Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مربی دروازه‌بانان پرسپولیس گفت: رادو عملکرد خیلی خوبی دارد و پرسپولیس با رفتن بیرانوند دچار مشکل نمی‌شود. تاریخ انتشار: 15:52 - 24 تير 1399 - کد خبر: ۶۳۷۵۶۹

خبرگزاری میزان - طبق اعلام رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، با جدایی علیرضا بیرانوند و سفر او به بلژیک برای حضور در تیم جدیدش این نگرانی به وجود آمد که شاید دروازه پرسپولیس با خطر روبرو شود، اما داود فنایی مربی دروازه‌بانان پرسپولیس با این نظر مخالف است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او معتقد است با همه سختی‌هایی که وجود دارد، اما پرسپولیس دچار مشکل نمی‌شود و رادو عملکرد خیلی خوبی دارد.   فنایی همچنین درباره بازی حساس مقابل فولاد خوزستان هم گفت که بازی با فولاد برای ما فینال است. بیشتر بخوانید: غیبت سرمربی و هافبک استقلال در هفته بیست و پنجم، پرسپولیس بدون محروم انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پرسپولیس پرسپولیس داود فنایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۹۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین سنگین و تاکتیکی سرخپوشان در روز بازگشت بیرانوند + عکس

طرفداری| تیم فوتبال پرسپولیس تمرین امروز (سه‌شنبه) خود را به برنامه‌ای سنگین و تاکتیکی اختصاص داد.

به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان ایران، تمرین امروز را از ساعت ۱۵:۳۰ آغاز کردند. این تمرین برنامه‌ای سنگین و تاکتیکی به مدت ۷۵ دقیقه بود. پاسکاری تحت فشار در فضای کم، اجرای برنامه‌های حمله به دروازه و بازی فوتبال، بخش‌هایی از این تمرین بود.

در جریان این تمرین امید عالیشاه و علیرضا بیرانوند زیر نظر کادر پزشکی کار کردند ولی بیرانوند در بخش‌هایی از تمرینات دروازه‌بانی هم حاضر بود. وحدت هنانوف هم حضور کاملی در تمام بخش‌های تمرین داشت. حسین بادامکی، معاون ورزشی باشگاه نیز از نزدیک نظاره‌گر این تمرین بود.

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • چالش متفاوت برای گلر پرسپولیس: حذفی و پنالتی!
  • تمرین سنگین و تاکتیکی سرخپوشان در روز بازگشت بیرانوند + عکس
  • تمرین سنگین و تاکتیکی پرسپولیس برای جام حذفی
  • حمله به دروازه در تمرین پرسپولیس بدون کاپیتان
  • چالش سخت و شیرین اوسمار ویرا؛ علیرضا بیرانوند یا امیررضا رفیعی؟
  • بازی مرگ و زندگی با نقش‌آفرینی ذخیره‌های بیرانوند
  • استقبال دروازه‌بان‌های پرسپولیس از بازگشت بیرو
  • آلومینیوم نه، بیرانوند به سپاهان می‌رسد
  • علیرضا بیرانوند بالاخره با دست بدون گچ (عکس)
  • وجه مشترک دروازه بانان ملی پوش/ ذخیره های مطمئن جانشین باتجربه ها