Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-20@02:39:48 GMT

حالم خوب است

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۲۸۴۵۱

حالم خوب است

خبرگزاری آریا- رئیس جمهور برزیل اعلام کرد حالش "بسیار خوب" است و قول داد اگر تست کرونای امروزش منفی شود، به سرکار برگردد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از دیلی میل، ژائیر بولسونارو روز دوشنبه گفت حالش "بسیار خوب" است و اگر تست کرونای روز سه‌شنبه او منفی شود، به سرکار برمی‌گردد؛ اما اگر هنوز ویروس در بدنش باشد به قرنطینه خود ادامه خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این رئیس جمهور راست‌گرا به شبکه "سی‌ان‌ان" برزیل اعلام کرد احساس تنگی نفس نمی‌کند و حس چشایی‌اش را هم از دست نداده است.
وی خاطرنشان کرد: من کاملاً خوب هستم. تست جدیدی– مطمئن نیستم قطعی شده یا نه- برای فردا (روز سه‌شنبه) ترتیب داده شده است. و اگر همه‌چیز خوب پیش رود، به سرکار برخواهم گشت. در غیر این صورت، چند روزی صبر خواهم کرد.
او سفری که قرار بود به ایالت "پیاوی" داشته باشد را لغو کرد و تمام جلسات هفته او به تماس ویدئویی تغییر کردند. یکی از تماس‌های ویدئویی او با "روبرتو جفرسون"، از نمایندگان سابق کنگره و رئیس حزب کارگر برزیل بود.
جفرسون دیدار با رئیس جمهور برزیل را این‌طور توصیف کرد که به کاخ ریاست جمهوری رفته و در برابر تلویزیون بزرگی نشسته که بولسونارو را در دفتر محل سکونتش نشان می‌داد.
جفرسون روز شنبه، رئیس جمهور برزیل را سرحال، قبراق و مصمم و در سلامت کامل توصیف کرد و گفت: "تنها یک بار دیدم سرفه کند و آن هم زمانی بود که من یک جوک تعریف کردم".
بولسونارو روز چهارشنبه اعلام کرد به لطف داروی ضدمالاریای "هیدروکسی کلروکین"- که برای درمان کرونا مورد تأیید نیست- و برای علائم خفیفش مصرف کرده، کاملاً خوب است.
بولسونارو در پستی نوشت: به آن‌ها که علیه هیدروکسی کلروکین بد و بیراه می‌گویند اما جایگزینی برایش ندارند، متأسفانه باید اعلام کنم که از مصرف آن بسیار راضی هستم و به لطف خدا، زندگی طولانی‌ای پیش رو خواهم داشت.
این پست، بخشی از یک رشته توییت بود که رئیس جمهور بزریل طی آن‌ها از شیوه مدیریت کرونا توسط دولتش، دفاع کرده وبد.
وی مدعی شد دولتش به کارگران بخش غیررسمی پرداختی داشته و از این طریق مشاغل و زندگی‌ها را بدون آنکه بابت شیوع ویروس ترسی ایجاد کند، حفظ کرده است.
بولسونارو گفت: هیچ کشوری در دنیا این کار را مثل برزیل انجام نداده است.
تصمیم بولسونارو برای دفاع از هیدروکسی کلروکین باعث شده با دو وزیر بهداشت متوالی، که هر دو در ماه‌های آوریل و مه استعفا دادند، دچار اختلاف شود.
یک دانشمند سیاسی در دانشگاه سائو پائولو معتقد است بولسونارو مریضی و بهبود خود را دستمایه تبلیغ کلروکین قرار داده است.
برزیل بعد از آمریکا، دومین کشوری است که از بیماری همه‌گیر کرونا بیشترین آسیب را دیده است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: حال خوب رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۸۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنایه رشید پور به رئیسی: کاش رئیس جمهور بودی

رضا رشیدپور مجری سابق صداوسیما ویدئویی از گفتگوی قدیمیِ ابراهیم رئیسی در زمان انتخابات ریاست‌جمهوری را در حساب کاربری خود در توئیتر بازنشر کرد و زیر آن نوشت: کاش رئیس جمهور بودی سید!

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نامه های مردم استان سمنان به رئیس جمهور
  • فیلم/ مردم دامغان چه نامه‌ای برای رئیس‌جمهور نوشتند؟
  • پایان سفر رئیس جمهور به استان سمنان
  • عکس/ استقبال متفاوت سمنانی‌ها از رئیس جمهور
  • کنایه رشید پور به رئیسی: کاش رئیس جمهور بودی
  • استقبال از رئیس جمهور در سمنان
  • استقبال نوجوانان سمنانی از رئیس جمهور
  • مراسم رژه روز ارتش با حضور رئیس‌جمهور
  • عکس/ رژه روز ارتش با حضور رئیس جمهور
  • فیلم/ هشدار رئیس جمهور به صهیونیست‌ها