Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، دکتر رضایی بنا، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل  گفت: با تداوم جولان ویروس کشنده کرونا در استان وغفلت برخی از هموطنان ،در 24ساعت گذشته 53بیمارجدیددر بیمارستانهای استان بستری شده و3بیماردیگرجان باختند.

او افزود: در این مدت 28بیمار با بهبودی نسبی ترخیص و از ۲66 بیمار بستری در بیمارستانهای استان، ۴۲ بیمار بدحال در بخش مراقبت‌های ویژه نگهداری می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر رضایی بنا با اعلام تداوم قرارگیری شهرهای اردبیل، نیر ،نمین وسرعین در وضعیت قرمز بیماری کرونا، از عموم اهالی خواست ضمن استفاده حتمی از ماسک در همه اماکن سربسته،روباز و خودروهای عمومی، فاصله گذاری اجتماعی و هشدارهای بهداشتی را به دقت رعایت کرده و از حضور درهرگونه تجمع بویژه مجالس عروسی و عزا به شدت بپرهیزند.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی اردبیل بیمارستان های اردبیل بیماری کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۸۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) محسن رضایی در جمع اعضای شریان

عکسی از محسن رضایی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و از اعضای اصلی شورای ائتلاف در جلسه‌ای با اعضای شریان منتشر شده که گمانه‌هایی را ایجاد کرده است که آیا او قصد جدا کردن راه خود از حداد عادل و قالیباف را دارد؟

در این میان، ابوالقاسم جراره، دبیرکل شریان در گفتگو با خبرگزاری خبرآنلاین، گفت: جلسات مختلفی با آقای رضایی داشته و گفتگو کردیم، اما ایشان در جلسه شریان با منتخبان مجلس حضور نداشتند.

جراره از بیان جزئیات درباره جلسات شریان با محسن رضایی خودداری کرد.

دیگر خبرها

  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا
  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا
  • فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • (عکس) محسن رضایی در جمع اعضای شریان
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • تداوم شرایط جوی ناپایدار و بارش باران در اردبیل
  • آغاز به کار آزمایشی «سینما دانش» شهرستان قوچان