Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حالیکه تعرفه‌های درمانی، دیات و هزینه‌های اداری در سالهای اخیر افزایش قابل توجهی داشته است بیمه معلم توانسته با بهره گرفتن از توان سازمانی و تخصصی خود حق بیمه سرانه دانش‌آموزان طی این سال ها را ثابت نگه داشته و در مواردی نیز کاهش دهد. عباس معینی معاون بیمه های اشخاص و مسئولیت بیمه معلم با تاکید بر پایداری قیمت های اعلامی از سوی بدنه کارشناسی بیمه معلم افزود: این در حالی است که سقف پرداخت خسارت در برخی تعهدات و پوشش های قرارداد مذکور افزایش نیز پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاونت بیمه‌های اشخاص و مسئولیت بیمه معلم با تاکید بر اینکه بیمه معلم هیچگاه تنها شرکت کننده دراستعلامات وزارت آموزش و پرورش برای بیمه حوادث دانش آموزی نبوده است و عملکرد این شرکت نه تنها از سوی این وزارتخانه بلکه از سوی سازمان بازرسی کل کشور، بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران و حسابرس و بازرس قانونی شرکت تحت مراقبت و بررسی بوده است ادامه داد: بیمه معلم در سال های اخیر توانسته در میان استعلامات رسیده به وزارت آموزش و پرورش نرخ و شرایط مناسبی را برای بیمه گذاران فراهم آورد. وی گفت: تعیین شرکت مجری قرارداد بیمه حوادث تحصیلی، چگونگی اجرا و مفاد آن در سالهای گذشته توسط وزارت آموزش و پرورش از شرکت های معتبر استعلام شده و هیچگاه به صورت انحصاری در اختیار شرکت بیمه معلم نبوده است.   عباس معینی با اشاره به اینکه 6 سال اجرای این قرارداد سبب انباشت دانش فنی و تجربیات مطلوبی در بیمه معلم شده است گفت:  بیمه معلم تاکنون به کلیه تعهدات خود نسبت به بیمه شدگان و بالاخص دانش‌آموزان عمل کرده و گزارش عملکرد قرارداد، هر ساله و در فواصل مختلف برای وزارت آموزش و پرورش و بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران اعلام و ارسال و در صورت های مالی نیز منعکس می شود. نظارت دستگاه های نظارتی بر نحوه اجرای قرارداد دیگر موضوعی است که معینی به آن اشاره کرد و گفت: جامعه هدف 14 میلیون نفری این قرارداد بسیار وسیع بوده و در کل کشور پراکنده شده و کلیه دانش آموزان را در بر می گیرد و چنانچه موارد خاصی از عدم رضایت وجود داشته باشد، بیمه معلم نه تنها از دریافت آنها استقبال می کند، بلکه وظیفه خود می داند که نسبت به ایفای تعهدات اقدام کند.   معاونت بیمه های اشخاص و مسئولیت بیمه معلم با اشاره به اینکه اکچوئری مناسب در ارائه نرخ ، مدیریت ریسک و سودآوری وظیفه اصلی بنگاه های اقتصادی مانند بیمه برای حفظ ارزش سهام داران است، اضافه کرد که بیمه معلم به سایر ذینفعان خود دراین قرارداد نیز توجه دارد و شرکت بیمه معلم نیز شرایط خود را برای اجرای هر چه بهتر قرارداد مذکور با رقابتی ترین نرخ ممکن اعلام کرده است. عباس معینی اضافه کرد که نرخ و شرایط در قراردادهای بزرگ از بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران نیز استعلام می شود و شرکت های بیمه نمی توانند بدون تائیدیه نهاد ناظردر این زمینه راسا اقدام کنند و بیمه معلم نیز از این قاعده مستثنی نیست. به گفته عباس معینی معاونت بیمه های اشخاص و مسئولیت بیمه معلم در حالی که در بازار بیمه ای کشور واگذاری پرتفو در شرکتهای هم گروه دور از انتظار نیست اما علی رغم وابستگی شرکت بیمه معلم به صندوق ذخیره فرهنگیان و وزارت آموزش و پرورش در واگذاری قرارداد بیمه حوادث تحصیلی خود برای این شرکت اولویت هایی قائل نشده است و همواره جهت رعایت قوانین جاری در این خصوص نسبت به دریافت استعلام از کلیه شرکت های بیمه ای اقدام کرده است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: سند همکاری 25 ساله ایران و چین سوال از رئیس جمهور عیسی جعفری شهیندخت مولاوردی بیمه معلم صندوق ذخیره فرهنگیان وزارت آموزش و پرورش بیمه سند همکاری 25 ساله ایران و چین سوال از رئیس جمهور عیسی جعفری شهیندخت مولاوردی وزارت آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۹۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۴۰ هزار دانش‌آموز خوزستانی در امتحانات نهایی شرکت می‌کنند

