Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان بسیج سازندگی از افتتاح هم‌زمان چندین پروژه محرومیت‌زدایی در مرداد ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا از روابط عمومی سازمان بسیج سازندگی، محمد زهرایی با اشاره به دیدار سال گذشته جهادگران با رهبر معظم انقلاب و فرمان 9 ماده‌ای رهبر انقلاب به گروه‌های جهادی و بسیج سازندگی گفت: این دیدار یک دیدار تاریخی بود و باعث شد خیل عظیم جوانان به گروه‌های جهادی بپیوندند و در حوادثی مانند سیل و زلزله و مبارزه با کرونا، ما ظهور و بروز این جوانان جهادگر را به وضوح مشاهده کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: 10 مرداد ماه که سالروز فرمان رهبر انقلاب به گروه‌های جهادی و بسیج سازندگی قرار است از فعالیت‌ها و مجموعه زحمات و خدمات که توسط بسیج سازندگی، گروه‌های جهادی، نهادهای انقلابی و 22 قشر دیگری که در بسیج فعالیت می‌کنند رونمایی کنیم و همچنین به همین مناسبت پروژه‌های محرومیت‌زدایی را در سراسر کشور افتتاح کنیم.

رئیس سازمان بسیج سازندگی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: همان‌طورکه اگر قرار باشد سمن یا NGO ثبت کنیم،‌ باید برای اخذ مجوزها سراغ وزارت کشور برویم یا اگر بخواهید خیریه‌ای راه‌اندازی کنیم حتماً باید از مراجع ذی‌صلاح مجوز بگیریم،‌ بسیج سازندگی هم به فرمان شخص رهبر معظم انقلاب، ‌بستر ثبت و ضبط و هدایت گروه‌های جهادی است.

زهرایی افزود: یعنی اگر قرار است گروه‌های جهادی در این کشور شکل بگیرید، ثبت، ضبط و هدایت کلی این گروه‌ها با بسیج سازندگی است، البته ما هرگز مانع فعالیت و همکاری گروه‌های جهادی با نهادها و سازمان‌ها نیستیم،‌ بلکه خیلی هم تشویقشان می‌کنیم، اما مقابل تصدی‌گری نهادها و سازمان‌ها در خصوص گروه‌های جهادی می‌ایستیم.

وی گفت: ما هرگز به‌دنبال این نیستیم که گروه‌های جهادی را فرماندهی کنیم و بر فرض به آنها بگوییم فلان کار را انجام دهید یا انجام ندهید،‌ بلکه هدایت و خط مشی کلی را ترسیم می‌کنیم و در اجرا کارهای آنها را تسهیل می‌کنیم.

رئیس سازمان بسیج سازندگی عنوان کرد: اگر وضعیت کرونا در کشور اجازه بدهد قصد داریم در مراسمی با حضور همه خانواده‌های شهدای جهادگر از آنان تقدیر کنیم.

انتهای پیام/4079/

منبع: آنا

کلیدواژه: سازمان بسیج سازندگی محرومیت زدایی محمد زهرایی سازمان بسیج سازندگی گروه های جهادی گروه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۸۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امید آفرینی برای محرومین جامعه به همت گروه‌های جهادی بسیج

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،سرهنگ صیاد کرامتی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تکاب در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما گفت: برنامه‌ها و مأموریت‌های قرارگاه محرومیت زدایی و بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه تکاب در دو مرحله و با عنوان دو قرارگاه جهادی نوروزی و قرارگاه کوثر در امر محرومیت زدایی در مناطق محروم شهرستان در حال اجراست.   کرامتی افزود: ساخت واحد مسکونی برای محرومین، شاداب سازی و تعمیر مدارس مناطق محروم، استقرار گروه‌های جهادی پزشکی در مناطق محروم روستایی و توزیع بسته‌های معیشتی و ده‌ها برنامه عمرانی و فرهنگی و خدماتی از جمله دستاورد‌های گروه‌های جهادی در مناطق محروم شهرستان بوده که برخی اجرا شده و تعدادی هم در حال اجراست.   ستوان یکم پاسدار سعید تارویردی فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید چمران تکاب نیز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما گفت: یک واحد مسکن محرومین در مساحتی به متراژ ۷۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۷۰۰ میلیون تومان برای فردی نیازمند در حال ساخت است که ۵۰ درصد اعتبار آن از سوی سپاه و ۵۰ درصد بقیه نیز از سوی خیرین نیک اندیش شهرستان تأمین شده است    بسیجیان جهادگر در تکاب فی سبیل الله و در راه رضای حق تعالی امروز‌ها همزمان با ماه مبارک رمضان و با دهان روزه در تلاشند تا گره‌ای از مشکلات هموطنان خود را باز کنند.

دیگر خبرها

  • خدمت رسانیِ گروه جهادی امام علی (ع) در سمیرم+فیلم
  • ارائه ۲۵ هزار خدمت به مردم طی نوروز توسط گروه‌های جهادی
  • اردوی جهادی رمضانی سپاه در شهرستان راز و جرگلان برقرار است
  • ۱۱ هزار گروه جهادی در نوروز خدمت‌رسانی می‌کنند
  • تامین تجهیزات عمرانی برای تقویت گروه های جهادی سازندگي
  • تقویت گروه های جهادی با تامین تجهیزات عمرانی
  • امید آفرینی برای محرومین جامعه به همت گروه‌های جهادی بسیج
  • بسیج سازندگی در شهرستان‌های تازه تاسیس منشا خدمت ویژه باشد
  • ۱۰ روز مجاهدت در غلامان خراسان شمالی/فرمانده سپاه استان از اردوی جهادی دانشجویی بازدید کرد+فیلم
  • تحقق شعار سال با مشارکت گروه‌های جهادی