Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@11:00:02 GMT

آموزش گلزنی فرهاد به مهاجمان استقلال(عکس)

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۲۸۵۶۷

سرمربی استقلال روز گذشته یاد دوران جوانی‌اش به صورت جدی تمرین کرد.

به گزارش "ورزش سه"، تمرین روز گذشته استقلال در شرایطی برگزار شد که نفرات مبتلا به کرونا و بازیکنانی که مقابل تراکتور فیکس بودند حضور پیدا نکردند و فقط بازیکنانی که در بازی اخیر شانسی برای بازی نداشتند حاضر شدند. به همین خاطر تمرین دیروز با حدود 12 بازیکن برگزار شد و این مساله فرصت خوبی در اختیار فرهاد مجیدی قرار داد تا خودش همپای نفرات تمرین کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرمربی جوان و محبوب استقلال در تمرین دیروز مثل دوران بازی اش با انگیزه زیاد و البته فرم بدنی ایده آل کنار شاگردانش خود تمرین کرد. او در فوتبال درون گروهی استقلالی‌ها به عنوان یک مهاجم به یاد دوران درخشان بازی خود همچنان عملکرد فوق العاده‌ای داشت و به نوعی به شاگردانش آموزش گلزنی هم داد.


استقلال در هفته های اخیر با ضعف گلزنی مواجه بوده و فرهاد مجیدی که در زمان بازی خود مهاجمی تمام عیار به شمار می‌رفت حالا برای حل مشکل گلزنی تیمش به هر راهی واصل شده است. او در تلاش است تا تمرکز مهاجمان را بالا ببرد و در آینده موقعیت های استقلال هدر نرود.

 

 

 

 

 

استقلال تهران فرهاد مجیدی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران فرهاد مجیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۸۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوان استقلالی به آرزویش رسید

تمرین تیم فوتبال استقلال در شرایطی برگزار شد که هوادار معلول به آرزویش رسید و در جمع آبی‌های پایتخت حضور یافت.

به گزارش ایرنا، تمرین تیم فوتبال استقلال در کمپ زنده‌یاد ناصر حجازی برگزار شد.

این تمرین یک میهمان ویژه داشت. جوانی معلولی که با دست‌هایش فوتبال بازی می‌کند و در روزهای گذشته ویدیویی از وی در فضای مجازی باز نشر پیدا کرده بود، در محل تمرین استقلال حاضر شد.

محمدجواد نصیرمقدم که فیلم فوتبال بازی کردنش بازخورد زیادی داشت، امروز در حوالی غرب تهران رویایش رنگ واقعیت گرفت تا لحظات شادی را پشت سر بگذارد.

او اعلام کرده بود استقلالی است و آرزو دارد روزی در محل تمرین تیم محبوبش حاضر شود. این آرزو امروز محقق شد و جواد نکونام سرمربی استقلال از وی دعوت کرد تا میهمان تمرین تیمش باشد.

این جوان علاوه بر دیدار با مربیان و بازیکنان استقلال، به تماشای تمرین نشست و در پایان هم کنار بازیکنان فوتبال بازی کرد. همچنین جواد نکونام لباس استقلال را به این هوادار هدیه داد.

تیم فوتبال استقلال هم اکنون با ۵۳ امتیاز در صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار دارد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • قصه یک عشق در تمرین استقلال
  • گزارش تمرین سپاهان؛ محمد دانشگر پا به توپ شد
  • عکس| تبریک فرهاد مجیدی به العین به زبان عربی
  • تبریک فرهاد مجیدی به العین به زبان عربی! + عکس
  • (تصویر) عرض اندام معنادار فرهاد مجیدی در اینستاگرام!
  • عرض اندام معنادار فرهاد مجیدی در اینستاگرام!
  • جواد نکونام یک استقلالی را به آرزویش رساند + عکس
  • جوان استقلالی به آرزویش رسید
  • بازگشت ستاره استقلال به تمرین
  • ستاره ازبکستانی استقلال به تمرین بازگشت