Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی شمشیربازی و مدیر تیم‌های ملی کمیته ملی المپیک با پیگیری‌های شخص دکتر سلطانی‌فر و با تماس تلفنی او، به بیمارستان مسیح دانشوری انتقال پیدا کرد تا روند درمانی خود را آغاز کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ با افزایش دوباره آمار مبتلایان به ویروس کرونا در کشور و شروع موج دوم، این‌بار جوانان و نوجوانان زیادی درگیر این ویروس شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جامعه ورزش نیز از این قاعده مستثنی نبودند و ورزشکاران حتی با وجود قدرت بدنی بالایی که دارند هم درگیر این بیماری شدند. چند روز گذشته حسین نوری، صاحب مدال برنز کشتی فرنگی جهان در سال 2017، به کرونا مبتلا شد و با پیگیری وزارت ورزش و جوانان و شخص مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان، به بیمارستان مسیح دانشوری و مرکز تخصصی درمان کرونا انتقال یافت و حتی هزینه داروهای گرانقیمت و کمیاب که حدود 600 میلیون ریال بود، با دستور سلطانی‌فر و توسط وزارت ورزش و جوانان پرداخت شد.

نوری پس از پشت سر گذاشتن روند درمانی و با تلاش‌های پزشکان بیمارستان مسیح دانشوری که برای درمان این کشتی‌گیر کشورمان انجام شد، 90 درصد خطر برطرف و نوری بدون وابستگی به اکسیژن به بخش منتقل و پس چند روز به طور کامل بهبود پیدا کرد و دیروز از بیمارستان مرخص شد.

متاسفانه روز گذشته پیمان فخری، سرمربی تیم ملی شمشیربازی و مدیر تیم‌های ملی کمیته ملی المپیک، نیز به این ویروس مبتلا شد. او با پیگیری‌های شخص سلطانی‌فر و با تماس تلفنی وی، به بیمارستان مسیح دانشوری انتقال پیدا کرد تا روند درمانی خود را آغاز کند.

فضل‌الله باقرزاده، رئیس فدراسیون شمشیربازی، در رابطه با وضعیت جسمانی فخری و پیگیری‌های سلطانی‌فر برای انتقال او به بیمارستان مسیح دانشوری به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: وضعیت عمومی فخری روبه بهبود و خوب است و در حال حاضر شرایط بهتری دارد. جا دارد از مسعود سلطانی‌فر، وزیر محترم ورزش و مهدی علی‌نژاد، معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای، تشکر کنم چون خیلی کمک کردند و زحمت کشیدند. صالحی‌امیری، رئیس کمیته ملی المپیک و فدراسیون نیز خیلی پیگیری کردند.

او ادامه داد: وقتی مشخص شد فخری به کرونا مبتلا شده به بیمارستان مراجع کرد و پزشکان آن بخش خیلی به او کمک کردند اما نهایتا با پیگیری‌های شخص سلطانی‌فر به بیمارستان مسیح دانشوری انتقال پیدا کرد، داروهای مخصوص را تهیه و به او تزریق کردند. خداراشکر الان حال عمومی خوبی دارد، در این مدت هیچ وقت به ccu منتقل نشد و دائما در بخش بوده است. مقداری سطح اکسیژن خونش پایین آمده بود اما اکسیژن گرفت و در حال مصرف داروهای لازم است.

باقرزاده اضافه کرد: من شب گذشته با علی‌نژاد در ارتباط بودم و در خصوص وضعیت فخری به او اطلاع دادم. پس از این خود وزیر شخصا این موضوع را پیگیری کرد و تا این انتقال انجام شد. در این چند ساعت دائما با علی‌نژاد، صالحی امیری و خلیلیان در ارتباط بودیم اما سلطانی‌فر واقعا زحمت کشید و به صورت ویژه به این موضوع رسیدگی کرد.

سرمربی تیم ملی شمشیربازی کشورمان در حال حاضر شرایط بهتری دارد و با انجام پیگیری‌های لازم از سوی وزیر ورزش، روند درمانی و تزریق داروهای خود را که بسیار نایاب و گران قیمت هستند را نیز آغاز کرده است. 4

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان مسعود سلطانی فر پیمان فخری کرونا بیمارستان مسیح دانشوری روند درمانی سلطانی فر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۹۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت مسعود اسکویی گوینده رادیو در بیمارستان

آفتاب‌‌نیوز :

چند روزی است که مسعود اسکویی مجری، گوینده و کارشناس شناخته شده رادیو ورزش به دلیل شکستگی ناحیه لگن و پا در بیمارستان بستری شده است. در همان ساعت‌های اولیه انتشار اولین خبر از بستری شدنِ اسکویی در بخش آی‌سی‌یو، خبر‌های ضد و نقیض بسیاری در فضای‌مجازی منتشر شد.

کیومرث هاشمی وزیر ورزش و برخی از مدیران ارشد به دیدار این پیشکسوت رادیویی رفتند. یکی از آن‌ها مهدی آذرمکان که روزگاری مدیریت رادیو ورزش را برعهده داشت و چند صباحی مدیریت رادیو ایران و حالا به عنوان قائم‌مقام رادیو شناخته می‌شود. او درباره آخرین وضعیتِ این گوینده پیشکسوت با خبرنگار تسنیم گفت‌وگویی انجام داد.

آذرمکان تأکید کرد: خوشبختانه حال آقای اسکویی رو به بهبود است و از بخش مراقبت‌های ویژه به بخش عمومی منتقل شده‌اند. من بلافاصله که ایشان به بخش منتقل شدند به عیادت‌شان رفتم. بحمدالله وضعیت خوبی دارند و باید راه بروند تا به زودی دوباره صدایِ ایشان را از امواج رادیو ورزش بشنویم.

بیش‌از نیم قرن از فعالیت مسعود اسکویی در تلویزیون و رادیو می‌گذرد. خیلی از شنوندگان، رادیو ورزش را با صدای اسکویی می‌شناسند. در سال‌هایی که خبری از تصویر و تلویزیون نبود، خیلی‌ها با صدای اسکویی، صحنه‌های مسابقات ورزشی را خیال‌پردازی می‌کردند.

مسعود اسکویی با گذراندن دوره‌های مختلف تهیه خبر ورزشی، به عنوان اولین گزارشگر در ورزش‌های مختلف شناخته می‌شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • در صورت لغو نشدن پروازها؛ دبیر با وزیر ورزش به بیشکک می‌رود
  • قهرمان مشهور تور دو فرانس از بیمارستان مرخص شد
  • واکنش اسبقیان به ادعای وزیر اقتصاد در مورد مسائل مالی فدراسیون فوتبال+فیلم
  • درخواست ویژه آیت الله نوری همدانی از جهان اسلام درباره اسرائیل
  • ایهود باراک: نتانیاهو تحت فشار برخی از وزرای خود در مسیر تسریع ظهور حضرت مسیح حرکت می کند
  • آخرین وضعیت مسعود اسکویی گوینده رادیو در بیمارستان
  • وزیر بهداشت و درمان از بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی اسلامشهر بازدید کرد
  • عیادت وزیر ورزش و جوانان از پیشکسوت داوری کشتی
  • دیدار فرامرز ظلی با وزیر ورزش پس از ترخیص از بیمارستان
  • ۱۴۰۳، سال طلایی پروژه فیبر نوری