Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار علی ذوالقدری رئیس پلیس امنیت عمومی تهران اظهار کرد: روز گذشته خبری مبنی بر دپوی لوازم خانگی قاچاق در انباری در حوالی شور آباد تهران دریافت شد و سریعا بررسی موضوع و شناسایی محل انباری در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی تهران قرار گرفت.

وی با بیان اینکه تحقیقات پلیسی حکایت از صحت خبر دریافتی داشت، تصریح کرد: با شناسایی هویت مالک انباری و نشانی دقیق آن، نتیجه تحقیقات انجام شده به مرجع قضایی منعکس و دستور دستگیری متهم و بازرسی از این انباری‌ها اخذ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: با هماهنگی مقام قضایی صبح امروز تیمی از ماموران پایگاه نهم پلیس امنیت پایتخت به آدرس اعلامی اعزام و موفق شدند در یک عملیات متهم را دستگیر و در بازرسی از این انبار ۳۲۷ دستگاه یخچال فریزر، ۲۸۹ دستگاه ماشین لباسشویی و ۳۸۸ دستگاه ماشین ظرفشویی فاقد مجوز‌های گمرکی و بارنامه کشف کنند.

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی کالای کشف شده را حدود ۲۱۰ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، خاطرنشان کرد: با دستور قضایی، انبار مذکور پلمب و متهم برای سیر مراحل قانونی، تحویل مرجع قضایی شد.

بیشتر بخوانید

کشف ۱۷۵۵ قلم انواع کالای قاچاق و تاریخ گذشته

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی کشف کالای قاچاق قاچاق کالا حوادث و انتظامی پلیس امنیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۸۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۳ هزار لیتر سوخت قاچاق از ۱۰ خودرو

سرهنگ دهقان رئیس پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی گفت: در جهت مبارزه با قاچاق کالا و سوخت، مأموران پلیس امنیت اقتصادی هنگام کنترل خودرو‌ها در ورودی شهرستان بیرجند به ۶ دستگاه خودروی شوتی و ۴ دستگاه اتوبوس مشکوک شدند و خودرو‌ها را  جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.  

او افزود: مأموران با هماهنگی مقام قضائی در بازرسی از خودروها، مقدار ۳ هزار لیتر فرآورده‌های نفتی قاچاق خارج از شبکه توزیع  به ارزش  یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کشف کردند.  

سرهنگ دهقان تصریح کرد: مأموران در این رابطه ۱۰ دستگاه خودرو توقیف و ۱۰ متهم را دستگیر کردند که متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.  

رئیس پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی از شهروندان خواست در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت‌های غیرقانونی، مراتب را در اسرع وقت از طریق سامانه ۰۹۶۳۰۰  به پلیس امنیت اقتصادی اطلاع دهند تا برخورد قانونی با متخلفان صورت گیرد.  

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • یک انبار کالا در جنوب تهران طعمه آتش شد
  • یک انبار کالا در جنوب تهران طعمه آتش شد +فیلم
  • کشف ۳ هزار لیتر سوخت قاچاق از ۱۰ خودرو
  • به دنبال مسئول سازی، اجرای مصوبات بلا اقدام و ترک فعل‌ها هستیم
  • 5 لوازم خانگی که قبض برق شما را نجومی می‌ کنند
  • تعامل پلیس و دستگاه قضایی در سطح بسیار مناسبی قرار دارد
  • احتکار ۳۵ میلیاردی لوازم خانگی قاچاق در اصفهان
  • محموله میلیاردی باتری‌های قاچاق در بابل کشف شد
  • کشف ۲ میلیارد تومان دخانیات قاچاق در این شهر
  • کشف هزاران عدد دخانیات قاچاق در غرب تهران