Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-16@06:20:29 GMT

تیپ دامادی طور آقای بازیگر همراه با ماسک/ عکس

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۲۸۴۸۷

تیپ دامادی طور آقای بازیگر همراه با ماسک/ عکس

به گزارش افکارنیوز،

مجید واشقانی این عکس را به اشتراک گذاشت.

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: بازیگر ایرانی مجید واشقانی عکس بازیگران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۸۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخی با ماسک انقلابی از هنرمندان غیرانقلابی حمایت می‌کنند

مژگان صلائی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: به طور کلی کار هنرمند خلق اثر هنری است که این اقدام از چند موضوع نشأت می‌گیرد، گاهی خلق اثر برگرفته از مسائل شخصی فرد از جمله رنج و یا اتفاقات شخصی هنرمند یا برگرفته از ایدئولوژی حاکم بر فرد یا منطقه زندگی و یا حتی مسائل متصل با منطقه زندگی فرد است که هنرمند می‌خواهد آثار مرتبط با وطن خود را به بهترین شکل ممکن با جهانیان به اشتراک بگذارد.

این فعال فرهنگی عنوان کرد: پایه و ستون اصلی انقلاب اسلامی مردم هستند و باتوجه به این مسئله رسالت هنرمند انقلابی توجه به دغدغه مردم است که این امر به صراحت در دوران دفاع مقدس مشهود بود و ما شاهد آن بودیم که هنرمندان در حوزه‌های مختلف ورود پیدا کردند و ابزارهای هنری که در آن زمان ابزارهای جنگ آنها به شمار می‌رفت را در خدمت دفاع مقدس قرار دادند.

وی با تاکید بر اینکه آثار هنری دوران دفاع مقدس در تشریح مظلومیت مردم ایران بود ادامه داد: نکته قابل توجه این است که دشمن طی سال‌های متعدد در تلاش بوده تا به این فرآیند آسیب وارد کند، البته باید در این حوزه منظور از کلمه مردم، مردم واقعی کشور است به این معنا که افرادی که با اتفاقات میمون ملی شاد و با بروز غم ملی ناراحت می‌شوند و حس اتحاد، همدلی، همدوستی و وطن پرستی در آنها وجود دارد را در تعریف کلمه مردم بکار ببریم که وظیفه هنرمند در واقع خدمت به این مردم است.

نباید امکانات کشور در اختیار افراد زاویه دار با کشور و مردم قرار بگیرد

وی مطرح کرد: بنابراین طبق تعاریفی که از هنرمند انقلابی شد هنرمندانی که با انقلاب زاویه دارند در واقع با مردم، با آداب و رسوم آنها، وحدت، شادی و نشاط، امنیت و آرامش آنها زاویه دارند که با این تفاسیر حمایت از هنرمندانی که از مهارت‌های هنری بهرمند هستند اما هنر خود را در خدمت مردم قرار نمی‌دهند قابل قبول نیست اما در این بین شاهد این امر هستیم که برخی مسئولین با نام و ماسک انقلاب از هنرمندان غیر انقلابی حمایت می‌کنند که این امر بسیار ناراحت کننده است.

صلائی تشریح کرد: نمی‌توان فضا فکری و سلایق متنوع و متکثر مردم را نادیده گرفت و نمی‌توان انتظار داشت تفکر و تحلیل آحاد مردم به یک شکل و شیوه باشد چنانچه همواره واکنش مردم نسبت به موضوعات مختلف یکسان نیست و هرکس یک وجه موضوع را تحلیل می‌کند که هریک از این افکار و تحلیل‌ها ارزشمند است برای مثال در مسئله فلسطین اقشار مختلف مردم به جوانب متفاوتی پرداختند، برخی از مظلومیت کودکان سخن گفتند، برخی به بازتاب وجه غیر انسانی رژیم صهیونیستی پرداختند، برخی دیگر به مسئله حقوق بشر و حقوق زنان فلسطین اشاره داشتند، عده‌ای دیگر به خیزش کشورهای مختلف در راستای حمایت از مظلومان پرداختند که همه این موارد علی رغم تفاوت سلیقه ارزشمند است اما گاهی امکانات مادی و معنوی و چه بسا بیت المال که متعلق به مردم است در خدمت کسانی قرار می‌گیرد که هیچ وجه اشتراکی با مردم ایران، کشور ایران و انقلاب اسلامی ندارند که حمایت از این اشخاص صحیح نیست و تکلیف مسئولین برای حمایت مادی و معنوی از هنرمندان انقلابی دوچندان است.

وی ادامه داد: خروجی آثار فرهنگی تولید شده دستگاه‌های فرهنگی و هنری، تربیت نیرو، ایجاد بستر برای رشد هنرمند انقلابی و مسائل مختلف طی فرآیند تربیت و حمایت از هنرمندان انقلابی نشانه عملکرد دستگاه‌ها است که اگر بخواهیم طی این عوامل عملکرد دستگاه‌های فرهنگی و هنری استان را مورد بررسی قرار دهیم متأسفانه نتایج قابل قبولی از دستگاه‌ها مشاهده نمی‌شود و چه بسا در قیاس دستگاه‌ها نیز سطح عملکرد دستگاه‌ها به خوبی مشهود است، باید گفت با نگاه واقع گرایانه دستگاه‌های فرهنگی و هنری با توجه به امکانات، سرمایه‌ها، اعتبارات و زمانی که در اختیار داشتند نتوانستند عملکرد خوبی ارائه دهند.

