Web Analytics Made Easy - Statcounter

نظامیان رژیم صهیونیستی با حمله به زندان عوفر، زندانیان را به شدت سرکوب کرده و علیه آنان از گاز استفاده کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، پس از شناسایی نخستین مورد ابتلا به ویروس کرونا در زندانهای رژیم صهیونیستی، همچنان تنش در داخل این زندانها حکمفرماست.

روزنامه القدس العربی گزارش داد که رژیم صهیونیستی همچنان به سیاست «اهمال‌کاری پزشکی» ادامه می‌دهد و نظامیان این رژیم طی دو روز گذشته به بخشهای مختلف این زندانها یورش می‌برند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه فلسطینی «الاسیر» گزارش داد که نیروهای ویژه رژیم صهیونیستی که وابسته به اداره زندانهای این رژیم هستند، شامگاه گذشته به زندان «عوفر» یورش برده و زندانیان را به شدت سرکوب کردند.

به گزارش این باشگاه، نظامیان صهیونیست همچنین علیه زندانیان از گاز استفاده کردند و این برای دومین بار است که دست به سرکوب زندانیان می‌زنند.

بنا بر این گزارش، نظامیان صهیونیست بامداد امروز، به بخش 16 این زندان یورش بردند و در پی این اقدام، زندانیان دست به اعتراض زده و با سردادن تکبیر، درهای زندان را به هم کوبیدند.

این باشگاه بار دیگر مسئولان صهیونیست را مسئول حفظ جان اسرای فلسطینی حاضر در عوفر دانست و تأکید کرد، درست، وقتی که جهان درگیر کروناست، اسرای در بند زندان، با اقدامات سرکوبگرایانه صهیونیستها روبرو هستند.

مدیریت زندانهای صهیونیستی از آغاز سال گذشته بر شدت سرکوب زندانیان فلسطینی افزوده و زندان عوفر از جمله زندانهایی بوده که شدت سرکوب در آن بسیار بالاست.

انتهای پیام/م

 

 

منبع: فارس

کلیدواژه: فلسطین زندان رژیم صهیونیستی رژیم صهیونیستی شدت سرکوب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۸۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر صهیونیست خواستار اعدام اسرای فلسطینی شد

ایتمار بن غفیر، وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی ضمن تروریست خواندن همه اسرای فلسطینی اجرای مجازات اعدام برای آن‌ها را راه حل صحیحی برای مقابله با مشکل ازدحام زندان‌های این رژیم دانست.

براساس گزارش الجزیره، او در پستی در حساب کاربری خود درباره راه حل جزئی برای بحران بازداشت در سرویس زندان ادعا کرد: اعدام برای خرابکاران راه حل صحیح برای مشکل شلوغی زندان‌ها  است.

دفتر رسانه دولتی در نوار غزه دیروز چهارشنبه اعلام کرد که ارتش اشغالگر صهیونیستی از زمان آغاز جنگ ویرانگر خود در نوار غزه از بیش از ۶ ماه پیش، بیش از ۵۰۰۰ فلسطینی را دستگیر کرده است.

بن غفیر در همان پست، خواستار انحلال شورای جنگ و توقف سیاست مهار و پاسخ متناسب محدود رژیم صهیونیستی شد. این درحالی است که اگر بنابر ادعای این وزیر صهیونیست در پاسخ مهار شده ارتش اشغالگر، تاکنون بیش از سی هزار فلسطینی که بیشتر آنان کودک و زن بودند، به شهادت رسیده‌اند.

وی افزود: اسرائیل باید به دشمنان خود نشان دهد که به قول او به شیوه‌ای جنون آمیز پاسخ می‌دهد. ادامه سیاست کنونی شورای جنگ، اسرائیل را بیش از پیش از دستیابی به پیروزی مطلق دور می‌کند.

پیش از این باشگاه اسرای فلسطینی فاش کرده بود که به دلیل افزایش تعداد اسرای فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی، این اسرا در اتاق‌های کوچک زندانی شدند. نظامیان صهیونیست اسرا را آزار داده، لباس‌های آنان را در آورده و به آنان غذای مورد نیازشان را نمی‌دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • طوفان‌الاقصی|شهادت ۵ کودک در حمله رژیم صهیونیستی به آوارگان غزه/ بن گویر خواستار اعدام زندانیان فلسطینی شد
  • وزیر صهیونیست خواستار اعدام اسرای فلسطینی شد
  • بن گویر خواستار اعدام زندانیان فلسطینی شد!
  • مواضع بن‌غفیر باردیگرخبرسازشد/اعدام زندانیان فلسطینی به‌بهانه جا!
  • بن گویر خواستار اعدام زندانیان فلسطینی شد
  • بازداشت جوان فلسطینی به دست نظامیان صهیونیست
  • بازداشت جوان فلسطینی به دست نظامیان صهیونیست در کرانه باختری+فیلم
  • حمله‌های هوایی و توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی علیه غزه
  • بازداشت ۳۰۰۰ فلسطینی از زمان آغاز جنگ غزه
  • بمباران شدید بخش‌های مسکونی نوار غزه