Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-24@23:30:53 GMT

امداد هوایی یکی از نیازهای ضروری استان یزد

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۲۹۶۸۶

امداد هوایی یکی از نیازهای ضروری استان یزد

جوکار نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی یکی از نیازهای ضروری استان یزد را امداد هوایی اعلام و بر لزوم برنامه‌ریزی برای رفع مشکل آماده‌سازی آن تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، «محمد صالح جوکار» در دیدار با رئیس جمعیت هلال‌احمر استان یزد با اشاره به‌ضرورت تقویت امداد هوایی هلال‌احمر در استان یزد گفت: باید زمینه‌ای فراهم شود که ظرفیت‌های موجود یزد در اختیار امداد هوایی هلال‌احمر قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم یزد، اشکذر در مجلس شورای اسلامی به اهمیت پایگاه‌های امداد و نجات جاده‌ای در سطح کشور اشاره و اظهار داشت: با توجه به اینکه این پایگاه‌ها در سطح جاده‌ها و بافاصله زیاد از شهرها حضور دارند، نیاز است تا برای تقویت و تجهیز آن‌ها تلاش شود.

وی بحث امداد هوایی را یکی از نیاز ضروری استان یزد دانست و خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت بحث امداد هوایی در استان، نیاز است که به شکلی دنبال شود تا مشکلات آن رفع و بتوانیم به سهولت در زمان‌های لازم از آن‌ها استفاده کنیم.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه داروخانه‌های هلال‌احمر به‌عنوان آخرین پناهگاه مردم برای دریافت داروهای کمیاب است افزود: باید به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که مردم بتوانند تمام داروهای موردنیازشان را در این داروخانه‌ها دریافت کنند.

جوکار عنوان کرد: درعین‌حالی که مردم مشکلات عدیده دارند، نباید رنج کمبود دارو نیز به آن اضافه شود به همین دلیل نیاز به برنامه‌ریزی برای آماده‌سازی این داروها و تسهیل برای دریافت آن است.

پایان پیام/682

منبع: شبستان

کلیدواژه: شبستان یزد امداد هوایی امداد هوایی هلال احمر استان یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۹۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد رسانی به سیل زدگان ۷ استان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ کولیوندگفت: از تاریخ ۴ تا ۵ اردیبهشت، ۷ استان اصفهان، تهران، قم، گلستان، مازندران، کرمان و یزد تحت تاثیر این سامانه بارشی قرار گرفتند، که بیشترین امدادرسانی در استان‌های کرمان و اصفهان انجام شده است.


وی ادامه داد: در این بین نیرو‌های این جمعیت طی ۲۸ مورد عملیات امداد و نجات به ۶۰۹ نفر متأثر امدادرسانی کردند، ۱ نفر را به مناطق امن انتقال، و از ۳۷ منزل مسکونی تخلیه آب صورت گرفت.


رئیس سازمان جمعیت هلال احمر کشور افزود: ۱۴۶ کیلوگرم نایلون، ۲۶ تخته موکت و ۱۴ بسته غذایی توسط نیرو‌های امدادی جمعیت هلال احمر در بین متأثرین توزیع گردید.


رئیس سازمان هلال احمر کشور گفت:۴۳تیم عملیاتی متشکل ۱۷۱ نفر امدادگر و نجاتگر در این عملیات حضور و به متأثرین امدادرسانی کردند.

دیگر خبرها

  • الجزایر:کمک‌های هوایی ۰.۰۳% نیازهای غزه را برآورده می‌کند
  • ۲۰۰ سورتی پرواز بالگرد امداد هلال احمر در جنوب سیستان و بلوچستان انجام شد
  • وحدت و انسجام، نیاز ضروری و مهم امروز جهان اسلام است
  • تداوم امداد رسانی هوایی به مناطق سیل زده قصرقند
  • انواع گیربکس اتوماتیک
  • امداد رسانی به سیل زدگان ۷ استان
  • هنرستان‌ها متناسب با نیازهای بومی خراسان شمالی نیرو تربیت کنند
  • لزوم بسترسازی برای حضور حداکثری نوجوانان در دوره‌های امدادگری
  • اهدای ۱۶۵ میلیارد ریال لوازم ضروری به نیازمندان خراسان‌جنوبی
  • کمک‌های هلال‌احمر یزد به مردم مناطق سیل‌زده سیستا‌ن‌وبلوچستان