این فعال فرهنگی و هنری مطرح کرد: از سوی دیگر با توجه به فعالیت دستگاه‌ها و آنچه که در رسانه خود آنها منعکس می‌شود نیز می‌توان عملکرد دستگاه‌های فرهنگی و هنری را مورد بررسی قرار داد که با نگاهی به این موارد نیز باز هم نمی‌توان عملکرد دستگاه‌ها را مطلوب دانست.

وی تاکید کرد: با نگاهی به فرهنگ، هنر، تاریخ و تمدن استان متوجه می‌شویم که همواره فضا برای تولیدات فرهنگی مهیا است و هنرمندان در حوزه‌های مختلف می‌توانند از ظرفیت تمدنی استان استفاده کنند اما اینکه چقدر فضا برای فعالیت هنرمندان توسط مسئولیت مهیا شده در پاسخ باید گفت دستگاه‌ها باید با سیاست‌گذاری درست از ظرفیت موجود در استان، ظرفیت هنرمندان و محتوا موجود استفاده کنند به تعبیر دیگر حلقه وصل هنرمند به ظرفیت موجود در استان، مسئولین هستند.

این فعال فرهنگی تاکید کرد: در عملکرد مسئولین نسبت به ایجاد بستر برای فعالیت‌های فرهنگی و هنری نمی‌توان نگاه صفر یا صدی داشت اما تعداد دستگاه‌ها و مسئولینی که به دنبال ایجاد بستر مناسب هستند بسیار اندک است.

رانت و ویژه خواری در عرصه هنر بلای جان استان قزوین بوده است

وی ادامه داد: در وصف عملکرد حوزه هنری استان قزوین به نسبت تعاریف مطرح شده باید گفت حوزه هنری در سال‌های اخیر تمرکز خود را در مسائل روز مردم و تولید آثار فاخر منعکس کرده و در پی تربیت نیرو جوان بوده است که با نگاه به ماحصل و خروجی این دستگاه می‌توان عملکرد این دستگاه را مثبت دانست چنانچه عملکرد این دستگاه در جوامع استانی و چه بسا کشوری ملموس و قابل رؤیت است.

صلائی تاکید کرد: گاهاً تصور می‌شود ویژه خواری و رانت خواری مختص به مسئله اقتصاد است در حالی که این مسئله می‌تواند مشمول فضای فرهنگی و هنری استان نیز باشد و این دو حوزه مهم را نیز تحت تأثیر قرار دهد که این مسئله در سال‌های گذشته در استان قابل رؤیت بود و شاهد آن بودیم که تنها عده‌ای خاصی امکان بهره مندی از امکانات فرهنگی و هنری و تولید آثار هنری را داشتند و این در حالی بود که جوانان و اقشار مختلف نیز مستعد بودند تا بتوانند از فضا هنری بهرمند شوند.

وی افزود: اقدام بزرگ حوزه هنری استان قزوین در مواجه با این مسئله مبارزه با رانت و ویژه خواری در عرصه فرهنگ و هنر بود و ما شاهد آن بودیم که حوزه هنری تلاش کرد تا امکانات در اختیار همه هنرمندان در رشته‌های مختلف به ویژه نسل جوان قرار گیرد.

صلائی با تاکید بر اینکه طی این اقدام تحسین برانگیز حوزه هنری به مراتب گستره امکانات و بهره افراد ویژه خوار کم شد که اعتراضاتی را به همراه داشت بیان کرد: از دیگر اقدامات مهم حوزه هنری سرمایه گزاری طولانی مدت در قشر جوان بود که البته اقدامات انجام شده در کوتاه مدت و میان مدت نیز اثرگذاری خود را داشته است و این اثرگذاری در سطح استانی و ملی قابل رؤیت است.

وی در پایان صحبت‌هایش گفت: عملکرد حوزه هنری تنها در حوزه مسائل استانی خلاصه نمی‌شود بلکه همواره این دستگاه در موضوعات ملی و جهانی و مسائل مهمی از جمله جوانان و زنان ورود جدی داشته که انعکاس این اقدامات درخشش حوزه هنری استان را در سطح ملی به همراه داشته است.

کد خبر 6076405

دیگر خبرها

  • بیش‌ از ۱۰ درصد کارمندان تسلا اخراج می‌شوند
  • تا ۲۰ سال دیگر روی مریخ زندگی می کنیم!
  • تا ۲۰ سال دیگر روی مریخ زندگی می‌کنیم!
  • هوش مصنوعی ایلان ماسک عکس‌ها را تفسیر می‌کند
  • حمید معصومی‌نژاد بازیگر سینمای ایران شد
  • فیلم| درآمد ایلان ماسک: ۶۵۶ دلار در ثانیه
  • (ویدئو) درآمد ایلان ماسک: ۶۵۶ دلار در ثانیه
  • استارشیپ آرزوی ناسا را محقق می‌کند
  • بهترین ماسک خانگی برای جلوگیری از ریزش مو و شوره سر
  • برخی با ماسک انقلابی از هنرمندان غیرانقلابی حمایت می‌کنند