Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیداحسان قاضی زاده درباره بازگشت احتمالی علی کفاشیان به فدراسیون فوتبال و طراحی صورت گرفته در این موضوع، اظهار داشت: این ماجرا ناشی از یک طراحی است که مسئول مستقیم آن آقای مسعود سلطانی فر است. این بی قانونی و تخلف آشکار از قوانین، هیچ توجیهی ندارد.

وی ادامه داد: مجلس شورای اسلامی برابر این بی قانونی و همچنین سایر بی قانونی های صورت گرفته خواهد ایستاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این موضوع را نهادهای نظارتی و قانونی نیز پیگیر هستند و در قبال آن، مماشاتی صورت نخواهد گرفت.

نماینده مردم فریمان و سرخس در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: آقای کفاشیان که به دلیل یک پرونده در کمیته اخلاق از فوتبال و مدیریتش کنار گذاشته شده بود، هم اکنون بازنشسته بوده و حضورش به عنوان نایب رئیس فدراسیون نیز با اشکالات قانونی مواجه است. در چنین فضایی، برخی اشخاص که مسئولیت اقدامات آنها را با وزیر ورزش می دانیم، در حال طراحی یک سناریو برای بازگشت وی به راس فدراسیون هستند.

قاضی زاده متذکر شد: وزیر ورزش و جوانان بایستی پاسخگوی این اقدام که صراحتا غیرقانونی و تخلف آشکار است، باشد. این موضوعی است که نمایندگان ملت در مجلس، در قبال آن خواهند ایستاد و مانع از اجرایی شدن طراحی ها خواهند شد.

بیشتر بخوانید: شاید انتخابات فدراسیون فوتبال باتاخیر برگزار شود

256 251

کد خبر 1410194

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: علی کفاشیان وزارت ورزش و جوانان مسعود سلطانی فر بی قانونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۹۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احضار دانیال اسماعیلی‌فر به کمیته انضباطی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پرسپولیس در حالی روز گذشته موفق به کسب پیروزی سه بر صفر مقابل صنعت نفت در ورزشگاه تختی آبادان شد که نخستین گل سرخ پوشان را دانیال اسماعیلی‌فر با ضربه سر در دقیقه 8 به ثمر رساند، اما پس از آن یک شادی جنجالی داشت.

به نقل از ورزش سه مدافع راست پرسپولیس پس از گلزنی در حلقه شادی بازیکنان تیمش قرار گرفت، اما پس از آن رو به بیرون زمین و در حالی که محمدحسین کنعانی‌زادگان هم در کنارش بود، یک حرکت جنجالی انجام داد که واکنش کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال را به همراه داشت.

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در این باره اعلام کرد: «دانیال اسماعیلی‌فر، مدافع تیم پرسپولیس جهت ادای پاره‌ای از توضیحات پیرامون اتفاقات رخ داده در جریان دیدار تیم پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان به کمیته انضباطی فدراسیون دعوت شد.»

با این شرایط باید اسماعیلی‌فر در روزهای آینده به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال برود تا درباره شادی گل خود توضیح بدهد و این کمیته به بررسی پرونده بپردازد.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897096

دیگر خبرها

  • حکم ‏CAS‏ علیه اسپانیا: انتخابات را از نو برگزار کنید
  • حضور بازیکن پرسپولیس در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال
  • احضار دانیال اسماعیلی‌فر به کمیته انضباطی
  • هاشمی پیگیر عدم‌حضور سرپرست‌ها در انتخابات/ مبینی نمی‌آید؟
  • معاون وزیر ورزش: واگذاری استقلال و پرسپولیس، آرزوی دیرینه هواداران است
  • مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها منصوب شد
  • بازگشت لبخند به صورت سرمربی پرسپولیس (عکس)
  • حمایت کم‌سابقه از ورزش بوشهر/ اماکن ورزشی استان تجهیز می‌شوند
  • اسبقیان:واگذاری استقلال و پرسپولیس،آرزوی دیرینه هواداران است
  • واکنش اسبقیان به ادعای وزیر اقتصاد در مورد مسائل مالی فدراسیون فوتبال+فیلم