Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی قوچان گفت: پلیس به‌صورت مداوم و با استفاده از تمامی ظرفیت‌ها نسبت به روان‌سازی ترافیک، ارشاد و حرکت دادن خودروها و همچنین اعمال قانون به‌ویژه در ساعات اوج ترافیک با تخلف مربوطه برخورد می‌کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از قوچان، پس از ثبت مطالبه مردمی با عنوان «چرا با پارک دوبله در خیابان‌های قوچان برخورد نمی‌شود؟» در سامانه «فارس من» این خبرگزاری، موضوع را از فرماندهی انتظامی شهرستان قوچان پیگیری کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ قدیر مصرخانی، فرمانده انتظامی شهرستان قوچان در پاسخ به پیگیری این سوژه، جوابیه‌ای صادر کرد که متن آن در ذیل آمده است:

«با توجه به بافت خاص شهر که دارای معابر شطرنجی و کم‌عرض بوده و از طرفی تجمع ادارات و بانک‌ها، پاساژها، در هسته مرکزی به شعاع ۵۰۰ متری از میدان مرکزی شهر و پیش‌بینی نکردن زیرساخت‌ها از قبل توسط شهرداری باعث شده تا ترافیک سنگینی را در اکثر اوقات شاهد باشیم، که در این خصوص علاوه بر اینکه موضوع چندین بار در جلسات شورای ترافیک مطرح‌شده با شهرداری نیز جهت احداث پارکینگ‌های عمومی ارزان‌قیمت و همچنین راه‌اندازی سامانه مدیریت توقفات حاشیه معابر(طرح الیت پارک) مکاتبات لازم به‌عمل‌آمده است، که امید است با اجرای این طرح (هزینه‌دار کردن توقفات حاشیه معابر) فضای پارک جهت توقفات لحظه‌ای رانندگان که در حال حاضر به‌ناچار به‌صورت دوبله پارک می‌نمایند مرتفع گردد علی ایحال پلیس با تمامی مشکلات قیدشده به‌صورت مداوم و با استفاده از تمامی ظرفیت‌ها نسبت به روان‌سازی ترافیک، ارشاد و حرکت دادن خودروها و همچنین اعمال قانون به‌ویژه در ساعات اوج ترافیک با تخلف مربوطه برخورد می‌نماید.»

انتهای پیام/ ۷۰۰۴۳

منبع: فارس

کلیدواژه: فرمانده انتظامی قوچان پارک دوبله قوچان طرح الیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۸۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظر رییس قوه قضاییه در صورت تمرد زنان بی‌حجاب از پلیس | فیلم

محسن اژه‌ای رییس قوه قضاییه گفت: اگر پلیس به کسی تذکر داد و او تمرد کرد یا به پلیس تعرض کرد با متخلف طبق قانون برخورد می‌کنیم. هرجا اشکال و ایرادی بود آن را رفع می‌کنیم. خود حفاظت پلیس هم با خطاها برخورد می‌کند./شبکه راوی

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رفع تمامی مشکلات مربوط و تسهیل ثبت شرکت به صورت خودکاربری
  • تعیین مهلت نصب دوربین ثبت تخلف در آزادراه شیراز اصفهان
  • کودک ربوده شده بمی در آغوش خانواده
  • قیچی قسمتی از لباس دانش‌آموزان دریکی از مدارس دلگان
  • آموزش و پرورش دلگان با خاطیان قیچی کردن لباس دانش‌آموزان برخورد می‌کند
  • نظر رییس قوه قضاییه در صورت تمرد زنان بی‌حجاب از پلیس | فیلم
  • ۲۱ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن مسدود شد
  • هشدار پلیس فتا نسبت به کلاهبرداری به بهانه فروش سوالات کنکور
  • مشاوره به جای مجادله، گام مهم انتظامی استان کرمانشاه برای کاهش آسیب‌های اجتماعی
  • رمالی خانوادگی در فردیس