Web Analytics Made Easy - Statcounter

غالب روایت‌ها درباره دهه شصت معطوف به بحث مقابله با منافقین در تهران است؛ غافل از اینکه نیروهای مومن و انقلابی در جای جای این کشور حماسه قابل تحسینی را در پایان‌ دادن به جولان مجاهدین ضد خلق، آفریدند.

به گزارش گروه دیگر رسانه‌های خبرگزاری فارس، پایگاه مرکز اسناد انقلاب اسلامی گفت‌وگویی با سردار بهرام نوروزی انجام داده است که مهم‌ترین بخش‌های آن را در ادامه می‌خوانید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حافظه تاریخی ملت ایران، دهه شصت را با ترورهای منافقین می‌شناسد. نسل‌ امروز شاید دلهره و اضطراب ترورهای جلادان رجوی را نتواند به خوبی درک کند اما روایت دست اول از آن دوران می‌تواند فهم ما از شرایط سخت دهه شصت را به واقعیت نزدیکتر کند. 

اما غالب روایت‌ها درباره دهه شصت معطوف به بحث مقابله با منافقین در تهران است؛ غافل از اینکه نیروهای مومن و انقلابی در جای جای این کشور حماسه قابل تحسینی را در پایان‌ دادن به جولان مجاهدین ضد خلق، آفریدند.

سردار بهرام نوروزی از فرماندهان خوشنام نیروی انتظامی، کسی که در کرمانشاه، ایلام، کردستان، همدان، مشهد، بندرعباس، بوشهر، شیراز و زاهدان با منافقین مقابله کرده، در گفتگو با

منبع: فارس

کلیدواژه: منافقین مجاهدین خلق نیروی انتظامی نفوذی ناو خانه تیمی سپاه دهه شصت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۹۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترویج بی حجابی نقشه دشمن برای تضعیف بنیان خانواده است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، استاندار در جلسه شورای اداری استان با اشاره به اجرای طرح نور برای مقابله با بی حجابی در جامعه از ۲۵ فروردین گفت: حجاب واجبی شرعی و قانونی است که دشمن به دنبال تضعیف آن در جامعه است.

آقای قناعت با اشاره به عملیات وعده صادق گفت: این عملیات مقتدرانه و غرور آفرین، سبب خوشحالی جبهه مقاومت وآزادیخواهان جهان شد و دشمنان هم به اقتدار ایران اسلامی پی بردند.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار هم با اشاره به اجرای طرح مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی بویژه بی حجابی با عنوان نور از ۲۵ فروردین در سراسر کشور گفت:همه دستگاه‌ها و موسسات دولتی و خصوصی باید در اجرای این طرح با فرماندهی انتظامی استان همکاری داشته باشند.
سردار شجاعی نسب فرمانده انتظامی استان هم با اشاره به اینکه افراد اندکی در جامعه با بی حجابی به دنبال خدشه دار کردن امنیت جامعه هستند گفت: از این رو و در پی مطالبات عمومی و به حق مردم و بر اساس تکالیف قانونی، فرماندهی انتظامی با هدف ارتقای امنیت اخلاقی و مقابله با فرصت طلبی برخی هنجار شکنان طرح نور را اجرا می‌کند.

حجت الاسلام نسائی زهان دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هم با اشاره به اینکه کشف حجاب در قانون جرم است و برای آن مجازات تعیین شده گفت: دستگاه قضا در این طرح به دنبال پرونده سازی نیست و در مرحله اول به هنجارشکنان تذکر داده خواهد شد.

ناصری معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار هم گفت:عملیات وعده صادق یک پیروزی غرور آفرین برای ملت و به ویژه نیرو‌های مسلح ایران بود که اهداف حیاتی رژیم صهیونیستی را منهدم کرد.

دیگر خبرها

  • آخرین اخبار از فعالیت سامانه بارشی در جنوب کشور
  • دور جدید رسیدگی به پرونده متهمان تشکیلات مجاهدین خلق از امروز
  • ترویج بی حجابی نقشه دشمن برای تضعیف بنیان خانواده است
  • نقشه آمریکا برای ایجاد یک تشکیلات تروریستی جدید در عراق و سوریه
  • روایت واشنگتن‌پست از اهدافی که ایران در سرزمین‌های اشغالی زد
  • آغاز دوباره دادگاه منافقین از ۲۸ فروردین
  • هشدار جدید در جولان و الجلیل در پی حمله دیشب
  • جزئیات حمله تلافی جویانه ایران با ده ها موشک و پهباد به اسرائیل
  • دستگیری افراد آلبانیایی و پلیس‌های فاسد آلبانی مرتبط با مجاهدین
  • جزئیات حمله ایران با ده ها موشک و پهباد به اسرائیل