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالله حبیبی پیش از ظهر امروز چهارشنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای با اشاره به در پیش بودن امتحانات نهایی بیان کرد: امتحانات نهایی امسال از اهمیت خاصی برخوردار است چرا که به طور مستقیم نقش مهمی را در آینده و سوابق تحصیلی دانش آموزان ایفا می‌کند.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خوزستان با اعلام اینکه ۱۴۰ هزار دانش‌آموز خوزستانی در امتحانات نهایی امسال شرکت خواهند کرد، ادامه داد: امتحانات نهایی در یک هزار حوزه و ۴۰ منطقه آموزشی در استان برگزار خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه فضای مناسبی در بخش‌های مختلف حوزه‌های امتحان نهایی فراهم شده است، ادامه داد: برای ایجاد آمادگی در دانش آموزان امتحانات شبهه نهایی در روزهای گذشته برگزار شده تا مقدمه‌ای برای شروع امتحانات نهایی باشد.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خوزستان با بیان اینکه سوالات امتحان نهایی سوالاتی مفهومی هستند و معیار اصلی امتحانات قطعاً کتاب درسی خواهد بود، عنوان کرد: نتایج امتحانات شبه نهایی را رصد و این نتایج را به دانش آموزان اعلام خواهیم کرد.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به برنامه‌های هفته بزرگداشت مقام معلم گفت: جامعه مدیون معلم است و بدون شک، معلم جایگاهی مقدس است و در همین راستا برنامه‌های هفته معلم امسال به صورت ویژه و متفاوت خواهد شد.

وی با عنوان اینکه معلمان برگزیده و نمونه استان خوزستان در ۱۲ اردیبهشت ماه به دیدار رهبر معظم انقلاب اعزام خواهند شد، افزود: دیدار با علما و نماینده رهبر انقلاب در خوزستان از دیگر برنامه‌های هفته معلم است.

حبیبی با اشاره به نواخته شدن زنگ سپاس معلم در مدارس سراسر استان خوزستان گفت: ۱۴ معلم نمونه خوزستانی در مراسمی استانی تقدیر خواهند شد.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خوزستان با اظهار اینکه ۱۰۳ هزار نوآموز در پایه اول ثبت‌نام خواهند کرد، افزود: ۵۹ پایگاه سنجش سلامت نوآموزان در حال انجام فرآیند سنجش سلامت هستند.

وی با عنوان اینکه سنجش سلامت در ۱۳ زمینه غربالگری انجام می‌گیرد، گفت: شرط ورود به پایه اول و ثبت نام کتب درسی سنجش سلامت دانش آموزان است که باید هرچه سریع‌تر انجام شود.

کد خبر 6087526

دیگر خبرها

  • حضور بیش از ۳۳ هزار دانش آموز البرزی در اردوی عملی آمادگی دفاعی
  • استقبال گسترده دانش‌آموزان یزدی از رویداد ایده شو دانش‌آموزی
  • برگزاری امتحانات نهایی در ۵۰ حوزه امتحانی در سمنان
  • ۱۴۰هزار دانش آموز در امتحانات نهایی خوزستان شرکت می‌کنند
  • ۱۴۰ هزار دانش‌آموز خوزستانی در امتحانات نهایی شرکت می‌کنند
  • ۸۰ دانش‌آموز در حوزه فناوری‌ نو گواهی بین‌المللی دریافت کردند
  • مهمترین دستاورد طوفان الاقصی توقف عادی سازی روابط کشور‌ها با اسرائیل است
  • پرداخت زکات فطریه در استان بوشهر ۱۲ درصد افزایش یافت
  • باشگاه دانش آموزی خبرنگار پلیس، پیشگام در حوزه‌های انتظامی و انضباط اجتماعی است
  • توقف عادی سازی روابط کشور‌ها با اسرائیل، مهمترین دستاورد طوفان الاقصی