Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر خارجه اوکراین در نشستی مجازی از سفر یک هیات ایرانی در روزهای آتی برای مذاکره درباره پرداخت غرامت به خانواده‌های قربانیان هواپیمای سانحه‌دیده این کشور خبر داد.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، «دمیترو کولبا»، وزیر خارجه اوکراین امروز سه‌شنبه گفت قرار است هیئتی ایرانی اواخر ماه میلادی جاری (جولای) به کی‌یف، پایتخت این کشور برود تا در خصوص پرداخت غرامت به خانواده‌های قربانیان هواپیمای سانحه‌دیده اوکراین با طرف اوکراینی مذاکره کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 به گزارش خبرگزاری «رویترز»، وی همچنین ادعا کرد که هنوز در خصوص این حادثه سوالات بسیاری پاسخ داده نشده و برای نتیجه‌گیری زود است.

هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ خطوط هوایی اوکراین که ۱۸ دی ماه سال گذشته از تهران عازم کی‌یف بود بر اثر خطای انسانی مورد هدف موشک قرار گرفت و ۱۷۶ سرنشین آن که اکثریت آنها ایرانی بودند و بقیه اتباع اوکراین، کانادا، سوئد، انگلیس و افغانستان، جان باختند.

وزارت خارجه سوئد چندی پیش اعلام کرد ایران با پرداخت غرامت به خانواده‌های قربانیان هواپیمای سانحه‌دیده اوکراین موافقت کرده است. 

«آن لینده»، وزیر امور خارجه سوئد گفت این توافق پس از مذاکرات میان ایران و کشورهایی که شهروندان آنها در این هواپیما بوده‌اند حاصل شده است. 

 انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: اوکراین پرداخت غرامت هواپیمای اوکراینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۹۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیده شدن یک قلاده پلنگ ایرانی در رودبار + فیلم

دریافت 1 MB

به گزارش همشهری آنلاین، حمزه عشوری گفت: بعد از تلف شدن یک راس دام در مناطق جنگلی و نصب دوربین تِله‌ای، تصاویری از یک پلنگ ایرانی در مناطق جنگلی شهرستان رودبار ثبت شد.

مدیر کل حفاظت محیط زیست گیلان گفت: متاسفانه با اجرای دامداری سنتی در بیشتر مناطق استان، دامداران، دام‌های سنگین خود مانند گاو را بدون هرگونه حفاظت یا همراهی دامدار، به سمت مناطق جنگلی و قلمرو حیوانات وحشی می‌فرستند که از سوی این حیوانات شکار می‌شوند.

عشوری افزود: دامداری در گیلان باید به سمت صنعتی شدن سوق پیدا کند و مشاغلی که با محیط زیست مغایرت ندارند جایگزین مشاغل آسیب زا شوند.

کد خبر 845566 منبع: مهر برچسب‌ها استان گیلان حیوانات - حیات وحش خبر مهم

دیگر خبرها

  • تماس مهم و فوری وزیر خارجه اردن با همتای ایرانی در نیویورک
  • دیده شدن یک قلاده پلنگ ایرانی در رودبار + فیلم
  • امیرعبداللهیان در نیویورک: درصورت خطای اسرائیل، پاسخ فوری خواهیم داد | حجاب زن ایرانی، مشکل ما در منطقه نیست
  • سردار آزمون در بغل قهرمان جهان (عکس)
  • حمید نوری برای اجرای حکم به سوئیت امنیتی منتقل شد
  • ارتباط حمید نوری با خانواده اش بار دیگر قطع شد
  • سوالات عجیب وزیر خارجه اوکراین از همتای انگلیسی پس از حمله ایران به اسرائیل
  • وزیر ارشاد: سند ملی سبک پوشش ایرانی اسلامی در شورای عالی انقلاب فرهنگی تصویب شد/ ارز مبادله‌ای برای زائران حج تمتع تخصیص یافته/ امسال مناطق محروم در طرح یارانه خرید کتاب دیده می شود
  • کولبا: غرب اوکراین را تنها گذاشته است
  • جزئیات انتقال حمید نوری به سوئیت امنیتی سوئد/ ارتباط شهروند ایرانی با خانواده‌اش بار دیگر قطع شد