Web Analytics Made Easy - Statcounter

جهاد دانشگاهی امروز - سه شنبه- اعلام  کرد: نمایشگاه دستاوردهای ۴۰ سال فعالیت این نهاد که قرار بود در هفته‌ منتهی به ۱۶ مردادماه و به‌مناسبت چهلمین سالگرد تشکیل این نهاد انقلابی در تهران برپا شود، به‌دلیل شیوع ویروس کرونا لغو شد.

براساس اعلام جهاد دانشگاهی این نمایشگاه به صورت مجازی برگزار می شود.  مراسم بزرگداشت سالگرد تشکیل جهاددانشگاهی و تقدیر از جهادگران نمونه نیز به‌صورت ارتباط تصویری اینترنتی برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برگزاری مراسم سالگرد تاسیس جهاددانشگاهی ۱۶ مرداد به‌صورت مجازی

ابوالقاسم رییسی مدیرکل روابط عمومی جهاددانشگاهی در این باره گفت: با وجود برنامه‌ریزی‌های صورت‌ گرفته و آمادگی واحدهای سازمانی این نهاد برای معرفی و به نمایش گذاشتن توانمندی‌ها و شاخص‌ترین دستاوردهای‌ خود در حوزه‌های مختلف پژوهش و فناوری، فرهنگی، آموزشی، تجاری‌سازی و کارآفرینی، به‌دلیل شرایط پیش‌آمده و شیوع روبه‌رشد بیماری کووید ـ ۱۹، تصمیم بر آن شد که نمایشگاه ویژه‌ دستاوردهای شاخص جهاددانشگاهی برگزار نشود.

وی همچنین به تغییر در نحوه‌ برگزاری مراسم بزرگداشت چهلمین سالگرد تشکیل جهاددانشگاهی اشاره کرد و گفت: ما هر سال در روز شانزدهم مردادماه که مصادف با سالگرد تشکیل این نهاد است، در مراسمی با حضور مسوولان کشور از جدیدترین دستاوردهای برجسته‌ محققان جهاددانشگاهی رونمایی می‌کردیم و از جهادگران نمونه‌ کشوری در حوزه‌های مختلف در همین مراسم تقدیر به‌عمل می‌آمد که امسال با توجه به خطرات اجتماعی برگزاری اجتماعات، این مراسم با برقراری ارتباط تصویری با میهمانان ویژه و منتخبی از افتخارآفرینان جهاددانشگاهی در فضای وب برگزار می‌شود.

رییس کمیته‌ تبلیغات و اقدامات رسانه‌ای ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد تشکیل جهاد دانشگاهی اظهار داشت: با توجه به شرایط ذکرشده و عدم برپایی مراسم تقدیر از جهادگران نمونه‌ کشوری و نمایشگاه دستاوردهای شاخص این نهاد، طبق برنامه‌ریزی‌های به‌عمل آمده، سعی می‌شود بخشی از تلاش‌ها و دستاوردهای چهل ساله‌ جهادگران عرصه‌ی فرهنگ، علم و آموزش از طریق برنامه‌های رسانه‌ ملی و دیگر رسانه‌های کشور برای مردم عزیز، تشریح، تبیین و اطلاع‌رسانی شود.

رییسی یادآور شد: بدیهی است سلامتی یکایک آحاد ملت بزرگ ایران برای اعضای نهادی که جان خود را در راه عزت، سربلندی، پیشرفت و رفاه این مردم در طبق اخلاص گذاشته‌اند، از هر امر دیگری مهم‌تر است و کارنامه‌ی اخیر این نهاد در مقابله با ویروس منحوس کرونا و کمک‌رسانی جهادی علمی و عملی به نظام سلامت و نیز عرصه‌ی تولید ملی، مؤید این مطلب است.

برچسب‌ها ویروس کرونا سازمان جهاد دانشگاهی آموزش مجازی پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا سازمان جهاد دانشگاهی آموزش مجازی ویروس کرونا سازمان جهاد دانشگاهی آموزش مجازی جهاد دانشگاهی سالگرد تشکیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۹۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه «دستاوردهای وقف» برگزار می‌شود

پوستر نمایشگاه «دستاوردهای وقف» سه روز پیش از برپایی نمایشگاه منتشر شد. طراحی و انتشار پوستر نمایشگاه دستاوردهای وقف به‌عنوان یکی از نمادهای بصری این رویداد بزرگ فرهنگی از اولین دوره برگزاری نمایشگاه متداول بوده است.

این نماد بصری ضمن حمل شعار و رویکرد نمایشگاه با محوریت حمایت اوقاف از شرکت های دانش بنیان در راستای شعار سال «جهش تولید با مشارکت مردم» سعی دارد با ترکیب گرافیکی چشم‌نواز و جذاب، چارچوب زمانی و مکانی این رویداد را به اطلاع شهروندان و مخاطبان رسانده و آنها را دعوت به حضور در نمایشگاه کند.

چهارمین نمایشگاه «دستاوردهای وقف» از پنجم تا نهم اردیبهشت ماه در هتل ارم تهران برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • (تصاویر) مراسم شصت و پنجمین سالگرد ارتحال آیت الله بروجردی
  • نمایش دستاوردهای جهاددانشگاهی در ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • ارائه خدمات سلامت در «نمایشگاه سلامت شهرداری»
  • مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می شود
  • جهادگر اردبیلی «جایزه البرز» در سال ۱۴۰۳ را کسب کرد
  • مسلمی نائینی: ارائه آموزش‌های تخصصی، مهارتی و دانش‌بنیان توسط جهاددانشگاهی
  • مراسم شصت و پنجمین سالگرد ارتحال حضرت آیت الله العظمی بروجردی
  • مراسم گرامیداشت سالگرد ارتحال آیت الله بروجردی برگزار می شود
  • نمایشگاه «دستاوردهای وقف» برگزار می‌شود
  • آغاز ثبت‌نام ترم تابستان دوره‌های مرکز آموزش هنر جهاد دانشگاهی تهران