Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی ضمن تاکید بر فضای مؤدت، دوستی و کارشناسی خوبی میان کمیسیون انرژی مجلس و وزارت نفت، از برنامه‌ریزی برای تشکیل کمیته‌های کاری مشترکی بین کمیسیون انرژی مجلس و وزارت نفت خبرداد.
به گزارش شانا به نقل خانه ملت، فریدون عباسی، امروز (سه‌شنبه، 24 تیرماه) پس از نشست کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی که با حضور بیژن زنگنه، وزیر نفت برگزار شد در جمع خبرنگاران گفت: مباحث بسیاری در این نشست مطرح شد که یکی از آنها مربوط به حقوق کارکنان و سرمایه انسانی وزارت نفت و دستمزد آنها می‌شود، ضمن آنکه بر یکسان‌سازی دستمزدهای کارکنان وزارت نفت تأکید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه قرار شد کمیته‌های کاری مشترکی بین کمیسیون انرژی مجلس و وزارت نفت شکل گیرد، افزود: دانشگاه صنعت نفت تجارب طولانی در این صنعت دارد که باید فعالیت خود را در زمینه جذب دانشجوی خارجی برای صدور خدمات فنی مهندسی و صنعتی آغاز کند، زیرا جمهوری اسلامی باید نقش لازم را برای صدور علم و دانش به جهان ایفا کند.
رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: فضای مؤدت، دوستی و کارشناسی خوبی میان کمیسیون انرژی مجلس و وزارت نفت وجود دارد هرچند معتقد به استقلال قوا هستیم، این در حالی است که مجلس قانون‌گذار و ریل‌گذار است.
عباسی اظهار امیدواری کرد که بودجه سال 1400 که امسال در مجلس مصوب می‌شود بتواند مشکلات کشور را حل‌وفصل کند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: کمیسیون انرژی مجلس و وزارت نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۸۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت افزایش اعتبارات و امکانات هلال احمر گلستان

ایسنا/گلستان نماینده علی‌آبادکتول در مجلس با بیان این که استان گلستان از لحاظ اعتباری ضعیف است، گفت: در برنامه هفتم توسعه حمایت‌های خوبی از هلال احمر شده که باید افزایش اعتبارات و امکانات را در استان هم شاهد باشیم.

رحمت اله نوروزی عصر امروز «چهارشنبه هشتم فروردین ماه ۱۴۰۳» در جلسه برخط ستاد ملی خدمات یکپارچه جمعیت هلال‌احمر استان گلستان اظهار کرد: جمعیت هلال احمر طی چند سال اخیر کارنامه درخشانی از خود بر جای گذاشته و در سیل اخیر در استان سیستان و بلوچستان نقش آفرین بوده است.

وی با بیان اینکه تأمین مسکن یک بحث اساسی در جامعه بوده و هلال احمر گام‌های خوبی در این زمینه برداشته است، ادامه داد: از دوره نهم مجلس شورای اسلامی تاکنون یاور هلال احمر بوده‌ایم و در فراکسیون هلال احمر حمایت‌های خوبی انجام شده و این حمایت‌ها همچنان ادامه دارد.

نماینده علی‌آبادکتول در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه «دکتر کولیوند» به عنوان یک مدیر جهادی و انقلابی اقدامات خوبی را در زمینه آگاهی بخشی و مهارت افزایی داشته است، افزود: حضور شخص رئیس جمعیت در این برنامه‌ها همچون دوره آموزشی که در استان گلستان شاهد آن بودیم شایسته تقدیر بوده و تحول گرایی را در هلال احمر به دنبال دارد.

وی با تأکید بر جذب امدادگران، تعیین تکلیف امدادگران را از خدمات ماندگار رئیس جمعیت هلال احمر کشور دانست و خاطرنشان کرد: این موضوع شور و نشاط و انگیزه قابل توجهی را در امدادگران هلال احمر ایجاد کرده است.

نوروزی با بیان اینکه استان گلستان از پایه و بنیان از لحاظ اعتباری ضعیف بوده و نیازمند تقویت است، اضافه کرد: طی سال‌های اخیر، سیل‌های متعدد و آتش سوزی جنگل‌ها مشکلات عدیده‌ای را برای استان به وجود آورده که همه این مسائل نیاز به افزایش اعتبارات و امکانات دارد.

وی با اشاره به اینکه هلال احمر همیشه در حوادث و بحران‌ها پیشرو است، تصریح کرد: از لحاظ تعداد تصادف و فوتی‌ها کاهش قابل توجهی را در استان داشته‌ایم که بخش مهمی از آن حاصل زحمات مجموعه هلال احمر استان است.

نماینده مردم علی‌آبادکتول، ناوگان خودرویی گلستان را نیازمند تقویت دانست و گفت:‌ امیدواریم در تخصیص خودروها نگاه ویژه به این استان شود.

وی یادآور شد: در برنامه هفتم توسعه حمایت‌های خوبی از هلال احمر شده و به عنوان عضو شورای راهبردی تنظیم قوانین مجلس، آمادگی هر نوع کمک به هلال احمر وجود دارد در مجلس دوازدهم هم با آمادگی کامل در خدمت هلال احمر با هدف کمک به هموطنان هستیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ضرورت همدلی ۱۲ نماینده مازندران با استاندار به منظور رفع موانع استان
  • ضرورت افزایش اعتبارات و امکانات هلال احمر گلستان
  • سرنوشت لایحه مدیریت تعارض منافع در مجلس چه می‌شود؟
  • سرنوشت «لایحه مدیریت تعارض منافع» در مجلس چه می‌شود؟
  • اصلاح قانون تاسیس کتابخانه در نوبت بررسی است
  • شورای وحدت به‌دنبال تشکیل فراکسیون وحدت در مجلس است
  • ضرورت تشکیل اتحادیه کشور‌های اسلامی برای دفاع از منافع مسلمانان
  • چکش‌کاری قوانین انتخاباتی/ اصلاح قانون انتخابات شوراها چه شد؟
  • اقبال شاکری: قانون نهضت ملی مسکن مختص به یک دولت و مجلس خاص نیست !/ هیچ اقدام بلندمدت در مورد مسکن اجاره‌ای انجام نشده + فیلم
  • اقبال شاکری : قانون نهضت ملی مسکن، مختص به یک دولت یا مجلس خاص نیست ! / هیچ اقدامی در مورد مسکن اجاره‌ای بلندمدت انجام نشده است + فیلم