Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-18@05:24:06 GMT

اخبار ورزشی ۱۴:۳۰ سه شنبه، ۲۴ تیر ۱۳۹۹

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۲۸۶۱۹

‍‍‍‍‍‍

دو گزارش درباره شرایط کنونی تیم‌های استقلال و نفت آبادان؛ چند خبر کوتاه؛ و اخبار فوتبال اروپا؛ عناوین مهمترین اخبار مشروح ورزشی امروز است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، مشروح اخبار ورزشی امروز به این شرح است:

* استقلال در حالی جمعه به مصاف صنعت نفت آبادان می‌رود که امیر ارسلان مطهری با رهایی از بند مصدومیت، بار دیگر به جمع آبی پوشان بازگشته، اما آزمایش کرونای عارف غلامی و سیاوش یزدانی هم مثبت اعلام شده، به این ترتیب فرهاد مجیدی ۷ بازیکن خود را به دلیل کرونا و محرومیت در اختیار ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
* اما تیم نفت آبادان هم این روز‌ها در گرمای ۵۰ درجه این شهر برای پذیرایی از استقلال تهران در هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال خودش را آماده می‌کند.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
* چند خبر کوتاه:

مسابقات آنلاین شطرنج سریع پیشکسوتان بالای ۵۰ سال آسیا، با حضور ۳۰ بازیکن برگزار و عباس خاکپور - استاد فیده - با ۶ امتیاز قهرمان شد و معصومه اکبرپور هم به مرحله نهایی صعود کرد. در رده سنی بالای ۶۵ سال نیز حسین اردشیرپور و بهنام فرد بهبهانی بترتیب در رده‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

باشگاه پارس جنوبی جم به رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال برای تکرار دیدار این تیم مقابل استقلال تهران در هفته بیست و سوم لیگ برتر اعتراض کرد. این مسابقه به علت اینکه تیم استقلال ۹ بازیکن مبتلا به کووید ۱۹ داشت، برگزار نشد. هومن افاضلی - سرمربی پارس جنوبی هم در پی اعلام رای کمیته انضباطی از سمت خود استعفا کرد.
جواب آزمایش کرونای بازیکنان و اعضای تیم فوتبال پرسپولیس منفی شد. در پی ابتلای آریا برزگر بازیکن جوان سرخپوشان به ویروس کرونا، دیگر بازیکنان در این آزمون شرکت کردند.

مهلت تسویه حساب تیم‌ها برای حضور در مسابقات لیگ برتر والیبال امروز به پایان می‌رسد و تعداد تیم‌های شرکت کننده در رقابت‌ها مشخص خواهد شد. لیگ برتر والیبال قرار است اواسط شهریو شروع به کار کند.

بر اساس تصمیم اتحادیه جهانی کشتی، کندن دوبنده، دست ندادن با داور، مربی و حریف، در کنار داور قرار نگرفتن برای اعلام برنده، جنجال آفرینی و نقض مکرر مقررات، با کارت زرد و قرمز داوران مواجه خواهد شد و در صورت ادامه تخلفات - کشتی گیر خاطی از مسابقات اخراج می‌شود.

مهدی پاشازاده با امضای قراردادی؛ رسما هدایت تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر را بر عهده گرفت.

در آخرین دیدار هفته بیست و نهم فوتبال لیگ دسته یک، تیم‌های داماش گیلان و فجرسپاسی شیراز به تساوی ۱ - ۱ رسیدند.

با هشدار ستاد کرونا در ورزش، فدراسیون کوهنوردی ایران از کوهنوردان درخواست کرد تا پایان هفته از صعود به دماوند خودداری کنند.

حسین نوری - ملی پوش کشتی فرنگی ایران که به دلیل ابتلا به ویروس کرونا، ۱۲ روز در بیمارستان بستری بود، پس از بهبود و کسب شرایط مطلوب، مرخص شد.

رضا مهاجری - سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز با موافقت هیات مدیره این باشگاه، از جمع سبزپوشانِ تبریزی جدا شد.

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، میثم آقایی، بازیکن تیم آلومنیوم اراک را به علت تخلف در بازی مقابل هوادار، تا اطلاع بعدی از همراهی تیم خود محروم کرد.

بر اساس آخرین مصوبات کمیته پزشکی و کمیته اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا، غربالگریِ تشخیصیِ کرونا؛ برای تمام اعضای تیم‌های شرکت کننده در مسابقات سال ۲۰۲۰ اجباری شد.

رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: این کنفدراسیون بر ضرورت ادامه برنامه‌های حمایتِ مالی از فدراسیون‌های عضو تاکید دارد، تا آن‌ها در پرداخت حقوق کارمندان و سایر تعهدات مالی در این مقطع، دچار مشکل نشوند.

فدراسیون فوتبال کامرون به علت شیوع کرونا از میزبانی مسابقات نیمه نهایی و فینال لیگ قهرمانان آفریقا انصراف داد.

