Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/چهارمحال و بختیاری رئیس بنیادمسکن انقلاب اسلامی گفت: از ۶۰ هزار واحد آسیب‌دیده در سیل در استان‌هایی مانند خوزستان، لرستان، ایلام، چهارمحال و بختیاری و کرمانشاه حدود ۵۸ هزار واحد تعمیر و احداث شد.

علیرضا تابش ۲۴ تیرماه در آئین بهره‌برداری از ۱۴۰۰ واحد مسکن محرومان در چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: پیش‌بینی می‌شود در مهلت باقیمانده روند احداث مسکن‌های محرومان در چهارمحال و بختیاری به اتمام برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تعمیر و بازسازی مسکن‌های آسیب‌دیده در سیل نیز بر عهده این نهاد بود که در چهارمحال و بختیاری ۷۰۰ واحد مسکن آسیب‌دیده احداث و ۱۵۰۰ واحد نیز تعمیر شد.

رئیس بنیادمسکن با بیان اینکه در ۲۵ استان کشور تعدادی از خانه‌ها دچار آسیب شدند، گفت: از ۶۰ هزار واحد آسیب‌دیده در سیل در  استان‌هایی مانند خوزستان، لرستان، ایلام، چهارمحال و بختیاری و کرمانشاه حدود ۵۸ هزار واحد تعمیر و احداث شد.

تابش در پایان خاطرنشان کرد: تمام تلاش خود را برای اتمام یک‌هزار واحد مسکونی تا یک‌سال آینده انجام می‌دهیم.

در ادمه این آئین سهراب رئیسی  مدیرکل بنیادمسکن چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: طرح احداث ۲۴۴۰ واحد مسکونی ویژه محرومان در ۳۵۰ روستای چهارمحال و بختیاری با وجود موانع و مشکلات بسیار از جمله بارش و ویروس کرونا در حال انجام است.

وی با بیان اینکه ۵۰ درصد واحدهای غیرمقاوم چهارمحال و بختیاری مقاوم شده‌اند، بیان کرد: همچنین ۸۴ درصد مساکن روستایی دارای سند هستند.

رئیسی بیان کرد: روند احداث و تعمیر ۳۱۰۰ واحد مسکونی آسیب‌دیده در سیل در چهارمحال و بختیاری به پایان رسید.

وی تاکید کرد: یکی از درخواست‌های ما تخصیص زمین علاوه بر بحث اقدام ملی برای ساخت مسکن در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی منطقه چهارمحال و بختیاری بنیاد مسکن مسکن محرومان چهارمحال و بختیاری آسیب دیده در سیل هزار واحد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۹۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث ۴۰۰ واحد مسکن برای مددجویان بهزیستی استان اردبیل

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل‌ از احداث ۴۰۰ واحد مسکن برای مددجویان بهزیستی در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، حامد رضایی در جلسه هماهنگی تأمین مسکن مددجویی اظهار کرد: در سال ۱۴۰۲، ۱۹۸ واحد مسکونی تحویل جامعه هدف بهزیستی استان شد و ۴۰۰ واحد مسکونی نیز در حال احداث است.

وی افزود: برای احداث این واحدها در سال ۱۴۰۲ مبلغ ۲۸۰ میلیارد ریال از منابع داخلی سازمان به خانواده‌های تحت پوشش در قالب کمک هزینه احداث، خرید واحد مسکونی و اجاره بهای بلاعوض پرداخت شده است که در سایه تلاش همکاران خدوم بهزیستی استان این میزان ۲ برابر اعتبار ابلاغی ابتدای سال است.

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل با تاکید بر سرعت‌بخشی به مراحل تکمیل و احداث واحدهای مسکونی گفت: ضرورت دارد همکاران بهزیستی تکمیل و تحویل واحدهای مسکونی در حال احداث را در اولویت قرار دهند تا در پایان سال جاری متقاضیان بتوانند واحد مسکونی خود را تکمیل و مورد استفاده قرار دهند.

رضایی ادامه داد: در طرح مسکن ملی ۳۴۰۰ خانوار تحت پوشش در سطح استان ثبت‌نام کرده و مشخصات افراد واجد شرایط برای تخصیص واحدهای مسکونی به اداره کل راه و شهرسازی ابلاغ شده است، لذا برای تخصیص واحد مسکونی به این افراد لازم است پیگیری و تعامل لازم با راه و شهرسازی و بنیاد مسکن شهرستان‌ها صورت گیرد.

وی در پایان گفت: بازدید میدانی از واحدهای مسکونی در حال احداث جامعه هدف، دارای اهمیت بوده و این بازدیدها باید توسط همکاران بهزیستی شهرستان‌ها مورد توجه قرار گیرد.

کد خبر 747027

دیگر خبرها

  • جریمه یک واحد صنفی در چهارمحال و بختیاری
  • اجرا و بهره‌برداری از ۷ طرح برق‌رسانی در چهارمحال‌ و بختیاری
  • اجرای ۷ طرح برق‌رسانی در استان چهارمحال و بختیاری
  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی در چهارمحال و بختیاری
  • احداث ۴۰۰ واحد مسکن برای مددجویان بهزیستی استان اردبیل
  • احداث و تعمیر بیش از هزار واحد مسکونی مددجویی در البرز
  • سیل به ۲ هزار واحد مسکونی سیستان و بلوچستان خسارت زد
  • احداث و تعمیر ۱۰۹۳ واحد مسکونی مددجویان در البرز
  • سیلاب به بیش از ۲ هزار واحد مسکونی سیستان و بلوچستان خسارت زد
  • اختصاص بیش از ۴۸ میلیارد تومان به مسکن مددجویان البرزی