Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-16@15:48:02 GMT

نائب‌رئیس مجلس از خبرگزاری فارس بازدید کرد

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۲۹۸۵۹

نائب‌رئیس مجلس از خبرگزاری فارس بازدید کرد

علی نیکزاد نائب‌رئیس دوم مجلس شورای اسلامی عصر امروز سه‌شنبه 24 تیر در خبرگزاری فارس حضور یافت.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، علی نیکزاد نائب‌رئیس دوم مجلس شورای اسلامی عصر امروز سه‌شنبه 24 تیر در خبرگزاری فارس حضور یافت. 

نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی در جریان حضور خود در فارس، ضمن دیدار با مدیرعامل از بخش‌های مختلف این خبرگزاری بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: علی نیکزاد خبرگزاری فارس خبر فارس نیوز نایب رئیس مجلس خبرگزاری فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۹۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیلی به دشمن صهیونیستی درس‌آموز بود

رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه سیلی مردم ایران به دشمن صهیونیستی محکم و درس‌آموز بود، گفت‌: در صورتی که رژیم صهیونیستی با متحدانش غلط دیگری انجام دهد، پاسخ طراحی شده ایران شدیدتر خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمدباقر قالیباف در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در نطق پیش از دستور خود اظهار کرد: «إِنَّا مِنَ الْمُجْرِمِینَ مُنْتَقِمُونَ»؛ رحمت خدا به قهرمانان شهید تاریخ‌ساز ایران اسلامی و درود خدا بر ارواح طیبه سیدالشهدای انقلاب اسلامی شهید سلیمانی و چشم و چراغ ما شهید طهرانی مقدم و یاران شهید ایشان.

رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: سیلی مردم ایران به دشمن صهیونیستی که به کنسولگری ایران تعرض کرده بود و خاک کشورمان محسوب می‌شود، محکم و درس آموز بود.

وی اضافه کرد: پاسخ بازدارنده و پشیمان کننده مدافعان حریم کشور عزیزمان ایران، دل هر ایرانی که دل در گروی عزت و امنیت کشور پرافتخارمان دارد را شاد کرد. اقدام نظامی ایران در پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی به اماکن دیپلماتیک کشورمان براساس منشور سازمان ملل متحد بود.

قالیباف تاکید کرد: در صورتی که از رژیم صهیونیستی و یا متحدان آنها غلط دیگری سر بزند، پاسخ طراحی شده ایران شدیدتر خواهد بود.

رئیس مجلس شورای اسلامی بیان کرد: انتقام از این رژیم غاصب و کودک کش موجی از شادمانی و غرور در دل مسلمانان جهان ایجاد کرده است. دولت‌های مسلمان با پیروی از خواسته ملت‌های خود یعنی تنبیه متجاوزان صهیونیستی، در سمت درست تاریخ بایستند و خود را مقابل اراده ملت‌های خود قرار ندهند.

قالیباف اضافه کرد: جمهوری اسلامی ایران بر این اصل تاکید دارد که هرگونه تهدید از مبدا هر کشوری پاسخ مناسب و شدید به منشأ تهدیدات را در پی خواهد داشت.

وی بیان کرد: ایجاد امنیت پایدار منوط به پشیمان کردن هر متعرض به کشور است. لذا جمهوری اسلامی ایران که نشان داده غیرت‌مندانه نسبت به حفظ خاک و امنیت کشور برخورد می‌کند با اقتدار به این موضوع عمل کرد.

رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: به نمایندگی از مردم، از حافظان امنیت و عزت ایران تشکر می‌کنم؛ خدا شما را عزیز کند که ایران ما را عزیز و سربلند کردید. سیلی انتقام ایران به پشتوانه اراده ملت سرافراز ایران اسلامی محکم و پشیمان‌کننده بود و بار دیگر ثابت کرد که ما ملت امام حسینیم.

قالیباف در پایان مجدداً گفت: از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش قهرمان و همه عزیزانی که در بخش‌های مختلف پشتیبانی و صنایع این افتخار را آفریدند تشکر می‌کنم و به مردم عزیزمان تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

کد خبر 744304

دیگر خبرها

  • قالیباف: درباره وضعیت بازار ارز، هفته آینده جلسه‌ای را برگزار خواهیم کرد
  • علت عدم حضور وزیر کار در مجلس چه بود؟
  • حضور وزیر امور خارجه در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس
  • دولت سه لایحه جدید به مجلس ارسال کرد
  • دولت سه لایحه به مجلس ارسال کرد
  • دولت ۳ لایحه به مجلس ارسال کرد
  • ابراز خرسندی نائب رئیس مجلس شیعیان لبنان از پاسخ مقتدرانه ایران به اسرائیل
  • نتیجه تلاش همه مسؤولان باید گره گشایی از کار مردم باشد
  • سیلی به دشمن صهیونیستی درس‌آموز بود
  • واکنش رئیس مجلس شورای اسلامی درباره تنبیه رژیم صهیونیستی