Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین از شیراز : حجت‌الاسلام و المسلمین سید کاظم موسوی در دیدار از پتروشیمی مرودشت با بیان اینکه باید ظرفیت‌های تولیدی استان را حفظ و صیانت کرده و در راستای توسعه آن کمک کنیم، اظهار داشت: پتروشیمی مرودشت با داشتن سابقه ۶۰ ساله در دورانی که کشور درگیر جنگ اقتصادی و تحریم‌های ظالمانه دشمن است می‌تواند در رونق تولید، اشتغال جوانان و تحقق شعار سال در استان نقش مهمی را ایفا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به اینکه در راستای بررسی مشکلات مطرح شده در پتروشیمی مرودشت و همچنین موارد زیست محیطی آن لازم بود دیدار میدانی از پتروشیمی مرودشت داشته باشیم گفت: وجود این واحد عظیم صنعتی ظرفیت قابل توجهی برای شهرستان مرودشت و استان محسوب می‌شود که این امر ضرورت توجه مسئولان استان به مشکلات این واحد تولیدی را بیشتر می‌کند.

نماینده عالی قوه قضائیه در استان فارس در ادامه سفر به شهرستان مرودشت با حضور در واحد تولیدی در حال احداث اسانس و کنستانتره گیاهان دارویی با بیان اینکه شهرستان مرودشت با داشتن ظرفیت‌های فراوان کشاورزی زمینه مناسبی برای توسعه صنایع تبدیلی دارد گفت: کمک به این واحد صنعتی در آستانه شروع به کار با تمام ظرفیت می‌تواند به اشتغال جوانان منطقه کمک شایانی داشته باشد. 

وی تصریح کرد: با طرح مشکل این واحد تولیدی در ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دادگستری استان فارس و تشکیل جلسه مشترک با بانک‌های مربوطه و رفع مشکل اعطای تسهیلات به آن می‌توانیم زمینه اشتغال ۲۵۰ نیروی کار جدید به صورت مستقیم و ۵ هزار نفر به صورت غیر مستقیم را فراهم کنیم. 

وی با بیان اینکه پس از سفر رئیس قوه قضائیه به استان فارس و تأکیدات ایشان بر پیگیری مشکلات واحدهای تولیدی دیدار مسئولان قضایی از واحدهای دارای مشکل افزایش یافته و در همین راستا همکاری و تعامل با مجموعه اجرایی نیز بیشتر شده است اظهار امیدواری کرد: با این رویکرد تعاملی دستیابی به اهداف شعار سال و جهش تولید در استان فارس محقق خواهد شد.

موسوی در ادامه از ورود دستگاه قضایی به موضوع تملک ۵۸ واحد تولیدی توسط بانک‌های استان خبر داد و بیان کرد: این واحدها که اغلب در سال‌های گذشته به دلیل مشکلات اقتصادی توسط بانک‌ها تملک شده و به حالت تعطیل و یا نیمه تعطیل در آمده‌اند به چرخه تولید استان بازگردانده خواهند شد.

لازم به ذکر است در ادامه این سفر یک روزه رئیس کل دادگستری استان فارس با بازدید از ساختمان در حال احداث شورای حل اختلاف شهرستان مرودشت که اجرای آن از جمله مصوبات سفر رئیس قوه قضائیه به استان فارس بود بر شتاب بیشتر عملیات ساختمانی آن تأکید و تصریح کرد: با توجه به گستردگی حوزه قضایی شهرستان مرودشت احداث این ساختمان می‌تواند کمک قابل توجهی به کاهش پرونده‌های قضایی و گسترش فرهنگ صلح و سازش کند. 

48

کد خبر 1410188

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان فارس پتروشیمی مرودشت شهرستان مرودشت واحد تولیدی استان فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۹۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای تفاهم‌نامه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد و دادگستری شاهرود

عسل عظیمیان، رئیس مرکز تحقیقات حقوقی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا از امضای تفاهم‌نامه علمی پژوهشی بین این واحد دانشگاهی و دادگستری شهرستان شاهرود خبر داد‌، اظهار کرد: هدف از انعقاد این تفاهم‌نامه تقویت و توسعه همکاری این مرکز و دادگستری شاهرود در زمینه به‌کارگیری دانش فنی و فناوری روزآمد در اجرای طرح‌های پژوهشی مطالعاتی، توسعه‌ای، کاربردی، مشاوره‌ای و آموزشی در موضوعات مرتبط با نیاز‌های طرفین و استفاده از توانمندی‌های تخصصی و نیروی انسانی و اطلاع‌رسانی با استفاده از همه امکانات طرفین است.

