Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - رییس تعمیرات شرکت پالایش گاز ایلام از آغاز تعمیرات اساسی در این پالایشگاه از ٢١ تیر ماه سال جاری خبر داد و گفت: تعمیرات اساسی شرکت‌های پالایشی کشور به صورت دوره‌ای و عموماً سالیانه با هماهنگی شرکت ملی گاز ایران در فصول گرم سال با برنامه‌ریزی از پیش تعیین شده انجام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری آریا از ایلام، مسعود مرشدی با اشاره به اینکه تعمیرات اساسی تضمینی برای تولید پایدار گاز برای جامعه هدف در فصل سرماست، اظهار داشت: هدف از انجام تعمیرات اساسی، نوسازی و آماده به کار کردن تجهیزات فرایندی پالایشگاه برای بالا بردن قابلیت اطمینان دستگاه ها و تولید مستمر، شامل نوسازی و بازسازی تجهیزات ثابت، تعمیرات دوره ای دستگاه ها و تجهیزات دوار، تعمیرات پیشگیرانه تجهیزات برقی و ابزار دقیق است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به مزایای تعمیرات اساسی در پالایشگاه های گاز اشاره کرد و گفت: تعمیرات اساسی تضمین کننده تولید گاز در فصل سرما و مانع از بروز حوادث می شود و بدون تعمیرات اساسی تضمینی برای تولید گاز برای استان و استان های همجوار وجود ندارد.

رییس تعمیرات اساسی شرکت پالایش گاز ایلام گفت: تعمیرات اساسی باید در تمامی پالایشگاه های گاز طبق قوانین شرکت ملی گاز ایران انجام شود که تاکنون در چندین پالایشگای مختلف کشور با وجود شیوع ویروس کرونا انجام شده و یا در حال انجام است.

مرشدی افزود: پیش بینی وضعیت کرونا نامشخص بوده و حتی پیش‌بینی افزایش شیوع آن در فصل پاییز نیز شده که ضرورت کار تعمیرات را در این فصل نشان می‌دهند.

وی تصریح کرد: به منظور حفظ سلامتی کارکنان، تراکم نفرات به کمتر از 40 درصد سال های قبل و حجم فعالیت های تعمیراتی نیز به صورت چشمگیری کاهش یافته است.

وی با اشاره به اینکه در تعمیرات اساسی امسال بیش از یک هزار و 300 تجهیز در بخش های مختلف مورد تعمیر قرار می‌گیرند، اظهار داشت: در بخش تجهیزات ثابت بیش از ٣٢ تجهیز شامل انواع وسل ها، برج ها، مخازن و فیلترها مورد بازرسی و تعمیرات اساسی قرار می گیرند.

رییس تعمیرات شرکت پالایش گاز ایلام با بیان اینکه در بخش تجهیزات دوار بیش از ٣٠ تجهیز از جمله انواع پمپ ها، کمپرسورها، فن ها و دمنده های هوایی مورد تعمیرات اساسی قرار می‌گیرند، تصریح کرد: همچنین ٢٠٠ تجهیز برقی شامل انواع تابلو ها، رله ها، الکترو موتورها و غیره مورد تعمیرات اساسی قرار خواهند گرفت.

مرشدی افزود: بیش از یک هزار تجهیز ابزار دقیق شامل انواع سوئیچ ها، ترانسمیتر ها و نشان دهنده ها و همچنین در بخش شیرآلات بیش از ١٥٠ شیر از جمله شیرهای کنترلی، شیرهای اطمینان، دستی و برقی به کارگاه انتقال و مورد تعمیر اساسی قرار می‌گیرند.

رییس تعمیرات شرکت پالایش گاز ایلام گفت: تعمیرات دوره ای ٢٤ هزار ساعته کمپرسورهای صادرات گاز، تعمیرات اساسی و تعویض تیوبهای فین دار کوره گاز احیا، ریتیوب پری هیتر گاز اسیدی، تعویض لاینهای ٣٠ اینچ و تخلیه و شارژ کانورتورهای کاتالیستی واحدهای بازیافت گوگرد از جمله فعالیت های شاخص پیش بینی شده در تعمیرات اساسی امسال خواهند بود.

