Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-19@01:52:41 GMT

آیین نامه سامانه حقوق و مزایا به هیئت دولت رفت

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۲۹۹۱۵

آیین نامه سامانه حقوق و مزایا به هیئت دولت رفت

خبرگزاری مهر: به نقل از سازمان برنامه و بودجه، این سازمان آئین نامه اجرایی «ثبت و به روز رسانی اطلاعات و پرداخت‌ها به کلیه کارکنان دستگاه‌های اجرایی در سامانه کارمند ایران و سامانه ثبت حقوق و مزایا» را با هدف ساماندهی نیروی انسانی و کارکنان دولت و ایجاد انضباط مالی، تهیه و جهت سیر مراحل بررسی به کمیسیون امور اجتماعی و دولت الکترونیک هیئت دولت ارائه نموده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است بر اساس بند (الف) تبصره (۲۱) قانون بودجه سال ۱۳۹۹ کلیه دستگاه‌های اجرایی که از بودجه عمومی استفاده می‌نمایند و شرکت‌های دولتی مربوطه، به منظور ساماندهی نیروی انسانی و کارکنان دولت و ایجاد انضباط مالی موظفند اطلاعات کارکنان رسمی، پیمانی و قرارداد کار معین (مشخص)، کارگری و کارکنان خود را در «سامانه کارمند ایران» و «سامانه ثبت حقوق و مزایا» ثبت یا به روزرسانی نمایند.

مطابق این بند، از تیرماه امسال تخصیص اعتبار حقوق کارکنان رسمی، پیمانی و قراردادی دارای شناسه دستگاه‌های اجرایی، صرفاً بر اساس اطلاعات سامانه کارمند ایران صورت می‌گیرد.

منبع: فردا

کلیدواژه: سامانه حقوق و مزایا هیئت دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۹۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گوگل ۲۸ کارمند حامی فلسطین خود را اخراج کرد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، گوگل روز چهارشنبه، ۲۹ فروردین، شماری از کارمندان خود را به دلیل اعتراض به امضای قرارداد این شرکت با رژیم صهیونیستی اخراج کرد.

به گزارش واشنگتن پست، تحصن کارکنان دفاتر شرکت گوگل در نیویورک و کالیفرنیا به بازداشت ۹ نفر به دست پلیس و اخراج ۲۸ نفر از سوی این شرکت منجر شد؛ کارکنان متحصن بازداشت‌شده به‌تازگی آزاد شدند.

شماری از کارکنان گوگل روز سه‌شنبه در اعتراض به قرارداد مشترک این شرکت و آمازون با رژیم صهیونیستی دست به برگزاری تحصن زده بودند.

این کارکنان بخشی از یک گروه به نام «فناوری برای آپارتاید نیست»، هستند که از سال ۲۰۲۱ علیه قرارداد گوگل برای فروش فناوری به رژیم صهیونیستی نامه اعتراضی می‌نویسند و تجمع‌های اعتراضی برگزار می‌کنند.

تنش‌ها بر سر قرارداد رایانش ابری معروف به نیمبوس پس از آغاز جنگ رژیم صهیونیستی علیه غزه در اکتبر ۲۰۲۳ بالا گرفت؛ منتقدان قرارداد یاد شده تاکید دارند که این کار نظارت رژیم صهیونیستی بر فلسطینی‌ها را تقویت می‌کند و منجر به تبعیض و آوارگی بیشتر آنها می‌شوند.

سخنگوی گوگل مدعی شد که این کارکنان به دلیل نقض آشکار خط‌مشی‌های شرکت و به دلیل ایجاد مشکلات فیزیکی در کار دیگر کارکنان اخراج شدند.

کارکنان اخراج شده گوگل می‌گویند که از طریق ایمیل از این موضوع آگاه شدند و از تصمیم گوگل شوکه و عصبانی هستند؛ یکی از کارکنان اخراج شده گوگل گفت: این یک پاسخ بسیار نامتناسب به کارکنانی است که از اخلاق و پاسخگو نگه داشتن گوگل در قبال وعده‌های خود دفاع می‌کنند؛ اقدام گوگل در اخراج کارکنان معترض، تغییری بزرگ در نحوه پاسخگویی گوگل به انتقادات کارکنانش است.

سخنگوی فناوری گروه «فناوری برای آپارتاید نیست»، اعلام کرد: تحصن کارکنان گوگل مسالمت‌آمیز بود و نباید با چنین پاسخی مواجه می‌شد.

شرکت آمازون هم با رژیم صهیونیستی قرارداد مشابهی دارد؛ با وجود حضور کارکنان این شرکت در تحصن روز سه‌شنبه هنوز گزارشی از برخورد آمازون با آنها منتشر نشده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حقوق کارکنان دولت در سال جاری چند درصد زیاد شد ؟
  • افزایش ۲۰ درصدی حقوق کارکنان دولت در سال جاری
  • دستگیری 9 کارمند گوگل به دلیل اعتراض به قرارداد با رژیم اسرائیل + عکس
  • جدول میزان پرداختی حقوق کارگران در سال ۱۴۰۳
  • بخش‌نامه تحقق جهش تولید با مشارکت مردم ابلاغ شده است
  • گوگل ۲۸ کارمند حامی فلسطین را اخراج کرد
  • گوگل ۲۸ کارمند حامی فلسطین خود را اخراج کرد
  • اجرای فرایند مدیریت سبز در ادارات اصفهان توسط سازمان پسماند شهرداری
  • چقدر برای نرخ بیمه و درمان از فیش حقوقی هر کارمند کسر می‌شود؟
  • دانشگاه تهران مجری ۳ طرح حقوقی دستگاه‌های اجرایی شد