Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-19@09:25:08 GMT

صادرات محصولات پگاه گیلان به عراق و افغانستان

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۲۸۴۸۹

صادرات محصولات پگاه گیلان به عراق و افغانستان

رویداد۲۴ به گزارش روابط عمومی شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، موسی اسماعیل زاده مدیر عامل شرکت شیر پاستوریزه پگاه گیلان، از ارسال محموله‌های صادراتی خامه و شیر استریل ۲۰۰ سی سی و پنیر مدیترانه به کشور‌های عراق و افغانستان خبر داد.

موسی اسماعیل زاده، با بیان این خبر اشاره کرد، محموله‌های ارسالی صادراتی، مطابق با گواهینامه ثبت کالای صادراتی (با علامت استاندارد coc)، در وزن ۵۱ تن و به ارزش پنج میلیارد و نهصد وهفتاد میلیون ریال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی، با اشاره به اولویت سیاست گذاری شرکت پگاه گیلان در سال جهش تولید افزود، توسعه بازار‌های صادراتی و کاهش ضایعات از اهداف استراتژیک شرکت در سال جاری است.       لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 پگاه گیلان صنایع شیر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۸۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صادرات ۷۵ تن خوراک آبزیان از لرستان به عراق

مدیرکل دامپزشکی لرستان از صادرات ۷۵هزار کیلوگرم خوراک آبزیان به کشور عراق خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، مصطفی زبردست، امشب، با اشاره به توسعۀ صادرات فرآورده‌های خام دامی در لرستان، گفت: 75هزار کیلوگرم خوراک آبزیان به کشور عراق و  20 تن ماهی زنده قزل‌آلا به خارج از کشور از ابتدای فروردین‌ماه تاکنون صادر شده‌است.

او اضافه کرد: 241هزار کیلوگرم پا و پنجۀ مرغ از مبدأ لرستان به کشور ویتنام از ابتدای فروردین‌ماه 1403 تاکنون صادر شده‌است.

پیش‌بینی تولید 100هزار تن گوشت مرغ در لرستان

مدیرکل دامپزشکی لرستان با بیان اینکه افزایش صادرات و تقویت صادرات برای حمایت از تولیدات فرآورده‌های خام دامی از اهداف دامپزشکی است، یادآور شد: شرایط مناسبی برای پرورش ماهیان سردابی در این استان فراهم است.

زبردست با بیان اینکه ما به‌دنبال توسعۀ صادرات فرآورده‌های خام دامی با محوریت آبزیان هستیم، خاطرنشان بیان کرد: 9 واحد تکثیر، 379 واحد پرورش ماهیان سردابی آبی و 28 مرکز پرورش ماهیان گرم آبی در لرستان فعال است.

انتهای پیام/ 644

دیگر خبرها

  • ببینید | شعرخوانی موسی عصمتی شرکت کننده روشندل برنامه سرزمین شعر در شب اول رقابت سرزمین شعر
  • صادرات ۷.۶ میلیارد دلاری زنجیره فولاد در سال ۱۴۰۲
  • پیش‌بینی رشد ۱۵ درصدی صادرات گاز ایران به عراق
  • صادرات ۷۵ تن خوراک آبزیان از لرستان به عراق
  • مرکبات مازندران در سبد صادراتی ۱۶ کشور جهان
  • بررسی مشکلات پایانه صادرات کاشی و سرامیک میبد
  • ضرورت تسهیل فرایند صادرات برای جهش تولید
  • صادرات ۱۳۰ میلیون دلاری محصولات آرایشی و شوینده
  • توانمندی‌های گیلان در قاب نمایشگاه صادراتی ایران
  • سهم ۲۵ درصدی تجدیدپذیر‌ها از ظرفیت صادراتی برق کشور