Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فارس: به نقل از خانه ملت، امیرسرتیپ امیرحاتمی در واکنش به تلاش‌های دولت آمریکا برای تمدید تحریم‌های تسلیحاتی علیه جمهوری اسلامی ایران، گفت: دولتمردان آمریکا برای تمدید تحریم‌های تسلیحاتی تلاش می‌کنند، اما موفق نخواهند شد.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح تصریح کرد: ما از ابتدای انقلاب در شرایط تحریم کار کردیم و تحریم‌ها هیچ تاثیری بر روی پیشرفت‌های دفاعی جمهوری اسلامی ایران نداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیرحاتمی تاکید کرد: با توجه به اینکه درخواست دولت آمریکا برای تمدید تحریم‌های تسلیحاتی زیاده خواهانه و مغرضانه است، کشور‌های دنیا در مقابل این درخواست کوتاه نمی‌آیند و با آمریکا همراهی نخواهند کرد.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح افزود: در چنین شرایطی دولتمردان آمریکا موفق به تمدید تحریم‌های تسلیحاتی علیه جمهوری اسلامی ایران در شورای امنیت نخواهد شد.

منبع: فردا

کلیدواژه: آمریکا تمدید تحریم های تسلیحاتی شورای امنیت آمریکا برای تمدید تحریم های تسلیحاتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۸۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست آمریکا از ایران: اجازه بدهید اسرائیل «یک حمله نمادین» انجام دهد + سند

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، یک مقام امنیتی نظامی ایران به طور انحصاری برای Cradle فاش کرده است که ایالات متحده از جمهوری اسلامی خواسته که به اسرائیل اجازه «حمله نمادین» بدهد تا بتواند چهره و آبروی از دست رفته پس از حمله انتقام جویانه ایران را بازگرداند.

وی افزود که تهران این پیشنهاد را که توسط میانجی‌ها ارائه شده بود، «کاملاً رد کرد» و هشدار داد که هرگونه حمله اسرائیل به خاک ایران با واکنش قاطع و فوری مواجه خواهد شد.

این پاسخ مستقیماً توسط مقامات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نه وزارت خارجه، به نماینده سوئیس در تهران تحویل داده شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واکنش جدید آمریکا و اروپا در واکنش به پاسخ موشکی ایران
  • آمریکا به بهانه حمایت از مخالفان مادورو تحریم‌های نفتی ونزوئلا را تمدید می‌کند
  • درخواست آمریکا از ایران: اجازه بدهید اسرائیل «یک حمله نمادین» انجام دهد + سند
  • واکنش ایران به درخواست عجیب آمریکا برای حمله اسرائیل
  • واکنش ایران به درخواست عجیب آمریکا برای حمله نمادین اسرائیل
  • حسین علایی: حمله موشکی و پهپادی موجب احیا قدرت بازدارندگی ایران شد/ راهبرد ایران از «سکوت و خویشتنداری» به «واکنش متقابل» تغییر یافته است/ حمله دوباره اسرائیل به معنای طراحی یک تهاجم جدید خواهد بود
  • درخواست کوبا از واشنگتن برای کاهش تحریم‌ها
  • رویترز: بایدن تحریم نفتی را از لیست گزینه‌های پاسخ به ایران خط زده است
  • واکنش تازه ماکرون به حمله ایران | به درخواست اردن موشک‌ها و پهپادها را زدیم
  • واکنش کنگره آمریکا به پاسخ کوبنده ایران علیه اسرائیل