مسابقه دوی ماراتن شیکاگو که قرار بود ۲۰ مهر برگزار شود، به علت بحران شیوع ویروس کرونا لغو شد. در حال حاضر از ۶ مسابقه ماراتن در سال ۲۰۲۰ چهار رویداد لغو شده است؛ و ... راسل وستبروک - ستاره تیم بسکتبال هیوستون راکتس به ویروس کرونا مبتلا شد. قرار است مرحله پایانی رقابت‌های ان بی‌ای، از نهم مرداد به صورت متمرکز در اورلاندو آغاز شود.

* فوتبال اروپا:

رئال مادرید با پیروزی مقابل گرانادا در آستانه قهرمانی لیگای اسپانیا قرار گرفت.
در شب پایانی هفته سی و ششم این رقابت‌ها، تیم صدرنشین رئال مادرید ۲ به ۱ ازسد میزبانش گرانادا گذشت و ۸۳ امتیازی شد. به این ترتیب رئال برای قهرمانیِ این فصل لیگا، در دو هفته باقیمانده، فقط به دو امتیاز نیاز دارد. در بازی دیشب، فِرلَند مِندی و کریم بنزما برای رئال گلزنی کردند و تک گل گرانادا را هم داروین ماچیس به ثمر رساند.
در دو بازی دیگر، ویارئال در خانه ۱ به ۲ به سوسیداد باخت و آلاوس و ختافه بدون گل مساوی شدند.
***
در آخرین دیدار هفته سی و دوم سری آ ایتالیا، دیشب اینتر در جوزپه مئاتسا ۳ به ۱ تورینو را شکست داد. در این بازی ابتدا آندره‌آ بلوتی برای تورینو گلزنی کرد، اما اینتر با گل‌های اشلی یانگ، دیه‌گو گودین و لائوتارو مارتینس، مسابقه را به سود خود پایان داد. شاگردان آنتونیو کونته با کسب بیستمین پیروزی شان در این فصل، ۶۸ امتیازی شدند و به رده دوم جدول صعود کردند.
***
هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلیس هم با یک بازی به پایان رسید و منچستریونایتد در اولدترافورد و با گلی که در لحظات پایانی دریافت کرد، مقابل میهمانش ساوتهمپتون با تساوی ۲ - ۲ متوقف شد. آنتونی مارسیال و مارکوس رشفورد برای یونایتد در این بازی گل زدند و استیوارت آرمسترانگ و مایکل اوبافمی هم گل‌های ساوتهمپتون را به ثمر رساندند. یونایتد با این نتیجه ۵۹ امتیازی شد و در رده پنجم جدول ایستاد.....
اما در آغاز هفته سی و ششم این رقابت‌ها، امشب چلسی در استمفورد بریج پذیرای نوریچ است.
***
و ... در نخستین دیدار هفته سی و دوم لیگ پرتغال، تیم‌های ماریتیمو و ریوآوه به تساوی بدون گل رسیدند که در این بازی، امیر عابد زاده دروازه بان ماریتیمو بود و مهدی طارمی هم در ترکیب ریوآوه حضور داشت. در جدول لیگ برتر پرتغال، ریوآوه با ۵۱ امتیاز پنجم است و ماریتیموی ۳۸ امتیازی، رتبه دهم را در اختیار دارد.

* حاشیه‌های فوتبال جهان:   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی برچسب ها: اخبار ، مشروح ، خبر ورزشی

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: اخبار مشروح خبر ورزشی فدراسیون فوتبال ویروس کرونا هفته سی لیگ برتر رقابت ها تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۸۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز سه‌شنبه ۲۸‌ فروردین از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات

ساعت پخش زنده دیدار العین و الهلال در لیگ قهرمانان آسیا و دیدار تیم‌های بارسلونا و پاری سن ژرمن، دورتموند و اتلتیکو مادرید در لیگ قهرمانان اروپا از شبکه سه‌ و ورزش، سایت آنتن و آپارات مورد توجه کاربران فضای مجازی است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، دیدارهای مهم فوتبال امروز دنبال می‌شود که ساعت و لینک پخش همه این دیدارها در ادامه آمده است:

ساعت پخش زنده فوتبال امروز سه‌شنبه

لیگ قهرمانان آسیا (العین - الهلال) ساعت ۱۹:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌، شبکه ورزش

لیگ قهرمانان اروپا (دورتموند - اتلتیکو مادرید) ساعت ۲۲:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌، شبکه ورزش

‌لیگ قهرمانان اروپا (بارسلونا - پاری سن ژرمن) ساعت ۲۲:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌، شبکه سه

‌چمپیونشیپ انگلیس (ساوتهمپتون - پرستون) ساعت ۲۲:۳۰؛ پخش زنده از سایت آپارات‌

کد خبر 745065

دیگر خبرها

  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • سپاهان 0-0 ذوب آهن؛ گزارش زنده
  • نگاهی به فیلم‌های آخر هفته شبکه‌های سیما
  • غیبت ۵ بازیکن نساجی برابر تراکتور
  • مس رفسنجان با ۲ غایب به اهواز می‌رود
  • غیبت ۵ بازیکن گل‌گهر برابر استقلال خوزستان
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز سه‌شنبه ۲۸‌ فروردین از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • برنامه بازی‌های فوتبال امروز سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
  • سخت‌ترین بازی پیش روی استقلال است/ اختلاف دو نفر به تیم لطمه زد
  • نتایج بازی‌های فوتبال یک‌شنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