وی اظهار داشت: تعمیرات پمپ شارژ و پمپ های بوستر و رفلاکس آمین، تست تانژانت دلتا ترانسهای پالایشگاه، تست تخلیه جزئی کابل های ژنراتورهای نیروگاه و الکتروموتورهای کمپرسور های صادرات گاز نیز از جمله دیگر موارد پیش بینی شده در بخشهای تجهیزات دوار و برقی در تعمیرات اساسی امسال خواهند بود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: ایلام شرکت پالایش گاز ایلام تعمیرات اساسی قرار می گیرند رییس تعمیرات اساسی قرار پیش بینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۸۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات تخصیص ارز ۲۸۵۰۰ تومانی/ چقدر ارز پرداخت شد؟

از اول فروردین ماه تا چهارم اردیبهشت ماه سال جاری، ۳ میلیارد و ۴۶۵ میلیون دلار ارز برای واردات کالاهای اساسی، دارو، کالاهای تجاری و بازرگانی، واردات در مقابل صادرات و خدمات تامین شده است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم؛‌ علی طرزعلی معاون ارزی مرکز مبادله ارز و طلای ایران گفت: برای کالاهای اساسی به نرخ 28500 تومان 662 میلیون دلار،‌برای نیاز صنعت و تجهیزات تولید به نرخ 41 هزار تومان مبلغ 2 میلیارد و 108  میلیون دلار و برای خدمات 110 میلیون دلار  به نرخ 44038 تومان و برای واردات در مقابل صادرات  به نرخ توافقی 585 میلیون دلار تامین ارز صورت گرفت.

دلار مبادله‌ای ثابت ماند؛ یورو کاهشی شد




طرزعلی بیان داشت: برای واردات کالای اساسی کشاورزی شامل گندم، دانه‌های روغنی و نهاده‌های دامی 578 میلیون دلار، برای دارو، مواد اولیه دارویی و تجهیزات پزشکی 83  میلیون دلار و در مجموع 662 میلیون دلار برای کالای اساسی و دارو ارز پرداخت شد.

معاون مرکز مبادله ارز و طلای ایران افزود: تامین ارز نیمایی برای «صنایع حمل و نقل و خودرو»  معادل 450 میلیون دلار، «صنایع تجهیزات برق و الکترونیک» معادل 182 میلیون دلار، «صنایع معدنی» معادل 145 میلیون دلار ، «ماشین آلات و تجهیزات تولید» معادل 122 میلیون دلار و «منسوجات و پوشاک» معادل 181 میلیون دلار صورت گرفته است. این گروه های صنایع همچنین به ترتیب 174، 27، 142، 94 و یک میلیون دلار ارز توافقی یا واردات در مقابل صادرات تا پایان روز چهارم اردیبهشت ماه سال جاری دریافت کرده اند. 

علاوه بر این گروه ها، یک میلیارد و 28 میلیون دلار ارز نیمایی و 147 میلیون دلار ارز واردات در مقابل صادرات به سایر صنایع اختصاص داده شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پایان عملیات تعمیرات حساس کوره نم زدایی ردیف سوم گازی پالایشگاه دهم
  • جزئیات تخصیص ارز ۲۸۵۰۰ تومانی/ چقدر ارز پرداخت شد؟
  • فروش بیش از ۵۵ هزار تن گوگرد در پالایشگاه گاز ایلام
  • گام اساسی دولت سیزدهم برای اجرای طرح‌های کیفی‌سازی سوخت در پالایشگاه‌ها
  • آغاز رقابت داوطلبان کنکور از فردا
  • رشد ۲۶ درصدی نسبت به سال ۱۴۰۱
  • تعمیرات اساسی یدک کش فتح ۱ کوت امیر
  • بانک مرکزی اعلام کرد: تامین ۶۳۶ میلیون دلار برای واردات کالاهای اساسی و دارو
  • برای واردات کالا‌های اساسی و دارو ۶۳۶ میلیون دلار تامین شد
  • تامین ۶۳۶ میلیون دلار برای واردات کالاهای اساسی و دارو