وی افزود: همکاری در انجام پروژه‌های تحقیقاتی با رعایت ضوابط و دستورالعمل‌های تحقیقاتی قوه قضائیه، تمرکز بر پیشگیری از وقوع جرم و کاهش تعداد پرونده‌های وارد شده به دادگاه‌ها، ایجاد زمینه‌های مناسب برای بهره‌گیری از توانمندی‌ها و خدمات پژوهشی طرفین، برگزاری جلسات، دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی با توجه به نیاز طرفین از دیگر مفاد همکاری‌های طرفین است.

رئیس مرکز تحقیقات حقوقی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود دیگر مفاد این تفاهم‌نامه را پیش‌بینی مرکز تحقیقات حقوقی به مصابه دفتر ارتباطی دادگستری شهرستان شاهرود در دانشگاه به‌منظور تسهیل ارتباط با استادان، دانشجویان و پژوهشگران دانشگاه با همکاری و مساعدت کارکنان واحد پژوهش و فناوری دانشگاه و یا کارکنان باشگاه پژوهشگران جوان مستقر در دانشگاه در راستای ارتقای کمی و کیفی پژوهش‌ها و همکاری‌های پژوهشی عنوان کرد.

عظیمیان بیان کرد: برگزاری نشست‌های علمی مشترک برای انتقال تجربیات و نیاز‌های دادگستری شهرستان به دانشگاه و برعکس و نیز ارائه برنامه توسعه فناوری و مشاوره علمی و پژوهشی برای طرح‌های مطالعاتی و تحقیقاتی دادگستری شهرستان شاهرود حسب مورد ازجمله مفادی است که مورد توافق طرفین قرار گرفت.

وی گفت: با توجه به رسالت و جایگاه دانشگاه و فراهم بودن امکان دسترسی به به‌روزترین فناوری و دانش‌های فنی، دانشگاه تلاش می‌کند فناوری‌های مورد نیاز دادگستری را از طریق هماهنگی و همکاری‌های دوجانبه در اختیار آن دستگاه قرار دهد.

رئیس مرکز تحقیقات حقوقی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود یکی از اهداف مهم را معرفی و ارائه طرح‌ها و اختراعات مرتبط با دانشجویان در مقاطع مختلف به‌منظور استفاده و برخورداری از حمایت‌ها و تشویق‌های مادی و معنوی دادگستری شهرستان شاهرود دانست و مطرح کرد: برنامه‌ریزی و برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی و نشست‌های مشترک به‌منظور افزایش بهره‌وری، کارایی و اثربخشی کارکنان حوزه قضایی شهرستان شاهرود در مقاطع مختلف یکی از اقسام مهم تفاهم‌نامه مذکور است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • امضای تفاهم‌نامه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد و دادگستری شاهرود
  • احیاء یک واحد تولیدی راکد بعد از ۱۰ سال
  • دور دوم انتخابات در شیراز و زرقان تمام الکترونیکی برگزار می‌شود
  • الکترونیکی شدن دور دوم انتخابات در حوزه شیراز و زرقان
  • دور دوم انتخابات در حوزه شیراز و زرقان تمام الکترونیک برگزار می‌شود
  • ۱۱۱ هکتار به اراضی صنعتی در دشتستان تخصیص یافت
  • یک واحد تولیدی راکد بعد از ۱۰ سال در دشتستان احیا شد
  • بازدید رئیس شبکه دامپزشکی فریمان از کارخانجات خوراک دام فریمان
  • بازگشت ۴ هزار واحد تولیدی به چرخه صنعت
  • بازدید رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از واحد تولیدی کنسانتره در ارومیه