Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-19@09:37:31 GMT

سینما‌های هالیوود تعطیل شد

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۲۹۱۵۷

سینما‌های هالیوود تعطیل شد

به گزارش تابناک به نقل از ورایتی، سینما‌های ایالت کالیفرنیا با دستور فوری «گوین نیوسام» فرماندار این ایالت و برای جلوگیری از شیوع هر چه بیشتر ویروس کرونا تعطیل شد.

فرمان جدید فرماندار ایالت کالیفرنیا شامل همه سینما‌های واقع در فضای بسته، رستوران‌ها، باغ وحش‌ها، موزه‌ها و ... می‌شود.

موارد بستری بیمارستانی در ایالت کالیفرنیا ۲۸ درصد و موارد بستری در بخش مراقبت‌های ویژه نیز ۲۰ درصد طی دو هفته اخیر افزایش داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«گوین نیوسام» فرماندار کالیفرنیا در یک نشست خبری گفت: این ویروس جایی نمی‌رود و امیدوارم همه ما درک کنیم که ویروس کرونا با گرم شدن هوا به تعطیلات تابستانی نخواهد رفت و باید تا زمان پیدا شدن واکسن و یا درمانی موثر رعایت کنیم.

سینما‌های آمریکا به دلیل شیوع ویروس کرونا به صورت سراسری از تاریخ ۲۰ مارس (اول فروردین) تعطیل شدند، اما برخی ایالت‌ها به تدریج و با ظرفیت کمتر فعالیت خود را از سر گرفته بودند.

منطقه لس‌آنجلس در ایالت کالیفرنیا، بزرگترین بازار سینمایی در آمریکاست و شامل منطقه معروف هالیوود نیز می‌شود که پایگاه بسیاری از کمپانی‌های بزرگ فیلمسازی و سالن‌های نمایش قدیمی از جمله محل برگزاری مراسم اسکار در آن واقع شده است.

منبع: ایسنا

منبع: تابناک

کلیدواژه: سند همکاری 25 ساله ایران و چین سوال از رئیس جمهور عیسی جعفری شهیندخت مولاوردی هالیوود کالیفرنیا تعطیلی سینماها سند همکاری 25 ساله ایران و چین سوال از رئیس جمهور عیسی جعفری شهیندخت مولاوردی ایالت کالیفرنیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۹۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارندگی‌ در پاکستان جان ۲۱ نفر را گرفت

بارش باران‌های سیل آسا و طوفان در شمال غرب پاکستان ۲۱ قربانی گرفت و ده‌ها نفر را نیز بی‌خانمان و مصدوم کرد.

به ‌گزارش ایرنا از تلویزیون ملی پاکستان، ورود سامانه بارشی جدید به ایالت خیبرپختونخوا و متعاقب آن بارندگی‌های شدید منجر به آب گرفتگی در مناطق مختلف این ایالت شد.

طغیان رودخانه‌ها در بخش‌های روستایی ایالت خیبرپختونخوا باعث مسدود شدن راه‌های ارتباطی شد.

در حوادث مختلف مربوط به بارندگی شدید و طغیان رودخانه در مناطق مختلف دست کم ۲۱ نفر کشته شدند. ۳۲ نفر دیگر نیز در این حوادث مصدوم شدند.

علاوه بر این طوفان سنگین و رانش زمین نیز به ده‌ها واحد مسکونی آسیب وارد کرد و منجر به بی‌خانمان شدن تعداد زیادی از ساکنان خیبرپختونخوای پاکستان شد.

اداره هواشناسی و اداره مدیریت حوادث غیرمترقبه پاکستان اعلام کرد که باران تا روزهای آینده در مناطق مختلف این کشور شدت خواهد گرفت و مناطق آسیب پذیر در وضعیت اضطراری قرار گرفته‌اند.

روزهای گذشته نیز بارش‌های رگباری در ایالات بلوچستان و پنجاب در پاکستان و اصابت صاعقه، جان ۲۵ نفر را گرفت. 

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: هدیه جدید ایران به سیل زدگان پاکستان سیل در پاکستان جان 140 نفر را گرفت

دیگر خبرها

  • سرنوشت زباله‌های ناشی از رونق انرژی خورشیدی در هند چه می‌شود؟
  • سردار شهید حجازی؛ از مقابله با داعش تا ترور شخصیت در سریال هالیوود
  • گم شدن پول‌هایی که قرار بود خرج بی‌خانمان‌های کالیفرنیا شود
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • مسدودی راه ارتباطی ۷ روستای ریگان/ مدارس شرق استان کرمان تعطیل شد
  • بارندگی شدید در کرمان / مدارس رودبار و فاریاب تعطیل شد
  • مدارس شهرستانهای رودبارجنوب و فاریاب برای فردا تعطیل شد
  • فیلم| کامرون ایرپارک شهری عجیب در کالیفرنیا
  • بارندگی‌ در پاکستان جان ۲۱ نفر را گرفت
  • لایو جنجالی بهاره رهنما از کالیفرنیا درباره شوهر کردنش