Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-16@19:14:30 GMT

اگر می خواهید سود کنید این سهام را بخرید

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۲۹۷۱۵

اگر می خواهید سود کنید این سهام را بخرید

خبرگزاری آریا - در روند معاملات امروز بازار سرمایه شاخص کل صعودی اما شاخص کل با معیار هم‌وزن نزولی بود که این موضوع بیانگر این است که سهام شرکت‌های بزرگ از رشد بیشتری برخوردار بودند.
در روند معاملات امروز بازار سرمایه شاخص کل صعودی اما شاخص کل با معیار هم‌وزن نزولی بود که این موضوع بیانگر این است که سهام شرکت‌های بزرگ از رشد بیشتری برخوردار بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاخص کل بورس امروز با 18 هزار و 521 واحد رشد رقم یک میلیون و 840 هزار واحد را ثبت کرد. شاخص کل با معیار هم‌وزن 1780 واحد کاهش یافت و به رقم 480 هزار و 579 واحد رسید. معامله‌گران امروز یک میلیون معامله به ارزش 163 هزار و 557 میلیارد ریال انجام دادند. در این بازار فولاد مبارکه اصفهان، صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس، ملی صنایع مس ایران، سرمایه‌‌گذاری تامین اجتماعی، پالایش نفت اصفهان، پالایش نفت تهران و س‌.نفت، گاز و پتروشیمی تامین نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را داشتند و بانک‌های ملت، تجارت و پارسیان، فولاد مبارکه اصفهان، ملی صنایع مس ایران، سرمایه‌‌گذاری غدیر و گلوکزان نمادهای پربیننده بورس بودند.
شاخص کل فرابورس نیز 31 واحد افزایش یافت و به رقم 18 هزار و 715 واحد رسید. در این بازار 712 هزار معامله به ارزش 128 هزار و 656 میلیارد ریال انجام شد. پتروشیمی مارون، پتروشیمی تندگویان، سنگ‌آهن گوهرزمین و بیمه پاسارگاد نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل سهامی ذوب‌آهن اصفهان، پتروشیمی زاگرس و سرمایه‌‌گذاری صباتامین نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی فرابورس گذاشتند.
سهامی ذوب‌آهن اصفهان، گروه صنایع کاغذ پارس، بانک دی، سیمان لار سبزوار، کشت و صنعت شهداب ناب خراسان، توسعه مولد نیروگاهی جهرم و گروه کارخانجات صنایع تبرک نمادهای پربیننده امروز بورس بودند.
منبع: ایسنا

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شاخص کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۹۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جو مثبت در بازار سرمایه/ اکثر نمادها صف خرید شدند

در ساعات ابتدایی بازگشایی بازار بورس شاخص کل ۷۶۵۷ واحد رشد کرد و به دو میلیون و ۲۰۴ هزار واحد رسید.

به گزارش ایسنا، پس از افت دو روز گذشته بازار بورس که از ریسک‌های غیراقتصادی و هیجانات فروش نشأت گرفته بود، امروز بازار یکپارچه سبزپوش شد و اغلب نمادها با صف خرید مواجه شدند و تا ساعت ۱۰:۳۰ صبح شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران ۷۶۵۷ واحد رشد کرد و به رقم دو میلیون و ۲۰۴ هزار و ۴۲۵ واحد رسید.

این در حالی است که طی دو روز اخیر دامنه نوسان به دستور سازمان بورس به یک درصد کاهش یافته است. امروز (دوشنبه) شاخص هم وزن هم در ساعات ابتدایی۱۶۵۰ واحد رشد کرد و به ۷۲۵ هزار و ۱۹۲ واحد رسید.

ارزش معاملات بورس تا ساعت ۱۰:۳۰ صبح امروز بالغ بر ۱۷۳۷ میلیارد تومان شد.

در ساعات ابتدایی امروز شاخص کل فرابورس نیز با افزایش ۷۸ واحد در عدد ۲۴ هزار و ۷۲۴ واحد قرار گرفت.

مطابق روال روزهای گذشته نمادهای فلزی رهبری بورس را در اختیار داشتند.

پس از جو هیجانی ایجاد شده در روز گذشته ناشی از عوامل سیاسی و ریسک‌های غیراقتصادی امروز بازار سرمایه به آرامش رسید و کارشناسان معتقدند در صورت بازگشت اطمینان، این بازار قابلیت جذب بخش قابل توجهی از نقدینگی سرگردان را در سال جاری دارد.

انتهای پیام  

دیگر خبرها

  • افت ۴۹۹۹ واحدی شاخص بورس +نقشه
  • گزارش روزانه بورس ۲۸ فروردین/ بازار سرمایه در تردید
  • شاخص بورس در سطح دو میلیون و ۲۰۰ هزار واحد ماند
  • شاخص بورس سطح دو میلیون و ۲۰۰ هزار واحد را پس گرفت
  • ورق بازار سرمایه برگشت | افزایش ۱۰ هزار و ۱۴۰ واحدی شاخص کل
  • ورق بازار سرمایه برگشت
  • بورس ۱۰ هزار واحد مثبت شد
  • جو مثبت در بازار سرمایه/ اکثر نمادها صف خرید شدند
  • کاهش بیش از ۱۱ هزار واحدی شاخص کل بورس/تغییر دامنه نوسان اقدامی موثر بود؟
  • شیب ریزش شاخص بورس کند شد