Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، رحیمی گل خندان مدیرکل فنی و حرفه‌ای خراسان رضوی گفت: سال ۹۹ با نام جهش تولید نامگذاری شده و جهش تولید زمانی است که تقاضا برای کالا وجود داشته باشد و نیروهای متخصص در عرصه فنی و حرفه ای توانستند نخستین مرکز فنی و حرفه‌ای طلا و جواهر در مشهد  تا دو ماه آینده در مشهد راه اندازی می  شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  او افزود: جهش تولید زمانی است که تقاضا برای کالا وجود داشته باشد؛ تقاضای بالا بستگی به کیفیت محصول داشته و کیفیت بدست نمی‌آید مگر با نیروی کار متخصص که خوب آموزش و مهارت آموزی را تجربه کرده‌اند.

مدیر کل فنی و حرفه‌ای خراسان رضوی ادامه داد: نقش نیروی انسانی ماهر و متخصص در جهش تولید نقشی بی‌بدیل است که به همین منظور، هدف سازمان فنی و حرفه‌ای استان حرکت به سمت «جهش مهارت» است.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای خراسان رضوی تصریح کرد: کار کردن و داشتن شغل از ضروریات فردی و اجتماعی است؛ هر انسانی سرانجام باید عهده‌دار شغلی شود تا بتواند علاوه بر اداره زندگی خود، به جامعه نیز خدمت کند؛ دوام جامعه نیز به میزان کار افراد بستگی دارد و جوامعی بیشتر پیشرفت می‌کنند که افراد آن در ایجاد اشتغال و کارآفرینی کارآمدتر باشند.


رحیمی گل‌خندان بیان کرد: ۵۴ شورای مهارت و سه شورای مهارت استانی، ۵۱ شورای مهارت شهرستانی در اختیار داریم و اولین جلسه شورای مهارت آموزی گناباد را نیز امروز برگزار کردیم.
او تصریح کرد: تنها سازمانی هستیم که از سن ۷ یا ۸ سال آموزش داریم تا ۷۰ سال، سازمان به دنبال این است مهارت‌ها را در سطح جامعه افزایش دهد، زیرا که نقش نیروی انسانی در جهش تولید خیلی تاثیر دارد. در بحث کیفی‌سازی آموزش، چهار تفاهم‌نامه در بخش فنی حرفه‌ای استان دنبال کردیم بخشی در حال انجام است و بخشی تمام شده است.
بیشتر بخوانید:   آموزش های مهارت آفرین بستر ساز جهش تولید است مدیرکل سازمان فنی و حرفه‌ای استان خراسان رضوی تاکید کرد: در بحث آموزش‌های فنی حرفه‌ای کلاس نظری نیست که یک تخته وایت برد لازم داشته باشد آموزش‌های فنی و حرفه‌ای کاربردی و دارای زیرساخت‌هایی است.

رحیمی گل خندان با اشاره به هدفمندی آموزش‌ها در شورای مهارت آموزی بیان کرد: و مرکز تخصصی بازی‌های رایانه‌ای در سنگان خواف داریم.

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انسانی ماهر فنی و حرفه ای خراسان رضوی نقش نیروی انسانی در تولید فنی و حرفه ای شورای مهارت خراسان رضوی جهش تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۹۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوره رایگان آموزش تعمیرات پیشرفته ECU خودرو در زاهدان شروع شد

جلیل شهریاری گفت: رائه آموزش‌های مهارتی با هدف امیدآفرینی در راستای یاری رساندن به ایجاد اشتغال پایدار از مهمترین رسالت آموزش فنی و حرفه‌ای است و در همین راستا مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای دوره آموزش تعمیرات پیشرفته ECU خودرو را برای مهارت آموزان برگزار می‌کند.

وی خاطر نشان کرد: در صورت مراجعه کارآموزان بصورت آزاد برای آموزش در استان‌های دیگر و پایتخت هزینه‌ای بین ۲۰۰ تا ۲۵۰ میلیون ریال باید پرداخت کنند که با اجرای این دوره رایگان در بخش دولتی مشکلات شهریه‌ها و هزینه ایاب و ذهاب برطرف شده است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان با اشاره اتمام دوره در تاریخ ۱۸ اردیبهشت ماه بیان کرد: در پایان دوره مهارت آموزانی که نمره قبولی را در آزمون تئوری و عملی کسب کنند موفق به دریافت گواهینامه می‌شوند.

وی با اشاره به ظرفیت ۱۰ نفره این دوره ادامه داد: مهارت آموزانی که دوره‌های اولیه تنظیم موتور و برق خودرو را گذرانده باشند، می‌توانند در این دوره شرکت کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • دوره رایگان آموزش تعمیرات پیشرفته ECU خودرو در زاهدان شروع شد
  • ۴۱۴ هزار و ۳۲۸ نفر ساعت مهارت در خمین ارائه شد
  • راه اندازی نخستین درمانگاه تخصصی بچه های اوتیسم تا مهرماه
  • دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای به دانشگاه مهارت تبدیل می‌شود
  • زلفی گل: دانشگاه فنی و حرفه‌ای به دانشگاه مهارت ملی تبدیل می‌شود
  • خسرویان: جهش تولید با جهش مهارت در کشور محقق می‌شود
  • دانشگاه فنی و حرفه‌ای به دانشگاه مهارت ملی تبدیل می‌شود
  • راه‌اندازی ۶ مرکز نوآوری تخصصی در مشهد
  • راه اندازی رشته‌های جدید در مرکز فنی حرفه ایی میناب
  • افزایش ۵۰ درصدی مراکز فنی و حرفه ای برای تحقق شعار سال