Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@00:24:08 GMT

کشف قتل در هندیجان و دستگیری قاتلان در گناوه

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۲۸۳۷۶

کشف قتل در هندیجان و دستگیری قاتلان در گناوه

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حیدر عباس زاده روز سه شنبه با بیان این خبر اظهار داشت: با کشف یک دستگاه خودروی سمند بدون صاحب و فاقد پلاک در ۱۸ تیرماه سال جاری، توسط ماموران کلانتری مرکزی هندیجان و مشاهده آثارخون در داخل خودرو، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی در تحقیقات اولیه دریافتند که راننده خودروی موردنظر مردی حدود۶۰ ساله به هویت(خ_خ) ساکن شهرستان دیلم  است که برای وی پرونده فقدان در آن شهرستان تشکیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی خوزستان ادامه داد: کارآگاهان پلیس آگاهی هندیجان بلافاصله با انجام کار اطلاعاتی،سه نفر از عاملان قتل که ساکن بندر گناوه بودند را شناسایی و با گرفتن نیابت قضایی آنها را دستگیرکردند.

وی تصریح کرد: در تحقیقات متهمان به قتل راننده سمند با انگیزه سرقت اعتراف کردند.

سردار عباس زاده با اشاره به اینکه ماموران پلیس جسد مقتول را در بیابانهای اطراف هندیجان کشف کردند، گفت: بازسازی صحنه قتل با راهنمایی عاملان قتل انجام شد و در این ارتباط ضمن تشکیل پرونده، متهمان به مرجع قضایی معرفی شدند.

برچسب‌ها هندیجان گناوه انتظامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هندیجان گناوه انتظامی هندیجان گناوه انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۸۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عاملان نزاع دسته جمعی در دلفان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، فرمانده انتظامی دلفان گفت: در پی اخبار واصله از سوی مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر یک فقره نزاع دسته جمعی در یکی از روستا‌های تابعه؛ بلافاصله موضوع در دستور کار پلیس دلفان قرار گرفت.

سرهنگ نجفعلی بارانی بیرانوند افزود: مأموران انتظامی پاسگاه میربگ جنوبی با اشرف اطلاعاتی و اقدامات طی یک عملیات موفق به دستگیری ۶ نفر در این رابطه شده و آن‌ها را به یگان انتظامی منتقل و پس از تشکیل پرونده متهمان به مراجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ بارانی بیرانوند در پایان تأکید کرد: پلیس به عنوان حافظ جان، مال و ناموس مردم به هیچ وجه اجازه جولان و قدرت نمایی را به افراد شرور و قانون شکن نخواهد داد و با این گونه افراد به شدت برخورد خواهد شد.

دیگر خبرها

  • قاچاقچی حشیش در جنوب تهران بازداشت شد
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • ‌از بازگرداندن ۱۰۰ میلیارد اراضی کشاورزی تا دستگیری سارقان کابل‌های مخابراتی در فارس
  • دستگیری سارقان محتویات خودرو و کشف ۲۰ پرونده سرقت
  • دستگیری سارقان مسلح طلا و جواهرات در اهر
  • دستگیری عاملان نزاع دسته‌جمعی در دلفان
  • دستگیری عاملان نزاع دسته جمعی در دلفان
  • دستگیری سارقان موبایل در کهگیلویه
  • بازداشت عاملان جنایت در برج ۲۰ طبقه مسکونی
  • دستگیری یکی از عاملان قطع ۷۰ اصله درخت جنگلی در بهشهر