Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی محمود آباد از شناسایی عوامل حمله به یک رستوان در محمودآباد خبر داد و گفت: به زودی افراد دستگیر و تحویل مقامات قضایی می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، فیلم سه دقیقه‌ای از حمله تعدادی به یک رستوران در شهرستان سرخرود در فضای مجازی دست به دست می‌شود.

در ارتباط با این حادثه و پیگیری‌های پلیس محمود حسین‌زاده فرمانده انتظامی محمودآباد گفت: کلیپ منتشر شده مربوط  به یک هفته گذشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به انتشار کلیپ تخریب شیشه خودروها و ایجاد درگیری در یک رستوران در شبکه‌های اجتماعی، افزود: این موضوع مربوط به اختلاف بین متصدی یک واحد رستوران و عده‌ای  افراد معلوم الحال بوده که عوامل آن شناسایی شدند.

فرمانده انتظامی محمودآباد با اعلام اینکه عوامل خرابکاری در این فیلم شناسایی شدند، افزود: اقدامات لازم برای دستگیری این افراد در دستور کار پلیس قرار دارد.

انتهای پیام/۸۶۰۰۴/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: محمود حسین زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۹۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق حرفه‌ای سیم و کابل برق با ۳۰ فقره سرقت

سرهنگ محمود حسین زاده فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت‌های متعدد سیم کابل برق در شهرستان محمودآباد، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

او در ادامه با بیان این که ماموران انتظامی کلانتری ۱۱ موفق شدند سارق را درحین سرقت دستگیر کنند، افزود: در استعلام‌های صورت گرفته مشخص شد متهم از سارقان حرفه‌ای و سابقه دار است.

فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد ضمن بیان توقیف خودروی سارق به همراه آلات و ادوات جرم، گفت: این سارق حرفه‌ای در بازجویی‌های به عمل آمده به ۳۰ فقره سرقت سیم و کابل برق در سطح شهرستان اعتراف و مقادیرقابل توجهی سیم کابل سرقتی از مخفیگاه وی کشف و پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.

سرهنگ حسین زاده با بیان اینکه تعامل بین مردم و پلیس موجب بوجود آمدن امنیت پایدار می‌شود، افزود: شهروندان هرگونه موارد مشکوک را بلافاصله از طریق مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع داده تا نسبت به شناسایی و دستگیری آنان در اسرع اقدام شود.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق حرفه‌ای سیم و کابل برق با ۳۰ فقره سرقت
  • دستگیری عاملان نزاع دسته‌جمعی در دلفان
  • قتل خانم ۸۲ ساله در آباده و سرقت طلاجات او
  • دستگیری کلاهبردار وام‌ازدواج در بوکان/شاکیان به پلیس مراجعه کنند
  • بازداشت ۳ عامل تیراندازی در اهواز
  • این افراد مراقب باشند در خطر حمله قلبی اند
  • ۲۱ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن مسدود شد
  • مامور قلابی در رشت دستگیر شد
  • دستگیری ۸ نفر از عوامل نزاع و درگیری در بومهن
  • دستگیری اعضاء باند حرفه‌ای کپی کارت‌های بانکی در محمودآباد