Web Analytics Made Easy - Statcounter

چینی‌ها به دنبال ساخت کارخانه‌ای هستند که بر تولید واکسن کرونا تمرکز داشته باشد تا به تولید واکسن این بیماری به صورت انبوه دست پیدا کنند. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ کشور چین قصد دارد تا با ساخت یک کارخانه با بودجه 550 یوان مقدمات تولید انبوه واکسن کرونا را فراهم کند.

سازندگان کارخانه امیدوارند ساخت این کارخانه تا پایان ماه مارس امسال به اتمام برسد و فرآیند تولید انبوه واکسن کرونا را آغاز کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کارخانه در شهر نینگبو واقع در منطقه آزاد تجاری استان ججیانگ احداث می‌شود و اداره آن به دست واکسن سازی AIM خواهد بود.

چین ادعا کرده که نخستین واکسن این ویروس تا فصل پاییز برای استفاده عمومی آماده می‌شود.

پروسه ساخت واکسن در بسیاری از کشورها در حال انجام است و فرآیند اثبات و نهایی‌سازی را طی می‌کند، در کشور چین هم 5 نوع واکسن در حال آزمایش است.

استقبال سازمان بهداشت جهانی از واکسن کرونای روسیپایان موفقیت آمیز آزمایش نخستین واکسن جهان علیه کرونا در روسیهشرکت چینی مرحله سوم آزمایش‌های بالینی واکسن کرونا را آغاز می‌کند

 

انتهای پیلم/

R1356/P/S2,24,1313/CT1 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا کشور چین بیشتر بخوانید... استقبال سازمان بهداشت جهانی از واکسن کرونای روسی پایان موفقیت آمیز آزمایش نخستین واکسن جهان علیه کرونا در روسیه شرکت چینی مرحله سوم آزمایش‌های بالینی واکسن کرونا را آغاز می‌کند

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیاسی سیاست ایران نظامی دفاعی امنیتی گزارش و تحلیل سیاسی مجلس و دولت امام و رهبری ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان والیبال بسکتبال هندبال کشتی و وزنه برداری ورزش های رزمی ورزش زنان ورزش جهان رشته های ورزشی بین الملل دیپلماسی ایران آسیای غربی افغانستان آمریکا اروپا آسیا اقیانوسیه پاکستان و هند ترکیه و اوراسیا آفریقا بیداری اسلامی اقتصادی اقتصاد ایران پول ارز بانک خودرو صنعت و تجارت نفت و انرژی فناوری اطلاعات اینترنت موبایل کار آفرینی و اشتغال راه و مسکن هواشناسی بازار سهام بورس کشاورزی اقتصاد جهان اجتماعی پزشکی رسانه طب سنتی خانواده و جوانان تهران فرهنگیان و مدارس پلیس حقوقی و قضایی علم و تکنولوژی محیط زیست سفر حوادث آسیب های اجتماعی فرهنگی ادبیات و نشر رادیو و تلویزیون دین قرآن و اندیشه سینما و تئاتر فرهنگ حماسه و مقاومت موسیقی و تجسمی استانها آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر استان تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قم کاشان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرس واکسن کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۹۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی تولید ۱۵۰ هزار تن شن و ماسه در شهرکرد

بهنام دادایی اظهار کرد: در تلاش هستیم تا امسال ۱۵۰ هزار تن انواع شن و ماسه شامل شن شسته، شکسته، بادامی و... در کارخانه آسفالت شهرداری شهرکرد تولید شود.

بیشتر بخوانید

تولید ۶۵ هزار و ۴۷۳ تن آسفالت در شهرکرد

مدیر کارخانه آسفالت شهرداری شهرکرد با بیان اینکه پارسال ۱۲۹ هزار و ۳۹۵ تن شن و ماسه تولید شده است، افزود: در فروردین ماه امسال نیز ۴ هزار و ۲۱۷ تن شن و ماسه تولید شده است.

وی اضافه کرد: تولید شن و ماسه توسط شهرداری شهرکرد توانسته در تولید آسفالت و کاهش بخشی از هزینه‌های شهرداری موثر باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • تلاش دانشمندان ایرانی برای تولید واکسن آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان
  • تمرکز شهرداری‌ها در ارزش‌افزوده تولید و ثروت باشد
  • رقیب چینی تراشه نورالینک ایلان ماسک معرفی شد
  • چینی‌ها ساخت ورزشگاه برای ایران را دبه کردند؟
  • تلاش برای خودکفایی در تولید کودهای فسفاته با تمرکز بر شیمی و معدن
  • افزایش خط تولیدِ شیرآلات ساختمانی در گرمی
  • تمرکز ایران برای تبدیل شدن به بازیگر اصلی گازی منطقه/ از تمدید قرارداد گاز عراق تا تکمیل ساخت خط لوله صلح
  • پیش‌بینی تولید ۱۵۰ هزار تن شن و ماسه در شهرکرد
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا