Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین، سرهنگ نادر مرادی در گفتوگو با ایسنا، اظهارکرد: برابر مصوبات جدید ستاد ملی مقابله با کرونا یکسری محدودیت‌های جدید برای فعالیت مراکز عمومی و تجمعی اعمال شد که برخی از آنها در حوزه صنوف است.

وی با بیان اینکه نظارت بر اجرای دستورات ستادملی مقابله با کرونا در بخش صنوف برعهده پلیس اماکن است، خاطرنشان کرد: بر همین اساس از امروز به مدت یک هفته فعالیت تمامی سینماها و تئاترها، کافه‌ها، قهوه‌خانه‌ها و سفره خانه‌ها، چایخانه‌ها، تالارهای پذیرایی، آرایشگاه‌های زنانه و سالن های زیبایی ممنوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرادی افزود: بر این اساس باشگاه‌های بدنسازی، مراکز ورزشی آبی نیز تعطیل هستند و علاوه بر آن برگزاری هرگونه مراسم اجتماعی و فرهنگی، همایش، سمینار و ... به مدت یک هفته ممنوع است.

به گفته معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران بزرگ ممنوعیتی در مورد فعالیت پاساژها وجود ندارد، اما تمامی اماکن ملزم به رعایت تمامی پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی هستند.

وی درباره اینکه آیا این محدودیتها صرفا به مدت یک هفته خواهد بود یا خیر؟ اظهارکرد: فعلا تصمیم بر اجرای یک هفته‌ای این محدودیت‌هاست و پس از آن دوباره در خصوص تداوم آن تصمیم گیری خواهد شد.

مرادی درباره برخورد پلیس با اماکنی که اجازه فعالیت ندارند نیز گفت: برخورد ما برای بار اول ارشادی و تذکری خواهد بود اما در صورت تکرار فعالیت با واحد صنفی مربوطه برابر قوانین و مقررات برخورد خواهد شد. البته باید بگویم که عمده اصناف همکاری خوبی با پلیس داشته و مصوبات و دستورات را به درستی رعایت می‌کنند.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: کرونا صنوف اماکن اصناف یک هفته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۹۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت فعالیت‌های دریایی در مازندران

براساس تجزیه و تحلیل نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، دریای خزر از اواخر وقت امروز سه‌شنبه هفتم فروردین تا صبح پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ مواج است و صیادان باید از فعالیت صیادی خودداری کنند.

طبق این هشداریه، بیشینه سرعت وزش باد تا ۲۰ متر بر ثانیه یا ۷۲ کیلومتر بر ساعت می‌رسد و همچنین ارتفاع موج در نزدیک ساحل یک و نیم متر و دور از ساحل به ۲.۵ متر خواهد رسید.

مواج بودن دریا سبب اختلال در حرکت قایق‌های تفریحی و صیادی خواهد شد و پاره شدن تور‌های صیادی را خواهیم داشت که با متلاطم شدن دهانه بندرگاه‌ها احتمال اختلال در ورود و خروج شناور‌ها و تخلیه و بارگیری کالا وجود دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • تمهیدات ترافیکی شب‌های قدر در تهران/ ممنوعیت تردد کامیون‌ها و فعالیت‌های عمرانی در این شب‌ها
  • ممنوعیت تردد کامیون‌ها و فعالیت‌های عمرانی و حفاری در شب‌های قدر
  • ممنوعیت تردد کامیون‌ها، فعالیت‌های عمرانی و حفاری در شب‌های قدر
  • جریمه هفت واحد صنفی متخلف در اهواز
  • برخورد قانونی با متخلفان انتقال زباله به سایت پسماند در مـُهر
  • برخورد قانونی با متخلفان برداشت خاک و شن در پناهگاه حیات وحش موته
  • برخورد قانونی با متخلفان برداشت خاک و شن در عرصه‌های طبیعی پارک ملی و پناهگاه حیات وحش موته
  • ۳۱ حکم سبز در آذربایجان‌غربی صادر شد
  • تشکیل هزار و ۳۵۰ پرونده تعزیراتی برای متخلفان
  • ممنوعیت فعالیت‌های دریایی در مازندران