Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه گل‌ریحان البرز پویش فوتبال پاک را راه‌ اندازی کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، باشگاه گل‌ریحان البرز با صدور اطلاعیه‌ای خواستار برگزاری مسابقات لیگ دسته اول با پویش فوتبال پاک شد.

اطلاعیه باشگاه گل ریحان به شرح زیر است:

 مسابقات لیگ آزادگان در حالی به روزهای پایانی خود نزدیک می‌شود که ضرورت نظارت بر  مسابقات این لیگ بیش از گذشته شده و می‌طلبد تا مسوولان فدراسیون فوتبال و برگزار کنندگان این رقابت‌ها در سه زمینه داوری،اخلاق و کنترل دوپینگ نظارت جدی بر بازی‌ها داشته باشد، بازی‌هایی که در برخی از دوره‌های با حرف و حدیث‌های زیادی به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 هر چند که حواشی مختلف آن بازی‌ها پس از پایان لیگ اثبات یا رد نشد اما مشکلاتی را برای برخی از تیم‌های صعود کننده ایجاد کرد که تا ماه‌ها گریبان‌گیر آنان بود و بر نتایج تیم‌ها تازه صعود کرده به لیگ برتر نیز تاثیر گذاشت.
 حال لازم است مسوولان لیگ و فدراسیون فوتبال از تجارب دوره‌های گذشته به عنوان «چراغ راه آینده» استفاده کنند تا پنج هفته پایانی لیگ آزادگان این رقابت‌ها را از هر گونه شبهه‌ای پاک شود. باشگاه گل‌ریحان البرز این آمادگی را تا با ایجاد یک پویش به نام #فوتبال‌-پاک ضمن دعوت از دیگر تیم نقش کوچکی در زدودن برخی از شبهات در پایان لیگ آزادگان داشته باشد.
برای شروع پویش این باشگاه پیشنهاد می‌دهد مسوولان ستاد ملی مبارزه با دوپینگ (نادو) و افسران کنترل دوپینگ در پایان بازی این تیم با مس رفسنجان،   از تمامی بازیکنان 2 تیم تست دوپینگ گرفته شود.  همچنین این باشگاه در نظر  دارد در راستای ترویج فوتبال پاک در لیگ آزادگان، دیگر تیم‌های درگیر در این رقابت‌ها را به پویش فوتبال‌ پاک دعوت کند. 
امید است این پیشنهاد باشگاه فرهنگی ورزشی گل‌ریحان البرز با استقبال دیگر تیم های حاضر در لیگ آزادگان مواجه شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: فوتبال لیگ برتر البرز اخلاق باشگاه گل ریحان البرز لیگ آزادگان فوتبال پاک تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۹۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تساوی شهرراز شیراز و مس کرمان در فوتبال دسته یک کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس،این بازی که از هفته بیست و هشتم این رقابت ها در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار شد ۲ تیم به مساوی یک بر یک دست یافتند.
همچنین قرار بود دیدار تیم های استقلال ملاثانی اهواز و فجر شهید سپاسی شیراز در ورزشگاه غدیر اهواز بر گزار شود اما این بازی به تعویق افتاد.
با پایان یافتن هفته بیست و هشتم تیم خیبر خرم آباد در یک بازی پرگل خانگی با نتیجه چهار بر سه از سد دریا بابل انتهای جدولی و در خطر سقوط گذشت و با ۶۴ امتیاز همچنان در صدر باقی ماند، چادر ملو اردکان یزد با ۵۷ امتیاز دوم است، تیم فجر با یک بازی کمتر و با ۵۵ امتیاز سوم است و در صورتی که بتواند بازی عقب افتاده خود را ببرد می تواند به رده دوم جدول صعود کند.
همچنین تیم نفت مسجدسلیمان هم که شانس صعود به لیگ برتر را دارد با ۵۴ امتیاز در رده چهارم ایستاده است.
مس کرمان با ۳۹ امتیاز در رده هشتم قرار دارد و تیم شهر راز هم با ۳۴ امتیاز سیزدهم است.
در رقابت های لیگ دسته یک فوتبال جام آزادگان ۱۸ تیم حضور دارند که پس از ۳۴ بازی تیم های اول و دوم جدول رده بندی جواز شرکت در رقابت های لیگ برتر دوره بیست و چهارم را به دست خواهند آورد و سه تیم انتهای جدول هم راهی لیگ دسته دوم می شوند.
هم اینک در جدول رده بندی تیم های شاهین بندرعامری بوشهر، داماش گیلان و خوشه طلایی مشهد در خطر سقوط به دسته دوم قرار دارند.

دیگر خبرها

  • تقلای باشگاه پرهوادار آلمانی برای زنده ماندن
  • شکست نماینده اردبیل در لیگ دسته ۲ فوتبال
  • به میهمان لرتبار لیگ برتر احترام بگذارید! (یادداشت)
  • هفته بد مشهدی‌ها در لیگ دسته سوم فوتبال
  • احضار مدیر سپاهان بعد از مصاحبه جنجالی
  • تساوی مس کرمان و شهرراز شیرازدر فوتبال دسته یک
  • اعلام آرای انضباطی تیم‌های لیگ دسته یک فوتبال
  • افشاریان دارای بیشترین قضاوت در لیگ دسته اول + جدول
  • تساوی شهرراز شیراز و مس کرمان در فوتبال دسته یک کشور
  • فوتبال دسته یک ایران؛ پیروزی خیبر خرم‌آباد در روز توقف چادرملو