Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- شهردار ساری گفت: با موافقت وزارت کشور، برای فرآیند تکمیلی پروژه زباله‌سوز مرکز مازندران در خطه شمال اعتبارات لازم تامین می‌شود. - اخبار استانها -

عباس رجبی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ساری، با اشاره به دیدار اخیر خود و نمایندگان مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی با معاون وزیر کشور، اظهار داشت: معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور در این دیدار قول تامین اعتبار لازم برای تکمیل پروژه زباله‌سوز مرکز مازندران را صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: روند رو به رشد شهرداری ساری در ساخت نیروگاه زباله‌سوز این شهر سبب شد تا پشتیبانی و حمایت لازم از شهرداری ساری توسط وزارت کشور صورت گیرد و نقش خود را در توسعه پروژه‌های عمرانی به خوبی ایفا کند.

به گفته رجبی، معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور در این دیدار تصریح کرد: شهرداری ساری با اتخاذ تدابیر لازم به گونه ای عمل کرده که فعالیت عمرانی این نهاد متوقف نشود و حرکت رو به جلو و توسعه ای را در برنامه لحاظ کند.

شهردار مرکز مازندران با اشاره به رشد شتابان پروژه‌های عمرانی خصوصا تلاش برای تکمیل نیروگاه زباله‌سوز مرکز مازندران در ماه‌های اخیر به اذعان مسئولان وزارت کشور، گفت: به دلیل اهمیت موضوع پسماند و رفع مشکلات مردم در این بخش، فرآیند ساخت این پروژه به صورت هفته ای مورد بررسی قرار می‌گیرد.

رونمایی از 40 دستگاه جمع‌آوری زباله‌های بیمارستانی در تهران + تصاویرگزارش ویدئویی| "ثروت کثیفی" که در ‌پارسیان به هدر می‌رود / شهرستان صنعتی که ‌سایت جامع زباله نداردروزانه 800 تن زباله در شهر رشت تولید می‌شود/ پروژه تصفیه‌خانه سراوان 99 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

رجبی با بیان اینکه یکی از مشکلاتی که در استان‌های شمالی کشور با آن روبه‌رو هستیم جمع آوری زباله و پسماند است، روند پیشرفت نیروگاه زباله‌سوز ساری را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: تکمیل پروژه زباله‌سوز ساری مهم ترین  اقدام شهرداری ساری بوده که با بهره‌مندی از ظرفیت‌های کشوری و استانی با تلاش بی وقفه در حال انجام است.

وی افزود: تحقق مطالبات مردم مرکز مازندران از جمله اهدافی بوده که با جدیت دنبال می‌شود و تلاش می‌کنیم با ساخت این نیروگاه در سریع‌ترین زمان ممکن ضمن پاسخ به مطالبات شهروندان، معضل زباله ی مرکز استان را رفع کنیم.

شهردار ساری بیان کرد: نیروگاه زباله‌سوز ساری که یکی از مطالبات مهم شهروندان ساروی بوده و  سالها در هاله‌ای از ابهام مانده که این پروژه در مسیر توسعه و پیشرفت قرار گرفت.

وی تاکید کرد: به رغم مشکلات اقتصادی و شیوع ویروس کووید 19، شهرداری ساری پروژه‌های عمرانی خود را یکی پس از دیگری به مرحله اجرا درآورده تا بادبان این کشتی را در حوزه عمرانی،گردشگری و خدماتی برافراشته نگه دارد.

شهردار ساری یادآور شد: پروژه پل تا پل، فاز دوم ملل، احداث باند سلامت و جاده سلامت در مرکز استان نمونه ای از فعالیت‌های شهرداری ساری با نگاه به توسعه شهری و خدمات به شهروندان است.

انتهای پیام/681/س

R41358/P/S6,74/CT1 بیشتر بخوانید... رونمایی از ۴۰ دستگاه جمع‌آوری زباله‌های بیمارستانی در تهران + تصاویر گزارش ویدئویی| "ثروت کثیفی" که در ‌پارسیان به هدر می‌رود / شهرستان صنعتی که ‌سایت جامع زباله ندارد روزانه ۸۰۰ تن زباله در شهر رشت تولید می‌شود/ پروژه تصفیه‌خانه سراوان ۹۹ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

منبع: تسنیم

کلیدواژه: زباله سوز مرکز مازندران نیروگاه زباله سوز شهرداری ساری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۸۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی پروژه‌های اجرایی بهره برداری و توسعه آب شرب شهرستان میاندوآب

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،این جلسه با حضور معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی، مدیرامور آب و فاضلاب میاندوآب و مدیران دفاتر معاونت آب به منظور رسیدگی به مشکلات و بررسی و راهبری پروژه برگزار و در آن مشکلات پروژه‌های آبرسانی و قرارداد بهره برداری از تاسیسات بخش آب مهاباد مطرح و تصمیمات لازم اتخاذ شد.
در این جلسه موارد مربوط به قرارداد‌های پیمانکاران بخش اجرایی پروژه‌ها و قرارداد‌های بهره برداری شهری و روستایی، چاه‌های دشت تقی آباد و بخشی از چاه‌های شهر میاندوآب، اصلاح شبکه فرسوده شهری، ترمیم مخزن قاریاغدی و مخزن ۲۹ هزار متر مکعبی تصفیه خانه تبریز مطرح و مورد بررسی قرار گرفت. 
در این جلسه همچنین با عنایت به اجرای پروژه مجتمع ۸۱ روستایی از محل محرومیت زدایی توسط قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) و نیاز ضروری به ادامه و به نتیجه رساندن پروژه، موارد مربوطه بررسی و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

دیگر خبرها

  • بررسی پروژه‌های اجرایی بهره برداری و توسعه آب شرب شهرستان میاندوآب
  • اختصاص بیش از ۲ هزار میلیارد ریال برای اجرای پروژه های راه و شهرسازی استان قم
  • ۶۰ درصد اعتبارات ملی و استانی تخصیص یافته است
  • ایمن سازی کانال های آبی شهر ری/ایمن سازی کامل در گرو تامین اعتبار
  • رئیسی فاز توسعه نیروگاه شهید باکری سمنان را افتتاح کرد
  • نیاز به ۹۰‌ همت اعتبار برای تکمیل پروژه آزادراه حرم تا حرم
  • تکمیل طرح های راهداری مرکزی نیازمند ۸۶۰ میلیارد تومان اعتبار است
  • تخصیص ۱۲۰۰ میلیارد تومان برای پروژه‌‎های زودبازده مشهد
  • هنرمندان؛ مشکلات خود را با استاندار در میان گذاشتند
  • تاکید استاندار مازندران بر رفع مشکلات و تسهیل فعالیت هنرمندان