Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@17:17:58 GMT

جشنواره ابوذر البرز برگزار می‌شود؟

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۲۸۴۰۴

جشنواره ابوذر البرز برگزار می‌شود؟

ابراهیم نوروزی فر، رئیس سازمان بسیج رسانه البرز در حاشیه اولین جلسه اعضای شورای سازمان بسیج رسانه این استان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، با اشاره به برگزاری جشنواره رسانه ای ابوذر، گفت: این جشنواره قطعا برگزار می‌شود، اما حضوری یا مجازی بودن آن تابع وضعیت شیوع کرونا و تصمیم ستاد مقابله با کرونای البرز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان این که اولین جلسه اعضای شورای سازمان بسیج رسانه البرز در محل دفتر این سازمان با محوریت اهداف، دستورالعمل‌ها و ماموریت‌های جدید بسیج رسانه استان برگزار شد، افزود: اهداف و ماموریت‌های جدید سازمان باید به بهره گیری از خردجمعی و مشارکت مستمر اعضا در جایگاه خود ملموس شود.

نوروزی فر با خاطرنشان کردن این مطلب که افق‌های روشنی پیش روی سازمان بسیج رسانه پیش بینی می‌شود، گفت: دست یابی به اهداف مدنظر بسیج رسانه جز با حضور اصحاب رسانه و بهره مندی از آرای فکری و مسثمر ثمر آنان محقق نخواهد شد.

او افزود: اتحاد و همدلی زمانی می‌تواند سودمند و موثر باشد که اصحاب رسانه خود را آلوده جناح‌های سیاسی، گروه‌ها و احزاب نکنند.

رئیس سازمان بسیج رسانه البرز گفت: سازمان بسیج رسانه البرز با ۵۲۴ نفر عضو رسانه ای، قطعا در جایگاهی قرار دارد که می‌تواند برای تعالی فعالیت‌های رسانه‌ای استان اهتمام ورزد و با گام‌های موثر خود در صدد رفع معضلات و مشکلاتی که گا‌هی گریبان گیر اصحاب رسانه می‌شود، برآید.

انتهای پیام/د. خ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شیوع کرونا مسابقه تلویزیونی جشنواره ابوذر سازمان بسیج رسانه البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۸۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسانه‌های استان سمنان روحیه بسیجی را در جامعه گسترش دهند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید علیرضا آرامی پیش از ظهر چهارشنبه در دیدار با مسئول بسیج رسانه استان سمنان به میزبانی دفتر خود، ضمن اشاره به اهمیت کار رسانه‌ها، تاکید کرد: تمام دلسوزان کشور باید در قالب اقشار مختلف بسیج فعال باشند تا کارها با روحیه بسیجی پیش رود

وی با بیان اینکه رسانه‌ها باید روحیه بسیجی و شعار ما می‌توانیم را در جامعه ترویج دهند، افزود: فعالان بسیج رسانه باید کارها را با ضوابط یک بسیجی انجام دهند انجام کارها با روحیه بسیجی سبب استحکام و تقویت کارها می‌شود.

امام جمعه گرمسار در ادامه تاکید کرد: رسانه‌ها و فعالان این عرصه واسطه‌های رسیدن اخبار به مردم هستند می‌توانند باعث خرابی کارها شوند یا پیشرفت و آبادی و لذا باید گفت کار خبرنگاران بسیار حساس است و می‌بایست دقت فراوانی در آن داشت.

آرامی خواستار برگزاری دوره‌های آموزشی از سوی بسیج رسانه برای مردم و رسانه نگاران شهرستان گرمسار شد و ابراز کرد: بسیج همواره مظلومیت‌های خاص خودش را داشته و دارد بخشی از این مظلومیت به دلیل فتنه‌هایی می‌باشد که توسط دشمن و عوامل او بر علیه بسیج ایجاد شده است.

کد خبر 6087454

دیگر خبرها

  • برگزاری جشنواره تیتر دانشجویی کشور در مشهد
  • دوره توانمندسازی کنشگران فضای مجازی در قزوین برگزار شد 
  • مراسم تقدیر از دست اندرکاران جشنواره جایزه ملی ثریا برگزار شد
  • رسانه‌های استان سمنان روحیه بسیجی را در جامعه گسترش دهند
  • اختتامیه جشنواره سرود بسیج در خراسان شمالی برگزار شد
  • طنز در فضای مجازی با اقتصاد پیوند خورده است
  • طنز رسمی از طنز غیر رسمی عقب افتاده است
  • طنز رسمی در حال عقب افتادن از طنز غیررسمی است/هزار و ۱۲۹ اثر به طنز پهلو رسید
  • دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار می‌شود
  • برگزاری همایش فصلی اوج هنر در یزد