Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ دهنوی گفت: از 25 مرداد ماه تمام وسایل نقلیه که فاقد معاینه فنی هستند توسط دوربین‌های راهنمایی و رانندگی اعمال قانون می‌شوند، لذا مالکان وسایل نقلیه فاقد معاینه فنی فقط یک ماه برای تمدید معاینه فنی خودرو خود فرصت دارند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ حمید رضا دهنوی، رئیس پلیس راهور خراسان رضوی در گفت‌وگو با خبرنگار صبح توس، با تأکید بر این که اعمال قانون خودرو‌های فاقد معاینه فنی از 3 خرداد در حال انجام است خاطر نشان کرد: با توجه به طرح"LEZ"، از 25 مرداد ماه تمام وسایل نقلیه که فاقد معاینه فنی هستند توسط دوربین‌های راهنمایی و رانندگی اعمال قانون می‌شوند، لذا مالکان وسایل نقلیه فاقد معاینه فنی فقط یک ماه برای تمدید معاینه فنی خودرو خود فرصت دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: خوشبختانه زیرساخت‌های مراکز معاینه فنی برای جلوگیری از ازدحام افراد و همچنین رعایت پروتکل‌های بهداشتی آماده سازی شده و همچنین تعداد بیشماری از مالکین برای معاینه فنی خودروی خود اقدام کرده‌اند، لذا به هیچ عنوان طرح ومهلتی برای بخشودگی وسایل نقلیه‌ای که فاقد معاینه فنی هستند در نظر گرفته نمی‌شود.

دهنوی تصاویر و ازدحام در مراکز تعویض پلاک را بزرگ‌نمایی برخی کانال‌های فضای مجازی دانست و خاطر نشان کرد: اکنون فعالیت مراکز تعویض پلاک به صورت کاملا طبیعی و بدون هیچ گونه افزایش تعداد مراجعه کننده و ازدحام افراد در حال انجام است.

وی افزود: به تمام کارکنان مراکز معاینه فنی اعلام شده تا به تمام خودرو‌هایی که مدارک لازم را تکمیل کرده‌اند تا ساعت 16 خدمات بدهند.

رئیس پلیس راهور خراسان رضوی از جانمایی مرکز 3 تعویض پلاک در مشهد خبرداد و گفت: محل جانمایی سومین مرکز تعویض پلاک در شهر مشهد تعیین شده و منتظر بازدید بازرسین راهور ناجا در هفته آینده هستیم و پس از اخذ مجوز نهایتاً تا 1 الی 2 ماه آینده مرکز 3 تعویض پلاک شروع به کار می‌کند.

وی افزود: تأسیس مرکز شماره 3 تعویض پلاک تأثیر به سزایی در کاهش مراجعه کنندگان مراکز دیگر به خصوص مرکز شماره یک واقع در بلوار شهید ساجدی دارد.

دهنوی در رابطه با کلان پروژه عابر پیاده در کشهد تشریح کرد: در جهت ارتقای ایمنی عبور عابرین پیاده در سطح شهر مشهد، طرح اعمال قانون خودرو‌های متعارض به حق تقدم عابر پیاده ابلاغ شد که به نحوی شهرداری مشهد متولی این طرح است.

وی افزود: طبق هماهنگی‌های صورت گرفته قرار بر این بود که در جهت اجرای طرح حق تقدم عابرین پیاده، تبلیغات و اطلاع رسانی زمان شروع این طرح در تمام بیلبورد‌های نقاط سطح شهر مشهد قرار بگیرد تا از یکم مرداد ماه اعمال قانون صورت گیرد ولی با بازگشت موج دوم ویروس کرونا و برگشت به وضعیت قرمز، طرح به مدت کوتاهیی به تعویق افتاده است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: فاقد معاینه فنی وسایل نقلیه اعمال قانون تعویض پلاک مرداد ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۸۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمین احداث پارکینگ وسایل نقلیه سنگین در کرمانشاه تامین شد

شهردار کرمانشاه گفت: زمین نخستین پارکینگ عمومی کامیون توسط شهرداری کرمانشاه جانمایی شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، ورود کامیون‌ها به شهر کرمانشاه ممنوع و مقرر شده بود تنها کامیون‌های حمل آرد و تانکرهای حمل سوخت اجازه تردد داشته باشند. یکی از مشکلات طرح تأمین پارکینگ بود که امروز_ چهارشنبه پنجم اردیبهشت _در سی و یکمین جلسه شورای ترافیک در سالن جلسات شهرداری که به ریاست شهردار کرمانشاه و تمام اعضا برگزار شد، زمینی به مساحت ۹۵۴۰ مترمربع در جاده قدیم در راستای عملیات اجرایی در نظر گرفته شد.

نادر نوروزی، شهردار کرمانشاه در این نشست، اظهار کرد: با توجه به نارضایتی شهروندان از پارک ماشین‌های سنگین و تردد آن‌ها در معابر شهر، همچنین نبود پارکینگ مناسب برای ماشین‌های سنگین، اولین پارکینگ عمومی کامیون توسط شهرداری کرمانشاه جانمایی شده است.

وی ادامه داد: ورود کامیون نیز در ساعاتی از روز به محدوده شهر کرمانشاه ممنوع شده است.

در این جلسه گزارشی از بازدید و بررسی میدانی طرح آزمایشی پیاده‌راه نوبهار نیز مطرح و مقرر شد طرح آزمایشی پیاده‌راه نوبهار در هفته آینده اجرا شود.

همچنین، در ادامه جلسه شورای ترافیک اصلاحات هندسی اتصال خیابان سراب به صادقیه نیز مطرح شد که با توجه به نظر کارشناسان معاونت ترافیک شهرداری این طرح به تصویب رسید.

کد خبر 747583

دیگر خبرها

  • افزایش ۱۳ درصدی تردد خودروها در جاده‌های لرستان
  • زمین احداث پارکینگ وسایل نقلیه سنگین در کرمانشاه تامین شد
  • دستور دادستانی لرستان درباره رفع توقیف وسایل نقلیه فاقد بیمه شخص ثالث
  • تجهیز کریدورهای حمل بار مازندران به سامانه هوشمند توزین
  • مازندران مجهز به سامانه هوشمند ثبت تخلفات اضافه تناژ ناوگان باری
  • ثبت هوشمند تخلفات اضافه تناژ ناوگان باری در مازندران
  • ضابطه مندی معاینه فنی تهران برای خودروهای پلاک شهرستان در پایتخت
  • سهم خودروهای پلاک شهرستان در آلودگی هوای تهران
  • گواهی‌های صادره در مراکز اطراف تهران دقیق نیست
  • سهم خودروهای پلاک شهرستان از آلودگی هوای تهران