Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- بخشی از اخبار گوشه ‌‌و کنار استان ایلام به‌صورت بسته در اختیار خوانندگان و مخاطبان خبرگزاری تسنیم قرار می‌گیرد. - اخبار استانها -

 به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام‌، در بسته خبری پیش‌ِرو بخشی از اخبار گوشه‌ و کنار استان ایلام گردآوری‌ شده و در اختیار خوانندگان و مخاطبان خبرگزاری تسنیم قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از گوشه ‌و کنار ایلام| حفاری تونل کیلومتر 5  محور اربعین به پایان رسیداز گوشه ‌و کنار ایلام| خدمات توانبخشی و مشاوره بهزیستی رایگان شداز گوشه ‌و کنار ایلام| از دستگیری 8 اخلال‌گر نظم عمومی تا عدم برگزاری نماز جمعه این هفته در استان

نبود زمین مهمترین مشکل بر سر راه ایجاد ساختمان پزشکی قانونی در شهرستان‌ها است

مهدی علیزاده مهاجر، مدیرکل پزشکی قانونی استان ایلام گفت: در حال حاضر پزشکی قانونی در پنج شهرستان استان ایلام فعال و ساخت ساختمان پزشکی قانونی نیز در دو شهرستان مهران و دهلران در حال انجام است.

وی گفت: نبود زمین مهمترین مشکل بر سر راه ایجاد ساختمان پزشکی قانونی در شهرستان‌ها است.

علیزاده مهاجر از اختصاص هشت میلیارد ریال اعتبار برای احداث ساختمان مستقل پزشکی قانونی در شهرستان دهلران خبر داد و افزود: با توجه به مهیا بودن زمین برای احداث ساختمان پزشکی قانونی در شهرستان دهلران تلاش می‌شود تا با شروع عملیات اجرایی این پروژه در آینده نزدیک امکان ارائه خدمات بیشتر و بهتر مهیا شود.

مدیرکل پزشکی قانونی استان ایلام گفت: باید تلاش شود تا با استفاده از همه ظرفیت‌ها در کوتاه مدت و میان مدت مشکل فعالیت پزشکی قانونی مرتفع شود.

تعداد 42 واحد صنفی متخلف در شهرستان دهلران پلمب شدند

مرتضی مهدوی در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به کنترل بازار دهلران گفت: با توجه به شرایط حاکم بر بازار و ویروس کرونا نظارت بر صنوف به صورت جدی در دستور کار قرار دارد.

وی تصریح کرد: از ابتدای سال تاکنون دو هزار و 700 بازدید از صنوف مختلف در شهرستان صورت گرفته که تعداد 102 پرونده به ارزش ریالی 432 میلیون ریال جریمه و تعداد 42و احد صنفی متخلف پلمب شدند.

مهدوی گفت: تمام مصوبات مربوط به اصناف برای رعایت پروتکل‌های برای اقدام به آنها ابلاغ شده است.

وی افزود: در شهرستان دهلران دو هزار و 700 واحد صنفی فعالیت دارند.

کاهش 95 درصدی بازدید از یادمان‌های دفاع مقدس ایلام به علت کرونا

سرهنگ حسین پورمحمدی  در گفت‌وگو با  رسانه‌های استان ایلام اظهار داشت: با توجه به شیوع کرونا و بر حسب صلاح‌دید ستاد راهیان نور کشور و وزارت بهداشت و به منظور حفظ سلامت مردم، برنامه بازدید از یادمان‌های دفاع مقدس برگزار نمی‌شود.

وی افزود: از ابتدای اردیبهشت‌ماه و زمان شروع رسمی اعزام کاروان‌های راهیان نور تاکنون به علت لغو برنامه‌های اعزام این کاروان‌ها به مناطق جنگی در یادمان‌های دفاع مقدس استان هیچ‌گونه میزبانی از کاروان‌های راهیان نور کشور صورت نگرفته است.

پورمحمدی یادآور شد: همچنین برخلاف سال‌های قبل کاروان‌های راهیان نور و اقشار مختلف استان به علت وجود کرونا به مناطق جنگی ایلام و جنوب کشور اعزام نشده‌اند.

وی اضافه کرد: تنها گردهمایی امسال اعزام یک هزار نفر از اقشار مختلف مردم به یادمان قلاویزان و برگزاری دعای عرفه در این یادمان به مناسبت سالروز آزادسازی مهران در تیرماه بود.

