نمایندگان آمریکا در ادامه به تعامل با کاخ سفید برای واکنش مناسب واشنگتن به این حمله متعهد شد و خاطرنشان کرد: تضعیف اسرائیل توسط دولت بایدن و مماشات آن با ایران در وقوع این وضعیت وحشتناک دخیل بوده است.

به نظر می‌رسد انتقادات جانسون در پی اظهارات اوایل این هفته بایدن باشد که مدیریت نتانیاهو را در جنگ با حماس نادرست خوانده و خطاب به دولت یهود گفته بود که باید کمک رسانی به غزه بسیار گسترده شود.

به نوشته این روزنامه محافظه کار آمریکایی، دلیل دیگر انتقاد جانسون از بایدن به لغو مسدود بودن نزدیک به ۶ میلیارد دلار از دارایی‌های نفتی ایران در سال گذشته میلادی برمی گردد؛ موضوعی که برخی مقامات آمریکایی نیز در همان زمان مدعی شدند که می‌تواند منجر به تقویت تلاش‌های نظامی ایران در منطقه شود.

واشنگتن تایمز در بخشی دیگر یادآور شده است که دلیل حمله شب گذشته ایران به اسرائیل، تهاجم تجاوزکارانه اخیر اسرائیل به کنسولگیری ایران در دمشق است که منجر به شهادت عده‌ای از مقامات ایران از جمله سردار محمدرضا زاهدی شد.

استیو اسکالیس رهبر اکثریت جمهوری‌خواه مجلس نمایندگان آمریکا نیز در همین زمینه مدعی شد: «با توجه به حمله غیرموجه ایران به اسرائیل، مجلس نمایندگان هفته آینده برنامه‌های از پیش اعلام شده خود را کنار گذاشته و در مقابل قوانینی حمایتی از اسرائیل را به عنوان متحد واشنگتن بررسی می‌کند و ایران و نیابت‌های تروریستی آن را مسئول می‌داند».

تقاضای چهره‌های هر دو حزب برای واکنش سریع آمریکا 

پایگاه خبری اکسیوس نیز در پی حمله ایران به سرزمین‌های اشغالی نوشت: اعضای هر دو حزب جمهوری‌خواه و دموکرات در کنگره خواستار واکنش فوری ایالات‌متحده به حمله گسترده هواپیما‌های بدون سرنشین ایران به اسرائیل شدند.

گفته می‌شود این حمله که به طور مستقیم از خاک ایران انجام گرفته، نشانگر افزایش بی‌سابقه تنش میان تهران و تل آویو است که تا پیش از این در جنگی نیابتی بسر می‌بردند.

سخنگوی دولت بایدن اندکی پس از آغاز حمله ایران اعلام کرد: ایالات‌متحده در کنار مردم اسرائیل خواهد ایستاد و از دفاع آنها در برابر تهدیدات ایران حمایت خواهد کرد.

مایک لالر عضو جمهوری‌خواه مجلس نمایندگان آمریکا در بیانیه‌ای در همین زمینه خطاب به دولت بایدن، خواستار برداشتن «گام‌های مشخصی برای حمایت از اسرائیل و اقدام فوری آمریکا برای پشتیبانی از هرگونه واکنش اسرائیل شد».

ریچی تورس نماینده دموکرات کنگره و حامی سرسخت اسرائیل نیز اظهار داشت که آمریکا باید به متحد خود در رهگیری حملات موشکی ایران کمک کند.

در این میان برخی نمایندگان پا را فراتر گذاشته و خواستار حملات تلافی جویانه آمریکا علیه ایران شدند. مارشا بلکبرن عضو جمهوری‌خواه مجلس نمایندگان آمریکا و از جمله چهره‌های تندرو این نهاد قانونگذار خواستار حمله واشنگتن به ایران شد.

منبع: ایرنا

tags # اسرائیل ، جو بایدن سایر اخبار چرا مو‌های بدن زنان کمتر از مردان است؛ آیا زنان مردان پشمالو را بیشتر می‌پسندند؟ مغز آلبرت انیشتین از مغز یک نئاندرتال کوچک‌تر بود! آیا انسان‌های اولیه عاشق می‌شدند؟ آنها چگونه همسر خود را انتخاب می‌کردند؟ قدیمی‌ترین راز تاریخ فاش شد؛ اول مرغ بود یا تخم‌مرغ؟!

دیگر خبرها

  • حضور در انتخابات از پشت میله‌های زندان؟
  • به نظر آمریکایی‌ها دوره ریاست ترامپ از زمان بایدن بهتر بوده است
  • «مشکل واقعی» ترامپ با قاضی پرونده خود در منهتن
  • ترامپ در دادگاه: آمریکا توسط یک مرد ناتوان اداره می‌شود
  • بهبود دیدگاه‌ها نسبت به ریاست جمهوری ترامپ در آمریکا
  • منحنی محبوبیت ترامپ برای انتخابات ریاست جمهوری نزولی شده/ بایدن کم کم در نظرسنجی ها بالاتر می رود
  • درخواست رسانه‌ها از ترامپ و بایدن برای برگزاری مناظره
  • ترامپ: حمله ایران به اسرائیل نمایانگر ضعف آمریکا بود
  • ترامپ: حمله ایران به اسرائیل نشان‌دهنده ضعف آمریکا بود
  • تشدید اختلاف میان مقامات آمریکا پس از حمله ایران