Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-24@17:06:09 GMT

افزایش قیمت گازوئیل یک دروغ بزرگ است

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۲۹۵۳۶

افزایش قیمت گازوئیل یک دروغ بزرگ است

به گزارش جام جم آنلاین از ایسنا، پیش از این و در خردادماه سخنگوی دولت به صراحت اعلام کرده بود که تصمیم برای افزایش نرخ گازوئیل صحت ندارد؛ ربیعی در پاسخ به پرسشی درباره اینکه آیا افزایش قیمت گازوئیل صحت دارد، تاکید کرده بود چنین چیزی صحت ندارد و ما برنامه‌ای در این زمینه نداریم.

امروز هم بار دیگر بیژن نامدار زنگنه - وزیر نفت - درباره امکان افزایش قیمت گازوئیل، گفت: این یک دروغ بزرگ است که خارجی‌ها به منظور عصبانی و ناراحت کردن مردم ایران به راه انداخته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: هیچ برنامه، ایده، طرح و پیشنهادی در هیچ سطحی برای افزایش قیمت بنزین وجود ندارد و باوجود تکذیب‌های مکرر باز هم این جنگ روانی را علیه مردم ایران ادامه می‌دهند.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: گازوئیل وزیر نفت بنزین افزایش قیمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۹۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۳ میلیون لیتر گازوئیل قاچاق و ۷۵ کیلومتر خطوط لوله انتقال سوخت!

رئیس کل دادگستری هرمزگان از کشف بیش از سه میلیون لیتر گازوئیل و جمع آوری و ضبط ۷۵ کیلومتر خطوط لوله انتقال سوخت قاچاق در شهرستان میناب خبر داد.

به گزارش «تابناک»، مجتبی قهرمانی، رئیس کل دادگستری هرمزگان اعلام کرد در راستای اجرای طرح ضربتی مقابله با قاچاق سوخت، عملیاتی جهت شناسایی مخازن حاوی میلیون‌ها لیتر سوخت قاچاق در بندر کلاهی شهرستان میناب اجرا شد.

وی افزود: در نتیجه اجرای این عملیات موفق، با حضور دادستان مرکز استان هرمزگان، دادستان شهرستان میناب، فرمانده انتظامی هرمزگان و فرمانده مرزبانی استان هرمزگان در بندر کلاهی با اقدام مشترک فراجا و دریابانی، ۲۶۵ عدد مخزن نگهداری سوخت قاچاق شناسایی و بیش از ۳ میلیون لیتر گازوئیل و فرآورده‌های نفتی کشف و ضبط شد.

قهرمانی یادآور شد: همچنین ۱۷ فروند شناور متعلق به قاچاقچیان سوخت نیز توسط مأموران توقیف شده است.

وی در ادامه با اشاره به کشف بیش از ۷۵ کیلومتر خطوط لوله انتقال سوخت قاچاق در این منطقه اضافه کرد: به دستور مقام قضایی این لوله‌ها که سوخت قاچاق را از مخازن به سواحل و اعماق دریا منتقل می‌کردند، به محض شناسایی جمع آوری و ضبط شدند.

رئیس کل دادگستری هرمزگان در پایان ضمن قدردانی از فرماندهان فراجا و مرزبانی استان به دلیل اجرای موفق و مدبرانه این عملیات، تأکید کرد: با اقدامات ویژه دستگاه قضایی و تلاش شبانه روزی نیرو‌های فراجا و دریابانی استان هرمزگان، فضای استان برای فعالیت مجرمان ناامن شده که این دستاورد مهم در سایه تعامل خوب و تشریک مساعی تحقق یافته است.

دیگر خبرها

  • کشف ۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در ماهشهر/ ۳ نفر دستگیر شدند
  • کشف ۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در ماهشهر
  • بیش از ۳ میلیون لیتر گازوئیل قاچاق در میناب کشف شد
  • کشف بیش از سه میلیون لیتر گازوئیل قاچاق در میناب
  • «دروغ پارلمانی» در پردیس شهرزاد بازگو شد
  • کشف بیش از ۳ میلیون لیتر گازوئیل قاچاق و ۷۵ کیلومتر خطوط لوله انتقال سوخت!
  • «دروغ پارلمانی» به شهرزاد آمد/ با دروغ همه چیز به دست میاد!
  • این ۲ مشکلِ بزرگ در بازار مسکن ایران
  • روایت مجری من و تو از پروژه‌های فریب زنانه ضد انقلاب
  • روایت مجری من و تو از پروژه‌های فریب زنانه ضدانقلاب+ عکس