وی تاکید کرد: یادمان‌های اصلی استان از لحاظ زیرساخت‌های رفاهی و اقامتی همچون حسینه یا زائرسرا هیچ‌گونه مشکلی ندارند و با پایان یافتن موضوع کرونا اعزام به یادمان‌ها دوباره آغاز خواهد شد.

پورمحمدی گفت: هر چند برخی افراد و خانواده‌ها در این مدت با وسایل نقلیه شخصی از یادمان‌ها بازدید داشته‌اند که این بازدیدها در آمارهای رسمی بازدید گنجانده نمی‌شود.

استان ایلام دارای یادمان‌های متعدد به یادگار مانده از زمان جنگ تحمیلی است که قلاویزان یا نقطه ایثار، سه راهی جندالله، شرهانی، میمک و کوشک سارات از جمله مهم‌ترین یادمان‌های استان ایلام است.

انتهای پیام/س

R7718/P/S6,52/CT7 بیشتر بخوانید... از گوشه ‌و کنار ایلام| حفاری تونل کیلومتر ۵  محور اربعین به پایان رسید از گوشه ‌و کنار ایلام| خدمات توانبخشی و مشاوره بهزیستی رایگان شد از گوشه ‌و کنار ایلام| از دستگیری ۸ اخلال‌گر نظم عمومی تا عدم برگزاری نماز جمعه این هفته در استان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پزشکی قانونی در شهرستان ساختمان پزشکی قانونی شهرستان دهلران کنار ایلام استان ایلام راهیان نور یادمان ها کاروان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۸۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل پرونده‌های تخلف برای تعداد ۹ واحد صنفی متخلف

رییس اداره صمت شهرستان دشتیاری از تشکیل پرونده‌های تخلف برای تعداد ۹ واحد صنفی درجریان اجرای طرح ویژه نظارتی ماه مبارک رمضان، ایام پایانی سال و نوروز ۱۴۰۳ در مورخ ۷ فروردین ماه خبرداد.

ملک زاده رییس اداره صمت شهرستان دشتیاری گفت:طرح ویژه نظارتی ماه مبارک رمضان، ایام پایانی سال و نوروز ۱۴۰۳ با محوریت اداره صمت و در قالب گشت‌های مشترک بازرسی با حضور دستگاه‌های اجرایی ذیربط از واحد‌های صنفی و اقتصادی درسطح شهرستان دشتیاری در حال انجام می‌باشد که در همین ارتباط در مورخ ۷ فروردین ماه تعداد ۳۰ واحد صنفی از جمله خیاطی، آرایشگاه، شیرینی فروشی و ... مورد بازدید قرار گرفت.

وی افزود:در بازدید‌های انجام شده برای تعداد ۹ واحد صنفی به علت عدم درج قیمت برکالا، گرانفروشی، فروش کالای تاریخ مصرف گذشته پرونده‌های تخلف تشکیل گردید و متصدیان واحد‌های صنفی به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

این مقام مسئول به مردم شریف شهرستان دشتیاری اعلام کرد:در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی و اقتصادی از جمله گرانفروشی، احتکار، عدم درج قیمت بر کالا، عدم خدمات رسانی مناسب و ... مراتب را جهت رسیدگی از طریق تماس با سامانه مرکز جامع مدیریت یکپارچه پاسخگویی صمت به شماره ۱۲۴ گزارش نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • پلمب ۳۰ واحد صنفی متخلف اصفهان در ایام نوروز
  • پلمب ۶ واحد صنفی متخلف در قزوین
  • استقرار ۵ شعبه رسیدگی به تخلفات در ماه رمضان/ ۳۰ واحد صنفی متخلف در ایام نوروز پلمب شد
  • ۴ واحد متخلف بهداشتی در آران و بیدگل پلمب شد
  • پلمب و اخطار پلمب ۱۷ واحد صنفی متخلف در نیشابور
  • تشکیل پرونده‌های تخلف برای تعداد ۹ واحد صنفی متخلف
  • پلمب ۲۷۳۹ واحد صنفی متخلف ازسوی وزارت بهداشت
  • برخورد قانونی با ۲۸۱ واحد صنفی متخلف در اردبیل
  • ۵ واحد متخلف بهداشتی در کاشان پلمب شد
  • پلمب ۲ واحد صنفی متخلف در سیریک