Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، طبق حکم کمیته وضعیت فیفا که هفته گذشته صادر شد، باشگاه پرسپولیس باید بیش از 750 هزار دلار به گابریل کالدرون، سرمربی سابق این تیم و دستیارانش پرداخت کند.

کالدرون در صحبت هایی را درباره این حکم و البته ارزیابی اش از وضعیت این روزهای پرسپولیس مطرح کرد که در ادامه می خوانید

مدیران باشگاه پرسپولیس پس از صدور حکم فیفا اعلام کردند شما گفته اید می‌خواهید با این باشگاه توافق کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
آیا قرار است به پرسپولیس تخفیف بدهید یا اینکه به این باشگاه برای پرداخت پول زمان بیشتری خواهید داد؟

وکیلم مذاکرات را پیگیری می‌کند، چون در تخصص او است، به من توصیه کرد مذاکره نکنید، چون اگر مذاکره کنید و به توافق حاصله عمل نشود، باید دوباره یک دادگاه جدید تشکیل شود و همه چیز به مدت 2 سال دیگر طول خواهد کشید. من حاضر به صحبت با باشگاه پرسپولیس هستم، زیرا با اعضای هیات مدیره رابطه خوبی دارم و تا جایی که به برخی شرایط عمل شود، مشکلی برای مذاکره ندارم.

پرسپولیس در آستانه پوکر قهرمانی قرار دارد. نظر شما در مورد این موضوع چیست؟

دور از انتظار نبود، خیلی خوشحالم که پرسپولیس در آستانه کسب قهرمانی است، فکر می‌کنم یک جاهایی خوب عمل کردیم. من این چالش را قبول کردم چون می‌دانستم تیم خوبی خواهیم شد و بازیکنان هم این را نشان دادند، روز به روز پیشرفت کردیم و تیمی بهتر از قبل ساختیم. بازیکنان نشان دادند که بی‌نظیر هستند و من فقط می‌توانم از زحماتشان تشکر کنم. ما از کیفیت و توانایی آنها استفاده کردیم و تک‌تک آنها را به نهایت بهره‌وری رساندیم. سعی کردیم با دید فوتبالی خودمان به پیشرفت آنها کمک کنیم. آنها نشان دادند که با همه مربی‌ها اول هستند.من می‌خواستم کار مشکلی انجام دهم مثل کسب چهارمین قهرمانی، اما جام حذفی را هم می‌خواستم، همچنین می‌خواستم در لیگ قهرمانان آسیا هم کار مهمی انجام دهیم.

 ابتدای فصل خیلی‌ها به عملکرد تیم انتقاد کردند اما زمانی که شما رفتید تیم را در صدر جدول قرار دادید.

ایجاد تغییر در یک تیم قهرمان ساده نیست، اما تیم در زمان من در حال پیشرفت بود و زمانیکه رفتم پویایی خیلی خوبی داشت، نتایج شاهد این اتفاق هستند.

کد خبر 530933 برچسب‌ها لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه پرسپولیس

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه پرسپولیس باشگاه پرسپولیس نشان دادند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۸۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارانی: با تمام وجود مقابل پرسپولیس قرار می‌‌گیریم

به گزارش "ورزش سه"، نفت آبادان در قعر جدول لیگ برتر قرار دارد و در فاصله هفت هفته مانده به پایان فصل خطر سقوط به صورت جدی این تیم را تهدید می‌کند. آنها این هفته در دیداری سخت باید برابر پرسپولیس قرار گیرند.

صادق بارانی هافبک باتجربه نفت آبادان با اشاره به شرایط تیمش گفت: یک بازی سخت برای ما خواهد بود اما هیچ چیز غیرممکنی وجود نخواهد داشت. ما مقابل سپاهان نیز از شانس کمی برخوردار بودیم اما خوشبختانه به بهترین شکل توانستیم از این بازی با سه امتیاز خارج شویم. پرسپولیس حریفی قابل احترام است و در کورس مدعیان قهرمانی نیز قرار دارد.

وی ادامه داد: برای ما فرصت کمی باقی مانده است. نباید فرصت ها را به سادگی از دست بدهیم و حسرت بخوریم. واقعا حق هواداران نفت آبادان این نیست و ما نیز باید با بالاترین حد توان برای پایان دادن به این شرایط بجنگیم. برای نفت آبادان، برای این هواداران و برای خودمان باید با بالاترین انگیزه و توان بجنگیم و حریف آسان برای پرسپولیس  و دیگر رقبای باقیمانده تا پایان فصل نخواهیم بود.

بارانی درباره تاثیر این تیم برای جنگ قهرمانی نیز گفت: برای ما اتفاقات دیگر هیچ اهمیتی ندارد. پیراهن نفت را بر تن داریم و شرایط به شکلی است که باید برای خودمان و این تیم بجنگیم و نتیجه بگیریم. امیدوارم شرایط به بهترین شکل در این بازی رقم بخورد و مطمئن باشید با تمام وجود تنها برای موفقیت این تیم و هوادارانش در ادامه مسیر تلاش خواهیم کرد.

دیگر خبرها

  • سهرابیان: با تمام توان برای قهرمانی میجنگیم
  • دقیقی: داوران روز خوبی نداشتند/خیلی تند با بازیکنانم حرف زدم
  • ستاره سابق نفت مشتاق قهرمانی پرسپولیس!
  • ادموند بزیک: پرسپولیس مدعی اصلی قهرمانی است
  • درخشان: هم استقلال شانس قهرمانی دارد، هم پرسپولیس؛ هر تیم به دنبال تخریب دیگری است
  • خالقی‌فر: تمام وجودم را برای پرسپولیس گذاشتم
  • اگر استقلال تقویت می‌شد شرایط بهتری داشت | انتظار قهرمانی از پرسپولیس می‌رود
  • بارانی: با تمام وجود مقابل پرسپولیس قرار می‌‌گیریم
  • اسلامی: شجاعی مثل برخی مربیان دنبال دفاع کردن نیست
  • پرسپولیس دور برگشت فقط با قهرمانی آرام می‌گیرد