Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبر خوشحال‌کننده‌ای که به تازگی به خانواده تیموریان داده شد، این است که بدن سرژیک در قیاس با یک‌شنبه تا حدی هوشیارتر شده و به واکنش‌ها، عکس‌العمل نشان می‌دهد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سرژیک تیموریان همچنان پس از تصادف در بیمارستان بستری است ولی شکر خدا روز گذشته بدن او سیگنال‌های مثبتی از خود نشان داده که تا حدی باعث امیدواری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا آندرانیک تیموریان ستاره پیشین استقلال با دلگرمی بیشتری دنبال فراهم کردن شرایطی برای معالجه و بهبودی برادر بزرگترش است. اقداماتی که امیدواریم در نهایت موجب شود تا سرژیک به شرایط ایده‌آل بازگردد.

جمع‌آوری امکانات و پزشکان
آندرانیک تیموریان از اولین ساعات بستری شدن برادرش اقدامات بسیار وسیعی را برای کمک به او آغاز کرد و این روند همچنان ادامه دارد. آندو طی روز‌های گذشته برخی از لوازم پزشکی که استفاده از آن‌ها برای حفظ سرژیک ارزش حیاتی داشته را از سایر مراکز پزشکی و بیمارستان‌های خصوصی تهیه کرد و بالای سر برادرش آورد. او همچنین چند پزشک جراح و متخصص دیگر را نیز از بیمارستان‌های مختلف کشور بالای سر سرژیک آورد تا برادرش توسط آن‌ها نیز معاینه شود؛ حتی گاهی اوقات پزشکان برای رسیدن به یک نظر واحد پیرامون شرایط معالجه بازیکن اسبق استقلال با همدیگر جلسه می‌گذارند.

آسیب‌دیدگی دنده‌ها و ریه
شدت تصادف به حدی بود که دنده‌ها و ریه‌های سرژیک به شدت آسیب دیده است و همین مسئله تنفس را برای او دشوار می‌کند. البته به نظر می‌رسد در شرایط کنونی بحث ریه‌ها در قیاس با دنده‌های او مهم‌تر و حیاتی‌تر است.

افزایش سطح هوشیاری
اما خبر خوشحال‌کننده‌ای که صبح دیروز به خانواده تیموریان داده شد، این بود که بدن سرژیک در قیاس با یک‌شنبه تا حدی هوشیارتر شده و به واکنش‌ها، عکس‌العمل نشان می‌دهد. این اتفاق بسیار خوبی است که امیدواریم طی روز‌های آینده هم تداوم پیدا کند.

آغاز دیالیز
همان‌طور که روز گذشته برایتان نوشتیم، متأسفانه کلیه‌های سرژیک تیموریان کار نمی‌کند و به همین خاطر کادر پزشکی استفاده از روش دیالیز را تجویز کرده بود. این اتفاق دیروز برای اولین بار رخ داد و پزشکان معالج از شرایط بدنی بیمار خودشان پس از دیالیز ابراز رضایت می‌کردند.

هوشیاری و جراحی
پزشکان معالج تأکید دارند اگر سطح هوشیاری تیموریان افزایش پیدا کند، ریسک جراحی و سایر اعمال برای بهبودی او کاهش پیدا خواهد کرد به همین خاطر بلافاصله پس از افزایش هوشیاری، جراحی و اقدامات بعدی را انجام خواهند داد.

خبرورزشی

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: آندرانیک تیموریان استقلال سرژیک تیموریان آن آندرانیک تیموریان استقلال سرژیک تیموریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۹۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بعد از تصادف، تا رسیدن کارشناس چه باید کرد؟

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ سرهنگ عبدالله حاجیلری افزود: پس از جابجایی برای اعزام کارشناس باید با شماره‌های ۱۱۰ یا ۱۲۰ تماس گرفته شود.

سرهنگ حاجیلری ادامه داد: در تصادفات منجر به فوت، اما نباید تغییری در وضعیت خودرو‌ها ایجاد کرد. در این موارد، تا رسیدن کارشناس، ایمن سازی جهت آگاه سازی سایر خودرو‌های عبوری، ضروری است.

وی اضافه کرد: در تصادفات جرحی نیز جابجایی لازم است و تصویربرداری و یا نشانه گذاری باید انجام شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تاکید بر ضرورت تداوم هوشیاری و آمادگی مرکز فرماندهی عملیات ارتش
  • علت تصادف اتوبوس مسافربری در محور موته مشخص شد
  • چرا رای‌گیری شورای امنیت درباره فلسطین امیدوارکننده است؟
  • بعد از تصادف، تا رسیدن کارشناس چه باید کرد؟
  • تصادف مینی بوس با کامیون در بابل ۲ مصدوم داشت
  • هوشیاری پلیس فسا مانع از فروش سکه‌های دوره اشکانی شد
  • یک فوتی در تصادف محور ارومیه - مهاباد
  • نجات معجزه آسای راننده نیسان از سانحه تصادف + فیلم
  • وقوع حادثه تصادف در جاده خرم آباد - اندیمشک + فیلم
  • ساخت و ساز مراکز آموزشی استان امیدوارکننده است