Web Analytics Made Easy - Statcounter

استعدادیابی جوانان با چشم انداز برنامه‌های کوتاه مدت و بلند مدت، در نشست ستاد بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو تصویب شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت کمیته ملی پارالمپیک، نشست بیست و پنجم از سلسله نشست‌های بازی‌های پارالمپیک 2020 توکیو، پاراآسیایی 2022 هانگژو و پاراآسیایی جوانان 2021 بحرین به میزبانی کمیته ملی پارالمپیک برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به اعلام کمیته پارالمپیک آسیا در خصوص برگزاری بازی‌های پاراآسیایی جوانان که 10 تا 19 آذر ماه سال 1400 به میزبانی کشور بحرین برگزار خواهد شد، دستور جلسه این نشست از ستاد بازی‌ها به بررسی شرایط کنونی ورزشکاران زیر 20 سال به عنوان گروه هدف این مسابقات اختصاص داشت.

در این خصوص تصویب شد برنامه‌ریزی به جهت استعدادیابی از این گروه سنی با دو هدف کوتاه مدت (بازی‌های پاراآسیایی جوانان 2021 بحرین) و بلند مدت (با چشم‌انداز بازی‌های آتی پاراآسیایی و پارالمپیک) انجام شده و در همین زمینه به زودی نشست‌هایی تخصصی با حضور نمایندگان فدراسیون‌ها و انجمن‌هایی که رشته‌های آنها در این بازی‌ها حضور دارند برگزار و ماحصل این نشست‌ها پس از جمع‌بندی نهایی در ستاد بازی‌ها مطرح و جهت اجرا تصویب شود.

ایران تا کنون در سه دوره بازی های پاراآسیایی جوانان حضور یافته و با توجه به مشخص شدن میزبان دور آتی، جهت حضور در این رویداد برنامه‌ریزی می‌کند.

غیبت سرپرست کاروان پارالمپیک در جلسه ستاد عالی بازی‌ها/ قطع همکاریِ کامل با رضایی؟

 

انتهای پیام/

R1351/P/S3,33/CT12 واژه های کاربردی مرتبط پارالمپیک 2020 توکیو بیشتر بخوانید... زنده نگه داشتن یاد سیامند رحمان در گزارش سایت رسمی پارالمپیک ۲۰۲۰

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پارالمپیک 2020 توکیو پارالمپیک 2020 توکیو پاراآسیایی جوانان ستاد بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۸۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت ساره جوانمردی با ستارگان مطرح پاراتیراندازی جهان


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛ کمیته بین‌المللی پارالمپیک در پستی در فضای مجازی به حضور جوانمردی در مسابقات پاراتیراندازی واکنش نشان داد.

بخش جهانی پاراتیراندازی کمیته بین‌المللی پارالمپیک، با انتشار تصویر ساره جوانمردی و یادداشتی تحت عنوان «رقابت ستارگان دنیا در جام‌جهانی چانگ‌آن ٢٠٢۴» در وب‌سایت و رسانه‌های اجتماعی خود، نسبت به رقابت ملی‌پوش پرافتخار کشورمان با حریفان قدری از فرانسه، هند و کره جنوبی در رشته تپانچه، واکنش نشان داد.

رقابت‌های نمایندگان ایران در جام‌جهانی پاراتیراندازی، از امروز آغاز می‌شود.

این مسابقات به عنوان یکی رویداد‌های کسب آمادگی در مسیر پارالمپیک پاریس ۲۰۲۴، با حضور ١٢۵ ورزشکار از ٢٧ کشور تا ١٢ اردیبهشت در شهر چانگ‌آن کره‌جنوبی ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • رقابت ساره جوانمردی با ستارگان مطرح پاراتیراندازی جهان
  • نشست خبری پیش از بازی آلومینیوم و پرسپولیس لغو شد
  • نمایندگان خراسان شمالی در اردوی استعدادیابی بسکتبال حضور دارند
  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع تکواندوی آسیا
  • ساکت در فوتبال آفتابی شد (عکس)
  • برگزاری جشنواره قلب شهر در مسجد ملااسماعيل یزد
  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع عمومی اتحادیه تکواندو آسیا
  • بلاتکلیفی قهرمان پارالمپیک برای دریافت پاداش توکیو!
  • اهمیت اجرای برنامه‌های دهه کرامت با محوریت جوانان
  • برگزاری نشست شورای هماهنگی ستاد مرکزی راهیان نور