Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-23@10:11:55 GMT

یزد شهر بادگیر‌ها

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۲۸۷۷۱

مزیت و کارایی مهم و بزرگ این بادگیر‌ها این بود که می‌توانستند گرمای سوزان یزد را به هوای خنک و مطبوعی تبدیل کنند و در واقع از این بادگیر‌ها به مانند تهویه‌های قوی استفاده می‌شده است.

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۸۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک هزار و ۱۱۷ هکتار اراضی استان قزوین رفع تداخل شد

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدحسین عطایی اظهار کرد: در نشست کمیسیون رفع تداخل اراضی استان قزوین ۱۱ هزار و ۱۱۷ هکتار از اراضی استان قزوین در قالب ۵ پلاک روز سه شنبه در کمیسیون جهاد کشاورزی رفع تداخل شد.

وی افزود: در این کمیسیون پلاک‌های کارندچال، کش رود و قدیم آباد در شهرستان قزوین و حاجی آباد لیاء و دانسفهان در شهرستان بوئین زهرا پس از اتمام کار کارشناسی و اتخاذ آرا مراحل رفع تداخل آن‌ها به پایان رسید.

رئیس جهاد کشاورزی قزوین تاکید کرد: از مجموع یک هزار و ۲۰۲ پلاک در استان قزوین ۱۹۰ پلاک مستثنیات بوده و یک هزار و ۱۲ پلاک مشمول رفع تداخل است که تاکنون کار کارشناسی ۹۱۴ پلاک به پایان رسیده است.

کد خبر 6086505

دیگر خبرها