Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@23:26:23 GMT

ادامه تصویربرداری «سلمان فارسی» از مردادماه

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۳۰۰۶۸

ادامه تصویربرداری «سلمان فارسی» از مردادماه

با توجه به شرایط پیش آمده در جهان و شیوع ویروس کرونا، تصویربرداری فصل بیزانس سریال «سلمان فارسی» که پیش‌تر قرار بود در ترکیه انجام شود، در سمنان از سر گرفته خواهد شد.

در این زمینه از آخرین تکنولوژی روز در حوزه جلوه‌های ویژه کامپیوتری استفاده می‌شود.

داستان این بخش از سریال در ادامه سفر سلمان جوان در مسیر دمشق و فراز و فرودهای سفر و درگیر شدن با قبایل تحت سلطه روم و ایران باستان روایت می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تصویربرداری سریال «سلمان فارسی» زمستان سال گذشته از بخش‌های جنوبی ایران و جزیره قشم آغاز شده بود و به دلیل شیوع ویروس کرونا در روزهای پایانی سال گذشته متوقف شد.

امرالله احمدجو کارگردان باسابقه تلویزیون کارگردانی بخش بک‌گراند (پس‌زمینه) را عهده‌دار است تا به لحاظ تصویر، زیبایی‌شناسی افزون‌تری برای مخاطبان این مجموعه در نظر گرفته شود و امکان هدایت بازیگران در تمام بخش‌های تصویر فراهم شود.

پیش بینی شده در فصل‌بندی این بخش از داستان سریال «سلمان فارسی» از تولد روزبه (سلمان) تا پیش از وفات پیامبر اسلام (ص) روایت شود که با پیش‌بینی‌های صورت گرفته مجموعه «سلمان فارسی» در ۴۵ قسمت آماده خواهد شد.

این سریال جزو مجموعه‌های الف ویژه مرکز امور نمایشی سیما (سیمافیلم) به شمار می‌رود.

فرهاد اصلانی نقش تاجری را در مجموعه «سلمان فارسی» بازی می‌کند؛ همچنین علی دهکردی، چنگیز جلیلوند و محمدرضا هدایتی نیز در این سریال به ایفای نقش می‌پردازند. در این مجموعه از تعداد زیادی از بازیگران جوان تئاتر در سطح کشور برای ایفای نقش استفاده شده است.

برچسب‌ها سمنان فرهاد اصلانی محمدرضا هدایتی سریال تلویزیون

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سمنان فرهاد اصلانی محمدرضا هدایتی سریال تلویزیون سمنان فرهاد اصلانی محمدرضا هدایتی سریال تلویزیون سلمان فارسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۰۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از ۵ مجموعه ورزشی ویژه زنان تا پایان اردیبهشت ماه

به گزارش همشهری آنلاین، نجم الدین عبادتی، معاون اماکن و فضاهای ورزشی سازمان ورزش شهرداری تهران از بازسازی و تجهیز ۵ مجموعه ورزشی جدید ویژه زنان و بهره برداری از آنها تا پایان اردیبهشت خبر داد و گفت:

عبادتی با بیان اینکه درحال حاضر ۱۱ مجموعه ورزشی ویژه زنان(غیر از سوله های ورزشی الزهرا) در شهر تهران فعال است، گفت: «۵ مجموعه ورزشی شهر تهران که در دست پیمانکار بود، باز پس گیری شده و درحال بازسازی و تجهیز شدن است که این مجموعه ها تا پایان اردیبهشت ماه به بهره برداری خواهید رسید.»

او افزود: درحال حاضر ۱۱ مجموعه ورزشی ویژه زنان در شهر تهران فعال است که با اضافه شدن ۵ مجموعه جدید تعداد آنها به ۱۶ مجموعه افزایش پیدا خواهد کرد.

عبادتی تاکید کرد: برنامه ریزی و هدف گذاری ما این است که تعداد این مجموعه‌های ورزشی به ۲۰ مجموعه افزایش پیدا کند.

کد خبر 846082 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها شهردارى تهران ورزش زنان

دیگر خبرها

  • یک قصه خیالی به روایت فراری
  • مجموعه شعر «گورکن» منتشر شد
  • (ویدئو) پشت صحنه خواستگاری سلمان در نون خ
  • پشت صحنه خواستگاری سلمان در نون خ ۵ | ببینید
  • سلمانِ نون‌خ: لطفا کمی صبر کنید
  • بهره برداری از ۵ مجموعه ورزشی ویژه زنان تا پایان اردیبهشت ماه
  • ‌اضافه شدن ۳۰ میلی‌متر به میانگین آب سدهای فارس
  • عکس‌های مدلینگ بازیگر نقش باوان در سریال نون خ! / تصاویر زیبای مهرنوش طوسی را ببینید!
  • قصه یک معدن پرماجرای طلا! | آمار عجیب محبوبیت نون خ
  • رونمایی از شبکه نفوذ