Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، «سی. سی. تی. وی» تلویزیون دولتی چین با تاکید بر اینکه برنامه جامع ۲۵ ساله همکاری‌های ایران و چین، «منافع هر دو کشور را تامین می‌کند و دستاورد‌های فراوانی برای طرفین دارد» اعلام کرد: این برنامه، چون شامل طرح‌های سرمایه‌گذاری زیادی می‌شود می‌تواند برای تهران از نظر اقتصادی و مالی منافع فراوانی داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«سی. سی. تی. وی» افزود: از دیدگاه ایران و چین، این برنامه در حقیقت «نقشه راه» محسوب می‌شود که طرفین درباره آن رایزنی کرده و در چارچوب آن، پرداخت‌هایی نیز با ارز ملی چین یعنی «یوان» در مبادلات انجام می‌شود.

«سی. سی. تی. وی» با یادآوری نقش ایران به عنوان یک بازیگر مهم در مسیر طرح «یک کمربند-یک جاده» و عضو ناظر سازمان همکاری شانگ‌های افزود: در سیاست بین‌الملل، چین یک «شریک قابل اعتماد» برای ایران است کمااینکه در برجام نیز به این سند پایبند بوده و با خروج آمریکا از برجام و همچنین درخواست اخیر این کشور برای تمدید تحریم تسلیحاتی تهران مخالفت کرده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: همکاری ایران و چین اقتصاد ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۹۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم شکرانه تحقق وعده صادق امشب در مساجد سراسر کشور برگزار خواهد شد

ایسنا/تهران معاون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور گفت: مراسم شکرانه تحقق وعده صادق امشب در مساجد سراسر کشور برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی ظهر یکشنبه ۲۶ فروردین ماه در جمع خبرنگاران خاطرنشان کرد: تحقق وعده صادق و انتقام غرورآفرین از رژیم غاصب صهیونیستی به خاطر حمله تروریستی به کنسولگری ایران در دمشق موجی از جشن و سرور را در میان ملت‌های مسلمان و آزاده دنیا و مردم عزیز و انقلابی ایران اسلامی ایجاد کرده است.

معاون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور عنوان کرد: با تقدیر از اقدام به حق، قانونی و شجاعانه سپاه مقتدر با همکاری نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران مردم عزیز و انقلابی ایران امشب همزمان با اقامه نماز مغرب و عشا در مساجد ضمن شکرگزاری به درگاه حضرت حق و تقدیر از این اقدام انقلابی برای پیروزی نهایی ملت مظلوم فلسطین و غزه دست به دعا برخواهند داشت.

حجت الاسلام والمسلمین محمودی افزود: مشارکت مردمی در برگزاری مراسم جشن و شکرگزاری در میادین و اماکن محوری و مقابل مساجد و تجدید میثاق با شهدای جبهه مقاومت چون شهیدان سلیمانی در کرمان، طهرانی مقدم در تهران، زاهدی در اصفهان، همدانی در همدان، اسکندری در خوزستان و سایر شهیدان سرافراز مقاومت و فضاسازی مناسب تبلیغی در سطح شهرها از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده است.

این مقام مسئول بیان کرد: تجمع امروز علما و روحانیون تهران ساعت ۱۵ در مدرسه مروی و اجرای برنامه ویژه در خیابان ایران و مراسم ویژه در مدارس را از دیگر برنامه‌ها ذکر کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اتاق بازرگانی تهران با تعطیلی پنجشنبه‌ها مخالفت کرد
  • مخالفت اتاق بازرگانی تهران با تعطیلی پنجشنبه‌ها به جای شنبه‌ها
  • عقب نشینی از خصوصی‌سازی اصولی با حکم رد دیون ۱۳۰ همتی بودجه
  • (ویدئو) اعتراف غیرمنتظره ژیلا صادقی در برنامه تلویزیون
  • چرا «نون.خ» پربیننده ترین سریال نوروزی تلویزیون شد؟/ فرار طنازانه از دام کلیشه ها
  • «امید رضایی‌فر» رئیس مرکز همکاری‌های علمی بین‌المللی شد
  • مراسم شکرانه تحقق وعده صادق امشب در مساجد سراسر کشور برگزار خواهد شد
  • اجرای مراسم شکرانه تحقق وعده صادق امشب در مساجد سراسر کشور
  • ببینید | کارشناس برنامه زنده تلویزیون: همان پایگاه هوایی اسرائیل که کنسولگری ایران را زده بود؛ با موشک زدیم
  • اسرائیلی‌ها پای تلویزیون منتظر موشک‌های ایران نشسته‌اند